جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
۴ |
۰
کلوب| استارتی که با هانی کُرده زده شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بی‌تردید بسیاری از فوتبال‌دوستان و علی‌الخصوص هواداران استقلال، در جریان اتفاقات اولین جلسه تمرینی نکونام با استقلال هستند.

تمرینی که شروع مثبت و خوبی داشت اما با درگیری ادامه پیدا کرد و خاتمه یافت.

نکته عجیب اینکه این درگیری به سرپرستی هانی کرده یکی از اراذل معروف تهران و نوچه‌هایش بود. گویا پس از این اتفاقات هم جواد نکونام به اطرافیانش دستور داده تا فرد مضروب را پیدا کنند و از او دلجویی کنند.

این اولین بار نیست که ما در فوتبال ایران شاهد چنین صحنه‌های وحشتناک و اتفاقاتی از این قبیل هستیم و بی‌تردید آخرین بار هم نخواهد بود؛ اما سوال اصلی اینجاست که دقیقا چه زمانی قرار است این اتفاقات، این افراد شرور و حواشی‌ از این دست از صفحه فوتبال ما محو شود؟

لازمه اصلی رشد هر ورزشی در درجه اول دوری از حاشیه و حضور افرادی متخصص، دلسوز، محترم و با اخلاق است؛ اما متأسفانه این قواعد و ملاک‌ها در ورزش ما (علی‌الخصوص فوتبال ما) جایی ندارد و ما هر سال جدای از عدم نتیجه‌گیری دلخواه در تورنمنت‌های مختلف، دچار حواشی هم می‌شویم و این خودش بر کلیت کار اثر می‌گذارد.

اگر نگاهی به تمرینات تیم‌های اروپایی مثل تاتنهام، رئال، لیورپول و مانند اینها کرده باشید به خوبی متوجه این نکته خواهید شد که تمرینات این تیم‌ها در کمال آرامش و دوری از هر شلوغی و سر و صدایی انجام می‌شود و بازیکنان در یک جلسه تمرینی به چیزی جز نکات فنی، تاکتیکی، تمرینات مربوط به بدنسازی و آمادگی ذهنی نمی‌اندیشند و به جرأت می‌توان گفت که یکی از دلایل موفقیتشان همین فقدان حواشی است.

به نظر می‌رسد فوتبال ما زمان زیادی را باید صرف کند تا به وضعیت کنونی تیم‌های درجه یک اروپایی برسد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیسه 2زاری IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    لیگی که ایجوری شروع بشه اخرش با قهرمانی کیسه تموم میشه خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی