نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست، چه کسی بهتر از او برای استقلال؟/ انتقال هاشمی‌نسب سروصدای بیشتری داشت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت: نباید فقط روی خرید علیرضا بیرانوند متمرکز شویم. استقلال در خطوط مختلف بازیکن می‌خواهد.

مهم ترین سوژه روزهای اخیر فوتبال ایران، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره با استقلالی‌ها است. صادق ورمزیار کاپیتان اسبق استقلال در این رابطه می‌گوید: علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران و حتی آسیاست. چه کسی بهتر از او که به استقلال بیاید؟ استقلال در فصل گذشته به دلیل ضعف‌هایی که داشت نتوانست جام بگیرد و قهرمان شود بنابراین در فصل جدید نه تنها درون دروازه بلکه در سایر پُست‌ها نیاز به تقویت دارد و باید نقل و انتقالات موفقی را پشت سر بگذارد.

او ادامه می‌دهد: من نمی‌دانم علیرضا بیرانوند خریداری شده یا هنوز در مرحله مذاکره است اما امیدوارم در صورتی که رقم بالایی به او پرداخت شود باید سایر بازیکنان این موضوع را درک کنند. لیونل مسی یک قیمت دارد و امباپه هم یک قیمت و در دنیای حرفه‌ای باید سایر هم تیمی‌ها و بازیکنان حرفه‌ای فکر کنند. زمان ما هم این مسائل بود و وقتی متوجه می‌شدیم یک بازیکن پول بیشتری گرفته بقیه می‌گفتند خودش برود و تکل هم بزند! به هر حال این مسائل در تیم‌ها ولو استقلال وجود دارد که امیدوارم مدیریت شود.

پیشکسوت استقلال ضمن اشاره بر لزوم خرید بازیکنان دیگر یادآور می‌شود: نباید فقط روی خرید علیرضا بیرانوند متمرکز شویم. استقلال در خطوط مختلف بازیکن می‌خواهد و باید بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در نقل و انتقالات تابستانی خریداری شوند. ما در پُست‌های مختلف نیاز به بازیکن داریم و به موازات مذاکره با علیرضا بیرانوند باید با سایر بازیکنان هم صحبت کنیم. البته می‌دانم مدیران باشگاه استقلال خیلی زحمت می‌کشند اما این قانون سقف بودجه جدید بیشتر به ضرر تیم ما بوده است. من می‌بینم بازیکنی که مد نظر استقلال بوده با رقمی بالاتر به تیم صنعتی یا یک تیم پولدار دیگر می‌رود که ظاهرا مشکل سقف بودجه هم ندارند. این قوانین دست و پا گیر به نظر می‌رسد فقط برای استقلال باشد.

برخی‌ها انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند را با جا به جایی پرسروصدای مهدی‌هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال در گذشته مقایسه می‌کنند که صادق ورمزیار در این رابطه می‌گوید: ابعاد و سروصدای انتقال مهدی‌هاشمی‌نسب خیلی بیشتر و بزرگ تر بود. آن زمان نه بازیکنان و نه هواداران فوتبال ما هیچ کدام حرفه‌ای نبودند و نمی‌توانستند با چنین نقل و انتقالی کنار بیایند. الان شرایط عوض شده و هم فوتبال حرفه‌ای شده و هم هواداران حرفه‌ای تر شده اند. انتقال مهدی‌هاشمی‌نسب واقعا سروصدای زیادی داشت و جنجالی شد. خیلی هم دشوارتر از امروز بود.

صادق ورمزیار درپایان بار دیگر تأکید می‌کند: باز تکرار می‌کنم استقلال نیاز به تقویت دارد و نباید همه نقل و انتقالات ما درگیر علیرضا بیرانوند شود. البته با سقف بودجه و این موارد نمی‌توان در این بازار آشفته خرید کرد و بهتر است آقایان مسئول در فدراسیون یا وزارت ورزش هرچه زودتر این قانون را اصلاح کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • فرامرز IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    فوتبال اسپانیا حرفه ای هست یا نه ؟ اگر حرفه‌ای هست پس چرا رفتن لوییز فیگو از بارسلونا به رئال این قدر حاشیه درست کرد ؟ فوتبال انگلستان حرفه‌ای هست یا نه ؟ پس چرا لیورپول و منچستر یونایتد به هم بازیکن نمی دهند ؟ یا لیورپول و اورتون ؟ یا تاتنهام و آرسنال ؟ یا در ایتالیا حتی رفتن فابیو کاپلو مربی رم به یوونتوس حاشیه درست کرد یا این تیم ها به هم بازیکن نمی دهندمثل لاتزیو و ناپولی یا رم و لاتزیو.دوستان پیشکسوت یک چیزی شنیده اند به نام فوتبال حرفه‌ای اما در حرفه‌ای ترین فوتبال هم کر کری تماشاگران مانع از انتقال بازیکن به تیم رقیب می شود چون تیم حرفه‌ای در واقع به تماشگر تعلق دارد و به احساسات آنها باید احترام گذاشت.
    • اشکان IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      عجب پولتیک زد بیرانوند به استقلالی ها حسینی رو نگه دارید گلر خوبی این قدر هم تخریبش نکنید همیشه بازندها استقلال دیگه حریف پرسپولیس سپاهان یا تراکتور نیست پرسپولیس باید تمرکزش بزاره برای تیم های سپاهان و تراکتورسازی
  • ص_ف FR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    من بعنوان یک پرسپولیسی قدیمی با صادق خان ورمزیار که اتفاقا جزو فوتبالی های اخلاق مدار ما بوده و هست موافقم که بیرانوند با کمی ارفاق بهترین گلر آسیاست اما با اتفاقاتی که این بازیکن بدون ملاحظه وضعیت نابسامان جامعه رقم زد و میلیونها هوادار پرسپولیس را به شدت آزرده خاطر کرد آرزوی قلبی من یکی این بود که دیگر بیرانوند را در چند کیلومتری باشگاه محبوبم نبینم بعضی از سلبریتی ها که تمام اسم و رسم و آوازه شان را از همین مردم عوام بدست آورده اند بدون توجه به وضعیت آشفته اقتصادی همین مردم فلک زده حس مادی گرایانه خود را با تمام وجود به رخ میکشند مثل همان هنرمند بی هنری که تمام لیاقتش در چهره خدادادیش خلاصه می‌شود اما ریخت و پاشهای عروسی لاکچری خود را با سفره های خالی میلیونها هم وطنش به اشتراک می‌گذاشت تا فخر فروشی کند فقط باید گفت یارب مباد که گدا معتبر شود....
  • . IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    خودتون میگید آسیا. استقلال که تو آسیا نیست🤣😂
  • انتی دوچرخه IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    عیار هیت مدیرتون هم دراومد . با این هیت مدیره حالا حالا ها در حسرت اسیا و جام لیگ هستید.
  • Gaber IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    میخواهی بگویی عادیست و بیرانوند معمولی هست و زیاد اهمیتی ندارد
  • اریانژاد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    اخه تیم فوتبال استفلاق تهرون برای بازیهای داخلی حسینی هم زیادشه ...نماینده شهرتهرون تولیگه ایرانه تواسیا که نیست وورمزیال بشین تا بیرو بیادهههههههه
  • آس اس IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    آقایون بیرانوند موقع قرارداد با پرسپولیس بی تجربگی کرده چون توی دلش استقلالیه اگه هم پرسپولیس بمونه توی مغزش پیرهن ابی می‌چرخه پس آزادش کنین بیاد آشیانه ابیها
  • مسعود IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    شما کل برنامه تیم ول کردید افتادین دنبال بیرو اونوقت میگی حرفه ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی