نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۲۳
تصمیم طارمی مرا متعجب نکرد/ پیشنهاد حداقلی به این بازیکن دادیم/ ستاره پورتو در بازپسگیری توپ هم مشکل داشت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق طارمی در فوتبال پرتغال گفت که رد پیشنهاد باشگاه‌های متمول عربستانی به مهاجم تیم ملی، او را شگفت‌زده نکرده است.

کارلوس کاروالیال که هدایت تیم فوتبال ریوآوه در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را بر عهده داشت و مهدی طارمی را به فوتبال دنیا معرفی کرد، در گفت‌وگو با نشریه «اوژوگو» درباره ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: طارمی پیش از انتقال به ریوآوه، در قطر شرایط مالی خوبی داشت. افراد زیادی بودند که او را در نظر داشتند اما کسی برای جذب این بازیکن اقدام نکرد و فقط ما بودیم که چنین کاری کردیم.

وی در مورد روند مذاکرات با مهاجم تیم ملی ایران تصریح کرد: طارمی قرارداد بسیار بالایی داشت و فسخ قرارداد او (با الغرافه) سخت بود. ما یک ماه با هم صحبت کردیم با این حال مهدی اشتیاقی قدرتمند برای موفقیت در اروپا داشت. او ۲۶ ساله بود و ریوآوه از لحاظ مالی، پیشنهادی حداقلی اما بسیار مهم ارائه کرد. این بازیکن در زمان خوبی آمد و پویایی خاصی به خط حمله ما داد. او بازیکنی فوق‌العاده، شخصیتی عالی و بسیار باهوش است.

سرمربی پیشین ریوآوه درباره پاسخ منفی طارمی به پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال گفت: اینکه طارمی پیشنهادهای مالی خوبی را رد کرد، مرا متعجب نمی‌کند. او با جاه‌طلبی‌های بزرگی به اروپا آمد و برنامه‌های خودش را دنبال کرد. این بازیکن بسیار مصمم است و با ما آقای گل لیگ برتر شد. مهدی بسیار پیشرفت کرده و خوش‌شانس بود که یک مربی با استانداردهای دقیق و باکیفیتی چون سرجیو کونسیسائو پیدا کرده است.

کاروالیال در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد طارمی خاطرنشان کرد: زمانی که او به ریوآوه آمد، توپ را به‌ سختی باز پس می‌گرفت و عملکرد دفاعی خوبی نداشت. با این حال مهدی در این زمینه یکی از بهترین‌ها شد که در پورتو یک ویژگی عالی محسوب می‌شود. طارمی همیشه در پاس نهایی و حرکات خودش باهوش بود و هوشمندی بهترین سلاح است. او فردی درونگراست اما همیشه رفتاری دوستانه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    باید از پدر مهدی طارمی تشکر کرد که چنین بازیکنی رو تحویل فوتبال ایران داده چون پدر مهدی طارمی خودش مربی حرفه ایه و از پایه مهدی رو به خوبی پرورش داده و همچنین باید از کارلوس کیروش هم تشکر کرد که با نفوذی که داشت مهدی رو برد به لیگ پرتقال تا زیر نظر مربیان بزرگ آموزش ببینه و سرمربی پورتو واقعا بعد از پدر مهدی طارمی نقش پررنگی در به تکامل رسیدن فوتبال مهدی ایفا کرده
    • احمدرضا US ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      یعنی باشگاه پرسپولیس و علی دایی، برانکو حتی حمید درخشان هیچ نقشی در پیشرفت مهدی طارمی نداشتند،حقیقت خیلی تلخ هست و قبول حقیقت برای افراد غیر منطقی سخت هست،دوست گرامی قلبت از سیاهی پاک کن و سعی کن از روی کینه و نفرت حقایق را کتمان نکن،طارمی اگر به باشگاه ستاره ساز پرسپولیس در سال۹۳ انتقال نمی یافت الان خیلی پیشرفت کرده بود در یکی از تیمهای متوسط لیگ ایران بازی می کرد
    • علی US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      تا اونجا که ما می دونیم، پرسپولیس ستاره سوز هست، نه ستاره ساز ستاره های سایر تیم ها را می گیره و بعد از اون بازیکن دیگه هیچ اثری ازش نیست تو فوتبال، پرسپولیس مثل سیاهچاله هست.
    • نادر IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      تمام تاریخ استقلال رو بگردی،لژیونری درحد طارمی نداشته و نخواهدداشت.از علی دایی و هاشمیان و آقاکریم باقری و آقا مهدی مهدوی کیا و مرحوم میناوند و...چیزی نمیگم.بعد لین تیم ستاره سوزه و تیمی که اسطوره قلابیش تا الان حداقل سه بار تیمتون رو پیچونده و بخاطر پول رهاشون کرده تا به الوصل و کلباء بره،ستاره سازه؟میدونم ناراحتید.ولی دلیل نمیشه هذیون بگید و سوژه خنده خوانندگان بشید رفقا.
  • مندو IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    دمت گرم همشهری عزیزوم همیشه دوستت داریم ما بوشهریا مثل کوه پشتتیم سرمایه ملی مایی دمت گرم از خانواده محترم مهدی که فرزندی چنین مودب و خاکی تحویل جامعه داده صمیمانه تشکر میکنم علیشاه عزیز درپناه خدا باشی
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    بعضی از آدما وبعضی از نشریات از موفقیتهای مهدی در حال ترکیدن هستند واین در حالیست که این نظر مربیان اروپائی از عملکرد نابغه فوتبال ایران است متاسفیم برای این نشریات که هر روز با انتشار عکس ومطالب سبک که از حال خرابشان خبر میدهد قصد تخریب مهدی را دارند ولی عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد این مصاحبه با مربی پرتقالی خیلیها را به حالت سگته مرساند دم خبر ورزشی گرم که اکثر خبرهای منتشره اش واقعی وبدون جانبداری است مهدی بدرخش تا دلهای ایرانی اصیل را شاد کنی گل سرخ ایرانی.
  • مهدی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    یه بازیکن معمولی و تمارضی
  • darkalat LU ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    مهدی چوک جونین بخدا دمش گرم ما جنوبیون افتخار اکنیم بهش
    • سلطان ترافیک IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      همه ایران به مهدی افتخار میکنن مهدی یک ایرانی هست و ماهم ب داشتن همچین هم وطنی ک باعث افتخار ما هست ب خودمون میبالیم
  • darkalat LU ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    مهدی چوک جونین بخدا دمش گرم ما جنوبیون افتخار اکنیم بهش
  • کیا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    ۷سال پیش از محمد حسن انصاریفر(مربی و مدیر) پرسیدند از نظر شما بهترین فوروارد ایران چه کسی است گفت طارمی در صورتی که حتی یگ گل ملی هم نداشت...طارمی تنها بازیکنی هستش که رو به رشد بوده در صورتی که خیلی از بازیکنان ملی باتجربه ی ما دچار افت شدند ولی جالب بدونید در تیم ملی بخوبی از طارمی استفاده نمی شودکلا بایستی از طارمی در خط حمله بعنوان بازیکن ازاد استفاده شود مثلا در ترکیب ۴۲۳۱ طارمی بایستی نوک قرار گیرد ولی متاسفانه از طارمی در این ترکیب بعنوان بال چپ استفاده میشه که ۵۰ درصد از توانایی این بازیکن را کم میکنه مثال بازی با امریکا و مربیان از طارمی نباید پرسینگ و دفاع رو بخواهند امدن طارمی به عقب انرژی این بازیکن گرفته میشه مثال بازی با انگلیس در نیمه ی اول و بالعکس نیمه دوم بازی باانگلیس.در مجموع طارمی بازیکن خوبی هستش در زمین حریف .بایستی مربیان این بازیکن را ازاد بگذارند.تانتیجه ی بهتر ی بگیرند.
  • رضانیکخو IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    سلام مهدی طارمی بازیکن جونی ه هچ که مثلی پیدانابو بخدا.ما جنوبی یون ورشتی افتخاراکنین. خیای دوستی دارین
  • اکبرداوراخباری FI ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    افتخار است ولی نباید خود را گم کندغرورشکست میاورد
  • امید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    باسلام به همگی مهدی طارمی فرزند علیشاه مردی که خودش فوتبالی بوده و قطعا در پیشرفت مهدی در فوتبال بی تاثیر نبوده استعدادی که وقتی پدرش اون رو برای دیده شدن در سن کم به اردوی تیم ملی جوانان برد و ولی سرمربی وقت حاضر به دیدن بازی او هم نشد وباعث شد سال‌های طلایی این بازیکن از دست بره و جز افسوس چیز دیگه ای به جا نگذاشت ولی وقتی آقای دایی بازی این بازیکن رو دید و به پرسپولیس آورد طارمی رو چون اسبی که در پی تاختن بود رساند
  • عزیزالله سجادیان DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    افتخاری ایست مهدی طارمی در فوتبال ایران زمین که همیشه پایدار باشد‌ ش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی