نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبرهای جدید درباره مدافع برزیلی آبی‌پوشان/ یامگا برگشت سیلوا هم می‌ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین تیم استقلال در شرایطی استارت خورد که یکی از خارجی‌های محبوب این تیم با آبی‌پوشان تمرین کرد اما...

آرتور کوین یامگا مدافع سیه‌چرده فرانسوی استقلال در شروع تمرینات این تیم به تهران آمد و با سایر نفرات تمرین کرد اما جای خالی رافائل سیلوا همچنان در جمع مدافعان و آبی پوش استقلال خالی است.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که مدیران این مجموعه برنامه خاصی برای جلب نظر مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال ندارند. در واقع این احتمال که سیلوا هم مانند یامگا در این تیم بماند بسیار کم است. به ویژه اینکه این بازیکن از باشگاه استقلال شکایت کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده است.

یک فرد آگاه در اطراف باشگاه استقلال در این باره گفت: «اگر باشگاه استقلال تصمیم داشت سیلوا را در تهران و استقلال نگه دارد مثل یامگا که پولش را نقداً در دفتر باشگاه به او دادند، پولش را پرداخت می‌کردند تا این بازیکن هم نگرانی بابت دریافت مطالباتش نداشته باشد».

ظاهراً اتفاقی که باعث ناراحتی سیلوا شده عدم دریافت به موقع حق و حقوقش بوده وگرنه بازیکنان استقلال هنوز هم اعلام می‌کنند که با این مدافع برزیلی در ارتباط هستند و او اعلام کرده اگر مشکلات برطرف شود با توجه به داشتن قرارداد با استقلال دوست دارد در این تیم بماند. به ویژه اینکه سیستم دفاعی تیم نکونام در تیم‌های قبلی اش این امیدواری را به سیلوا داده که بتواند جزو ارکان اصلی این تیم (همچون لیگ برتر بیست و یکم و دوران حضور فرهاد مجیدی) باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سامی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    سنش بالاست ، دیگه به درد نمیخوره
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    انشاءاله که نمی ماند . مدافعان متوسط ایرانی هزار بار از سیلوا بهترند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی