توصیه جالب هانی کرده به سرپرست باشگاه استقلال/ تکلیف نهایی عارف غلامی مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد هیچ باشگاهی بیش از ۳۰۰ میلیارد درآمد نداشت.

در اولین روز تمرین استقلال به دلیل حضور برخی افراد معلوم الحال، اتفاقات تلخی افتاد که باعث شد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال مورد انتقادات شدید قرار بگیرد.

کریمی در خصوص حضور این ماجراها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.

وی افزود: در تمرین دیروز از دو هوادار عزیزمان توسط جواد نکونام دلجویی شد که کار بسیار زیبا و پسندیده‌ای بود. من هم بابت این اتفاقات متاسفم اما این ماجرا با برنامه ریزی بود و به زودی در مورد آن صحبت می‌کنم. این فرد سال‌های قبل نیز در تمرین استقلال حاضر شده بود و آن روز هم به همراه دیگر لیدرها کنار زمین بود. وقتی کسی سمت من می‌آید و سلام‌وعلیک می‌کند من هم باید جواب بدهم. در آن لحظه چکار باید می‌کردم؟ حتی این فرد به من توصیه کرد که بازیکن خوب بگیریم و تیم قوی ببندیم!

وی افزود: حتی پس از اوج گرفتن شعارها، به خاطر کم شدن تنش‌ و حاشیه تصمیم گرفتم سریعا به رختکن بروم. راهی را شروع کرده‌ام و می‌دانم چه سختی‌هایی در این راه وجود دارد. می‌دانم بدترین حرف‌ها و توهین‌ها را می‌شنوم اما با کمک خدا از هیچ تلاشی برای شادی هواداران استقلال دریغ نمی‌کنم.

سرپرست استقلال در خصوص بنرهای نصب شده در کمپ حجازی، عنوان کرد: من درجریان این بنرها نبودم و حتی هنگام ورود به کمپ هم آن‌ها را ندیدم. بعدا از طریق فیلم و عکس‌ها متوجه بنرها شدم. ظاهرا کارکنان کمپ خواستند به ما محبت کنند. همانطور که علی امیری هم گفته بود؛ همان بهتر که این بنرها پاره شد!

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شایعات ممنوع الکاری عارف غلامی، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. قرارداد غلامی تمام شده و در لیست سرمربی هم نیست. می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد. مشکلی برای فعالیتش وجود ندارد ‌و می‌تواند به هرتیمی که می‌خواهد برود. برای او در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    برای مهرداد محمدی متاسفم که با همچین تیم آماتوری قرارداد بسته😂😂😂
    • حسین IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      جناب کریمی آن یارو امیری به درد استقلال نمی خورداینهمه معاون خوب وتحصیلکرده از پیروز قربانی گرفته تا صادق ورمزیار و زرینچه وخیلی های دیگه می تو نند این پست را داشته باشند مگر محمد محمدی فوتبالیست نبوده ومعاون باشگاه پرسپولیس هست اصلا چرا باید بنر نصب شود که پاره شود آقای کریمی درسته وام گرفت وپول استراماچونی را داد که این کار خوبی بود وهواداران استقلال می فهمند ومی بینند اما در مورد ارسال لیست به آسیا وهمچنین حمایت از ساپینتو که توسط گلممد وپیروانی با راپورت دادن به داور باعث از دست رفتن جام شد چرا آن کمک داور که با پرسپولیس جشن گرفت محروم نشد چرا هواداران پرسپولیس که با آب معدنی ویخ به ساپینتو حمله کردند پرسپولیس جريمه نشد چرا مرتب بازیکنان رده هایی مختلف فقط از استقلال شکایت می کنند واین اتفاق در پرسپولیس نمی افتد چرا پرسپولیس هر که دوست دارد می گیرد وهر چقدر پول می خواهد در اختیارش هست اگر کریمی سپاهی باشد باید قدرت این را داشته باشد با مافیای لنگ مبارزه کند چرا قربانزاده به هزینه های هنگفت لنگپولیس ورود نکردند همه این چراها همچنان بی پاسخ مانده اند
  • ناشناس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    آقای کریمی چنانچه خدمتت به استقلال مظلوم خالصانه باشد گذر زمان مشخص خواهد کرد اما در ماجرای ساپینتو درست عمل نکردی تمدید کردن یا نکردن جزو اختیارات باشگاه بود اما از راه درستش از همون بازی که وارد حاشیه اش کردن و ایشون کنترلی رو رفتار خودش نداشت باید باشگاه یه جلسه ای باهاش می زاشت بهش تاکید می کرد که اگر حق هم با او باشد اجازه ی چنین رفتاری ندارد چون ایشون سرمربی تیم بزرگ استقلاله و اگر ادامه داشته باشد باشگاه قراردادش رو تمدید نمی کنه حتی اگر قهرمان لیگ هم بشه قاطع و شفاف الان شما مدیر عامل بودید و یا هرفرد دیگه ، در مصاحبه ها برای سرمربی عوامل باشگاه و بازیکنان باید مواردی که تنش افرینه و حاشیه به دنبال داره دوری کنن در ضمن وقتی به سرمربی با باشگاه تموم کرده و بهش بدهکاریم چرا وارد جنگ رسانه ای میشید به حرمت استقلال حرمت سرمربی رو نگه دارید که شما بهش بدهکار هم هستید چرا قطع رابطه ها نباید دوستانه باشه ؟ در ضمن تمرین استقلال رو زمانی برای هوادار آزاد می کردید که شرایط تیم و بازیکنان و مدیر تیم و ...روبراه باشه الان طاهری رفته مدیر کیه ؟ از افرادی مشاوره بگیرکه حاشیه دور کنه
  • سید مجید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    ایشون راست میگن هانی کرده در سالهای قبل هم در تمرینات استقلال متاسفانه حاضر شده و منتسب به شخص ایشون نیست اما به هر حال مسئوولیت اتفاقات کمپ حجازی به عهده مدیریته
  • گاری قرمز IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    مشکلات استقلال تا سال قبل در حد فدراسیون و راهرو نشینان آن بود ولی با این اتفاقات امسال معلوم شده مشکل آفرینان حالا فراتر از سطح سالهای قبل هستند مشکل آفرینان گروه های مخفی و سایبری کسانی هستند که سالهای قبل تیم شان برای جذب تماشاگران به اسم هوادار،در ورزشگاه ساندیس و کیک پخش می کردند و اصطلاح ارتش ساندیسی از همان موقع وارد ادبیات گفتاری هواداران دیگر تیم ها شد جامعه فوتبالی(مثلا عابدینی) می دانند کدام تیم را می گویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی