نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پژمان هم مثل مازیار از ملوان رفت!/ بازگشت تارتار به انزلی با حضور مدیرعامل جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با یک تماس تلفنی از انزلی، مهدی تارتار سرمربی جدید ملوان دیروز دوباره خود را به این شهر رساند تا رسماً کارش با قوهای سپید برای فصل جدید لیگ برتر را آغاز کند.

مهدی تارتار گفته بود تا زمانی که مدیرعامل باشگاه ملوان انتخاب نشود، حاضر نیست به انزلی برگردد اما حالا با انتخاب مدیرعامل جدید ملوان، تکلیف این تیم بلاتکلیف هم روشن شد.

وقتی پژمان نوری مدیرعامل سابق باشگاه ملوان به خاطر مازیار زارع حاضر نشد به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد، احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ملوان هم بلافاصله این پست را در اختیار آرش فهمیده که در هفته‌های اخیر به عنوان گزینه جدید مدیرعاملی ملوان مطرح بود، قرار داد و فهمیده جایگزین نوری شد.

پژمان هم مثل مازیار از ملوان رفت!/ بازگشت تارتار به انزلی با حضور مدیرعامل جدید

با این انتخاب حالا ملوان به سوی نقل و انتقالات و خرید بازیکنان جدید حرکت می‌کند. آرش فهمیده مدیرعامل جدید ملوان، پیش از این نیز به عنوان یکی از حامیان مالی ملوان کمک‌های زیادی به این تیم کرده بود. از انزلی خبر می‌رسد ملوان ضمن جذب چند بازیکن جدید، قصد دارد بیشتر از نفرات بومی در فصل جدید لیگ برتر استفاده کند.

اکنون با انتخاب رسمی مدیرعامل و سرمربی جدید، ملوان باید تیمی درخور نام قوی سپید روانه میدان کند و  انتظار هواداران پرشمارش را برآورده سازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قوی سپید خزری IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    با این کارها ملوان نابود میشه
  • کامران IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    ملوان؛بااینکارها به قهقرا خواهدرفت!!!کجای دنیایاکشوردیدید؛که نماینده مجلس ...؛اگه قراربود کاری کنه؛توبهترین حالت باوجوددودردکش ملوان انجامش میداد؛تمام شد؛دوباره بایدزجربکشیموهمین دلخوشی ازماگرفته شد!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی