نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آمدم تا بدهی‌ام را به پرسپولیس بدهم/ پرسپولیس جام‌ها را برد چون تفکر قهرمانی داشت/ تفکرات الکس نوری مثل گواردیولا بود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سعید حسین‌پور بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم شایستگی گرفتن همه جام‌های ممکن را داشت

یکی از جوانان مستعدی که در دوران حضور برانکو به تیم بزرگسالان پرسپولیس رسید سعید حسین پور بود. سعید که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد دو سال قبل توسط یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد و این بازیکن به صورت قرضی به ماشین سازی رفت. این بازیکن با استعداد بعد از آن به فوتبال یونان رفت و شاگرد الکس نوری شد. جدایی نوری و مصدومیت باعث شد تا سعید دوباره به فوتبال ایران برگردد. فصل قبل حسین پور با سایپا قرارداد بست ولی به دلیل شکایت باشگاه پرسپولیس محروم شد تا روزهای سختی را در اوج جوانی سپری کند. سعید برای پرداخت بدهی‌اش به باشگاه پرسپولیس رفت تا جریمه‌اش را پرداخت کند. حسین پور در خصوص دلیل حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: برای پرداخت بدهی‌ام به باشگاه رفتم تا جریمه‌ام را بدهم.

هافبک تکنیکی و مورد علاقه برانکو در خصوص شرایطش به ما گفت: تقریبا به صورت منظم و مستمر تمرین می‌کنم و آماده بازگشت به میادین هستم. انگیزه زیادی دارم تا دوباره خودم را به همه نشان دهم و به امید خدا با شروع بازی‌ها می‌توانم بازی کنم. به هرحال من روزهای سختی را گذراندم که آخرین آن محرومیت چهار ماهه بود و با وجود توافق با سایپا نتوانستم به این تیم کمک کنم.

حسین پور در خصوص میزان آمادگی‌اش هم گفت: کاملا به لحاظ بدنی آماده‌ام و می‌خواهم با تمام توان و با تمرکز کامل فوتبال بازی کنم. اتفاقات گذشته برای من تمام شد و حالا بمب انگیزه هستم. شاید باورتان نشود ولی حالا از زمان حضورم در پرسپولیس هم آماده تر هستم.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص قهرمانی‌های این تیم در فصل گذشته هم گفت: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و من به مجموعه مدیریتی ، بازیکنان و کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم. آن‌ها با وجود اینکه در کورس قهرمانی عقب بودند ولی در نهایت قهرمان شدند و لیاقتش را هم داشتند. به نظرم تفکر قهرمانی مهم ترین دلیل قهرمانی‌های پرسپولیس بود.

حسین پور همچنین در خصوص تجربه حضور در یونان و کار کردن با الکس نوری هم گفت: دوست داشتم بازی در اروپا را هم تجربه کنم که این اتفاق افتاد. حضور در یونان خوب شروع شد ولی با مصدومیت به پایان رسید. من توسط خود الکس نوری انتخاب شدم و او شخصا با من صحبت کرده بود. با این حال جدایی او و مصدومیت باعث شد تا حضورم در یونان ادامه دار نباشد و به ایران برگردم.

حضور نوری برای من مهم و موثر بود. می‌دانستم که قرار است با مربی بزرگی کار کنم. الکس نوری در بوندسلیگا تجربه مربیگری دارد و قطعا می‌توانستم از تجربیاتش نهایت استفاده را ببرم که اینطور شد و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

هر مربی سبک خاص خودش را دارد ولی به نظرم تفکرات الکس نوری شبیه پپ گواردیولاست. به نظم انظباط خیلی اهمییت می‌دهد، و کلا کار با او بسیار لذتبخش بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    یعنی این فرد هم علاوه بر الکس نوری زیر نظر گواردیولا در بارسلون،بایرن یا منچستر سیتی بوده است؟
    • الیاس IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      توهم قرمز یعنی این....
  • ا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    قشنگ‌یاد‌گرفتن‌با‌احساسات‌هوا‌دار‌بازی کنند.امده‌بدهی‌به‌پرسپولیس‌رو‌بده هوا‌دار‌ساده..که‌همون‌هوا‌رو‌..داره هر‌چی‌دزد‌‌و‌اراذل‌اوباشه‌دور‌تیم‌جمع‌میشن‌فقط‌بفکر‌جیب‌خودشان
  • هموطن IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    خدا وکیلی زحمت های داورانی که به پرسپولیس علاقه دارند رو بی قرب و ارزش نکنید دیدید که داور کم مونده بود جام قهرمانی رو خودش بالای سر ببره اره جونم اینجوریاس
    • سلطان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      قشنگ به سهمیه پنالتی پارسالتون عادت کردین سی تا گل زده داشتین بیست و دوتا پنالتی بود یادتون هست که؟؟؟
  • مجتبی US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    سلام منظورش از تفکر قهرمانی چیه
    • رضا IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      یعنی اینکه در یک فصل ،قهرمان لیگ برتر،جام حذفی و سوپر لیگ شدن توسط سرورت تیم پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی