نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
۱ |
۰
شهاب زاهدی در پرسپولیس چه شماره‌ای می‌پوشد؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این که شهاب زاهدی چه شماره‌ای را در پرسپولیس بر تن خواهد کرد، مسئله‌ای است که بعد از آمدن این بازیکن به تیم فوتبال سابقش مطرح شده است.

به طور قطع او نمی تواند سراغ شماره‌های سنتی مردان خط حمله و یا گلزن برود، پیراهن شماره ۹ تا ۱۱ پرسپولیس در اختیار ۳ بازیکنی است که در صورت حضور در فصل آینده این پیراهن‌ها را در اختیار خواهند داشت.

مهدی ترابی شماره ۹ است و کمال کامیابی نیا شماره ۱۱ است که این ۲ با پرسپولیس قرارد داد دارند، میلاد سرلک هم احتمالا در تیم پرسپولیس خواهد ماند و شماره ۱۰ پرسپولیس در اختیار او خواهد بود. اما نکته قابل توجه این است که شهاب زاهدی در تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان که آخرین تیم باشگاهی او محسوب می شود پیراهن شماره ۱۲ را بر تن می کرد و این شماره پیراهن در پرسپولیس فعلی خالی است.

پیراهن شماره ۱۲ معمولا در اختیار دروازه‌بان‌های ذخیره تیم‌هاست، آخرین مرد شماره ۱۲ پرسپولیس هم ابوالفضل درویشوند دروازه‌بان ذخیره چند فصل قبل این تیم بوده است. پرسپولیس اما در تاریخ خود مردان نامداری با پیراهن ۱۲ داشته است که معروف‌ترین آنها حسین عبدی کاپیتان ماندگار این تیم در سالهای ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۸ و ایمون زائد بازیکن خاطره ساز و یکی از دو ستاره ای که در دربی هت‌تریک کردند، هستند.

به هر حال پرسپولیس از سال قبل تا امروز چند شماره خالی دارد که یکی از آنها شماره ۱۲ بوده و دیگری شماره ۱۷ بوده است که قبلا در اختیار محمد مهدی احمدی بود، بازیکنی که نیم فصل از این تیم جدا شد اما حالا به تیم برگشته است و می تواند شماره ۱۷ خود را دوباره بر تن کند، شاید از بین ۲ شماره ۱۲ یا ۱۷ یکی نصیب شهاب شود! ۱۷ همان شماره پیراهن معروفی است که سال‌ها به تن فرشاد آقای گل (فرشاد پیوس) بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    عیسی و شهاب چه زوجی بشن تو خط حمله❤❤❤🏆🏆🏆 کیسه پاره کن😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی