نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
روایت عجیب عبدالله ویسی از بازیکن و خانواده‌ چاقوکش/ با تهدید با باشگاه قرارداد می‌بندد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان گفته‌ام اگر امنیت من در این شهر تأمین نشود دیگر به آبادان بر نخواهم گشت.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص حمله چند اراذل و اوباش به او در آبادان اظهار داشت: این اتفاقات برای ما مربیان کم و بیش پیش می‌آید و در فوتبال ما متأسفانه این موضوعات وجود دارد و همیشه کسانی که معلوم‌الحال هستند از فوتبال سهم‌خواهی می‌کنند. آنها نه هوادار صنعت نفت آبادان و بودند و نه لیدرهای این تیم بودند. ما از ۱۸ خردادماه که تمرینات خودمان را آغاز کردیم هواداران در تمرینات ما حضور داشتند و تیم را تشویق می‌کنند و از شرایط تیم راضی هستند.

وی افزود: اما یک خانواده‌ای که شش سال است فرزندشان در تیم صنعت نفت آبادان نامش ثبت می‌شد و پولی را به او پرداخت می‌کردند، می‌خواستند بار دیگر از این تیم سهم‌خواهی کنند. موضوع جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که بازیکن این خانواده حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هم تا به امروز نبوده است. 

ویسی در پاسخ به این سؤال که انها از چند رانتی برای اینکه اسم فرزندشان در صنعت نفت باشد استفاده می‌کردند گفت: آنها همیشه از طریق چاقوکشی از این موضوع استفاده می‌کردند. متأسفانه آنها ۵ سال است که با همین روش این بازیکن را در صنعت نفت نگه داشتند ولی من از همان روز اول گفتم که چنین کاری را نمی‌کنم و این بازیکن را در لیست تیم قرار نمی‌دهم. من به مردم آبادان قول داده‌ام تا روزهای خوبی را برای آنها رقم بزنم. من هیچ‌گاه زیربار زور نخواهم رفت. حتی به من گفتند که این بازیکن چند سال است در این تیم حضور دارد اما من در جواب به آنها گفتم او چقدر برای صنعت نفت بازی کرده است؟ این برای من مهم است. شما نگاه کنید من بازیکنی را داشتم که فیکس برای تیم بازی می‌کرده اما عذر او را خواستم و ردش کردم، اما خانواده این بازیکن به من گفتند باید او را قبول کنی و حتی امسال درون تیم به او بازی هم بدهی. من این موضوع را باز هم نپذیرفتم که در آبادان دوره‌ام کردند. اما خوشبختانه با حضور چند نفر از هواداران و مردم آبادان این موضوع ختم به خیر شد. واقعا نمی‌دانم در خصوص این موضوع چه بگویم. آنها که آمده و من را دوره کرده بودند، بوی الکل می‌دادند. آنها با حال بدی که داشتند، با چاقو و قمه من را دوره کردند و از من سهم‌خواهی می‌خواستند بکنند اما من زیربار زور نمی‌روم. هیچ‌گاه چنین موضوعاتی را قبول نکردم و قبول هم نخواهم کرد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چرا از ۵ سال گذشته مقابل این خانواده ایستادگی نشده است، گفت: متأسفانه این اقدام را باید کسانی که مسؤول بودند انجام می دادند اما کوتاه آمدن آنها باعث شده است که این خانواده فکر کنند در باشگاه نفت آبادان سهمی دارند. آنها می‌خواهد حق یک فوتبالیست ناب آبادانی را بگیرند و به یک شخصی که فقط پول نیاز دارد بدهند. شما نگاه کنید آبادان مهد فوتبال است و ۲ هزار بازیکن دارد، اما من تنها ۲۰ بازیکن خوب باید انتخاب کنم تا هم جواب مردم را بتوانم بدهم و هم نتیجه خوبی را کسب کرده باشم. آنها بعد از اینکه من مقاومت کردم اعلام کردند که ما نمی‌گذاریم تو در آبادان مربیگری کنی و حتی در این خصوص تهدید هم شدم.

وی در پایان در خصوص این اتفاق گفت: مسؤولان باشگاه و حفاظت اطلاعات تا ساعت ۳ بامداد در خانه من بودند و این قول را به من داده‌اند که امنیت من را در آبادان تأمین کنند، اما حقیقت را بگویم، من از آنها خواستم که امنیت من را تأمین کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد دیگر به آبادان نخواهم آمد. من به آبادان آمدم تا با شاگردانم به شهر کرد برویم و اردوی خودمان را برگزار کنیم، اما اگر شرایط اینگونه باشد دیگر هیچ‌گاه به آبادان برنخواهم گشت و بعد از من هر مربی که دوست دارد زیر بار ظلم یک عده برود، می‌تواند در صنعت نفت مربیگری کند. صددرصد ماندن من در آبادان منوط به تأمین امنیت من در این شهر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    سلام به تنها مربی عزیز و واقعی در کنار یحیی . چکنیم که همه چی از اساس بر هم ریخته و هیچکس نمی‌داند چه کند . مربی توانا و غصه اینچنینی بخدا نابه . امنیت کشور از همین ذره ها شروع میشه دستگاههای ذیربط کوتاهی نکنند. و به ورزش عاقلانه تر بنگرند و نیز به افراد. امیدوارم روزی در پرسپولیس ببینمت . ضمنا بهتره برای توپ جمع کنی مدتی به کارش بگیری که نه سیخ بسوزه نه کباب. اگر خوب بود قراردادش را تمدید کنی. در کار مربی با چاقو دخالت کردن یعنی چه؟ عزیزی شاخ مویت کم شود خودم جان نثاران میکنم غلط میکنند اینجا نمیشه بیشتر بر هم بریزمشان وگرنه جراتشان را یک دقیقه به نیستی میفرستادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی