نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نعمتی در نزدیکی رقیب پرسپولیس/ سیامک هم‌بازی مدافع سابق سرخ‌پوشان می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیامک نعمتی بازیکن لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قصد دارد به شجاع خلیل زاده ملحق شود و تیمی برود که رقیب سرمربی پرسپولیس در جنگ قهرمانی باشد.

سیامک نعمتی ظهر شنبه گذشته با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس از حضورش در لیست مازاد مطلع شد.

هافبک سرخپوشان پایتخت که با این تیم قهرمانی‌های قابل توجهی را در لیگ برتر کسب کرده بود پس از دوبار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از سوی یحیی گل‌محمدی در لیست خروج این تیم قرار گرفت. نعمتی با تأیید خبر حضور در لیست مازاد به خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه گفت: امروز اعلام کردند نیازی به من ندارند و باید دنبال تیم جدیدی باشم. به هر حال فوتبال است. یک روز در پرسپولیس هستید و یک روز باید بروید. هر آمدنی رفتنی دارد. دیگر قسمت بود که من هم از پرسپولیس بروم.

هافبک پرسپولیس در مورد طول دوران حضورش در این تیم، گفت: ۶ سال در پرسپولیس بودم. الان هم قرارداد دارم، اما باشگاه به من اعلام کرد دنبال تیم جدید باشم. ما هم از امروز دنبال تیم جدید هستیم. در این ۶ سال بهترین نتایج تاریخ باشگاه را گرفته و با این تیم ۱۲ جام گرفتم. افتخار جام کسب کردن با پرسپولیس را داشتم. روزهای خیلی خوب و زیبایی بود. برای پرسپولیسی‌ها نیز بهترین اتفاقات را می‌خواهم.

اما این پایان کار نبود؛ برادر سیامک نعمتی در فضای مجازی به صراحت اسم یحیی گل‌محمدی را آورد و مدعی شد سرمربی پرسپولیس با شاگردان برانکو مشکل دارد. همسر سیامک نعمتی نیز با طعنه حرف از معرفت و ... زد. بنابراین به نظر می‌رسد برخلاف مصاحبه سیامک نعمتی، این جدایی چندان هم دوستانه و با آرزوی موفقیت نبوده باشد.

حالا از تراکتور به عنوان مقصد بعدی سیامک نعمتی یاد می‌شود. جایی که شجاع خلیل‌زاده به آن رفته است. فراموش نکنید شجاع خلیل‌زاده هم خیلی دوست داشت پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس برود اما چنین نشد. جالب آن که خلیل‌زاده در لیست یحیی گل‌محمدی قرار گرفت تا امیدهایش برای بازگشت چند برابر شود. اما به یک باره موجی از مخالفت‌های هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شکل گرفت و درنهایت موج مخالفت‌ها به حدی شدید بود که یحیی گل‌محمدی این مدافع را از لیست خرید خود کنار گذاشت. 

از این رو پرونده بازگشت شجاع خلیل ‌اده بدون این که باز شود، بسته شد. یکی از دلایل این مخالفت اما این بود که او تنها چند روز پس از این که به هواداران پرسپولیس قول داده بود می‌خواهد به عشق آن‌ها قرارداد ۶ ساله به پرسپولیس ببندد، به یک باره قراردادش را با باشگاه فسخ کرد و راهی الریان قطر شد و در ادامه نیز با بوسیدن لوگوی این تیم داغ طرفدراان پرسپولیس را تازه کرد.

حالا او به تراکتور رفته و با انتشار یک عکس از نیسان آبی و نوشته پشت آن به نظر می‌رسد کنایه‌ای زده باشد!

سیامک نعمتی هم به احتمال فراوان راهی تراکتور تبریز می‌شود که در کنار شجاع خلیل‌زاده جنگ قهرمانی را با پرسپولیس یحیی گل‌محمدی و سایر تیم‌ها داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    ما از رفتن داش سیا ناراحتیم ولی چه میشه کرد❤ولی از شجاع ناراحتیم که تیمو بدموقع رها کرد تا دلار بگیره😔الانم دوسنداریم دایی کمال و عالیشاه برن
  • اسی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    باشگاه و یحیی خیلی بی سیاست هستند بازیکن که قرارداد دارد باید از تراکتور پول بگیرند. نه مفتی بدن به تراکتور
  • محمد رضا IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    الان تراکتور دو تا دفاع راست داره میخواد چیکار یکی دیگه جذب بکنه
  • بهروز قاسمی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    سیامک برود مازندران ما تراختوریها اورا نمی خواهم اوبه نساجی برود وهروقت پرسپولیس برد بپرد هوا
  • امیرعلی باقری IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    من متوجه رفتار درویش نمی شوم.یعنی ما باید اجازه بدیم که استقلال هم با بازیکنان ملی پوش ما مذاکره کند؟!!کی به حجت کریمی نود و پنج میلیارد میده که با بیرانوند مذاکره کنه ولی مدیرعامل تیم ما که الان باید تیمش رو برای آسیا ببنده،ناتوان از پرداختی های آبی ها باشه؟!!!
    • محمد رضا IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      اگه بیرانوند قراردادش تمام شده باشه نیازی به اجازه باشگاه پرسپولیس نیست پول رو دولت به باشگاه های استقلال و پرسپولیس میده با نام شخص متعصب به استقلال پرسپولیس تا اینطور نشان بدن که دولت حمایت مالی از استقلال و پرسپولیس نمی کنه
  • 12345666 IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    ما به سیامک نیاز داریم بابودن سیامک تیم روند بهتری پیدامیکنع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی