نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اخراج دیوید بکام در دیدار انگلیس - آرژانتین در جام‌جهانی ۱۹۹۸
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام، اسطوره تکرارنشدنی انگلیسی، در مصاحبه اخیرش از ناگفته‌ها صحبت کرد. او ماجرای تلخ کارت قرمزش در جام‌جهانی ۱۹۹۸ را بازگو کرد و گفت که هنوز هم بابت آن اتفاق متاسف است.

دیوید بکام در دیدار سه‌شیرها مقابل آرژانتین جام‌جهانی ۱۹۹۸ به دیگو سیمئونه لگد زد و کارت قرمز دریافت کرد، و انگلیس از دور رقابت‌ها حذف شد. او هنوز هم تحت تاثیر این اتفاق قرار دارد ولی معتقد است که درس بزرگی گرفته است.

بکام ۴۸ ساله در این باره گفت: «من هنوز هم بیشتر هفته‌ها به آن اتفاق فکر می‌کنم. هنوز هم روی من تأثیر می‌گذارد، اما فکر می‌کنم به دلایلی این اتفاق افتاد. خاطره تلخی در زندگی من است. لحظه سختی برای خانواده‌ام بود. سعی خواهم کرد احساساتی نشوم... اما من جوان بودم و اشتباه کردم. من یک کار احمقانه انجام دادم و انصافاً به خاطرش عذاب کشیدم. نمی‌توانستم در لندن رانندگی کنم یا راه بروم. نمی‌توانستم به رستوران بروم. نمی‌توانستم به کافه‌ها بروم. دوستانم نمی‌خواستند با من قدم بزنند زیرا می‌دانستند که مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتم. اگر پشت چراغ راهنمایی توقف می‌کردم، مردم به شیشه می‌کوبیدند یا تف می‌کردند، و این اتفاقات برای چندین سال رخ می‌داد. دوران سختی بود و فکر می‌کنم این چیزی است که من را ساخت.»

متن کامل صحبت‌های دیوید بکام را اینجــــــا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی