نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش هافبک سابق استقلال به حواشی تمرین؛ هیچ مدیری نباید از زور استفاده کند/ حرکت مسئولان استقلال جای تعجب دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: اگر از حالا با چنین حواشی در تیم استقلال مقابله نشود مطمئناً چنین حرکاتی ادامه خواهد داشت.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص حواشی به وجود آمده در اولین تمرین تیم استقلال و ضرب و شتم تعدادی از هواداران توسط عده ای، اظهار داشت: چنین اتفاقاتی جای تاسف دارد و افرادی که اصلاً نباید وارد ورزشگاه شوند و با هوادارن برخورد کنند.

وی افزود: جای تعجب دارد که چنین اتفاقاتی در اولین جلسه تمرینی رخ می‌دهد و اگر از حالا با چنین حواشی مقابله نشود مطمئناً ادامه خواهد داشت. خیلی عجیب بود که مسئولان باشگاه استقلال اجازه حضور چنین افرادی را کنار زمین دادند و مدیران باشگاه با آنها برخورد گرمی داشتند.

اکبری خاطرنشان کرد: شاید این موضوع از قبل پیش‌بینی شده بود که باید چنین افرادی حضور داشته باشند ولی اگر مدیری قصد خدمت دارد نباید از عوامل زور استفاده کند. اگر هواداران علیه مدیریت شعار می‌دهند مشخص است که از وضعیت موجود در باشگاه رضایت ندارند.

هافبک سابق استقلال تاکید کرد: جواد نکونام مربی بسیار با تجربه‌ای است و خیلی خوب می‌داند چگونه افراد حاشیه ساز را از تیم دور کند. اگر همین حالا جلوی این حواشی گرفته نشود مشکلات بسیار زیادی برای وی و تیمش ایجاد می‌شود.

اکبری در پایان در خصوص عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات گفت: من هم مثل هواداران نگران تیم استقلال هستم و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگ با پیراهن این تیم به میدان بروند و هواداران از عملکرد آنها رضایت داشته باشند. گرچه جواد نکونام کار سختی در پیش دارد اما این مربی تجربه خوبی در مربیگری دارد و مطمئن هستم جواد نکونام نیز مثل فرهاد مجیدی در استقلال موفق خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    نکونام مربی با تجربه ای است!؟ یدالله خوبی برادر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی