نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دلیل غیبت هافبک پرسپولیس در تمرینات مشخص شد/ بازیکن سابق استقلال جانشین او شده است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سینا اسد بیگی غایب دو تمرین نخست پرسپولیس بود و تصور شد که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است.

بعد از چند بار به تعویق افتادن شروع تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و سوم، در نهایت از روز چهارشنبه تمرینات قهرمان فصل قبل لیگ برتر شروع شد. در این تمرین گولسیانی، میلاد سرلک، اسدبیگی، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و احمد گوهری غایب بودند. گوهری از روز پنجشنبه به تمرینات اضافه شد. گولسیانی از شنبه به تمرینات می‌آید و صادقی هم که به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، از امروز در تمرینات حاضر می‌شود.

در این بین وضعیت میلاد سرلک مشخص نیست و گوهری هم با وجود داشتن قرارداد ممکن است از پرسپولیس جدا شود. تنها بازیکنی که دلیل غیبتش مشخص نبود، سینا اسدبیگی هافبک دفاعی قرمزها بود. اسدبیگی که فصل قبل به پرسپولیس پیوست و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت، در دو تمرین ابتدایی پرسپولیس حاضر نبود که همین موضوع باعث تعجب خیلی‌ها شد. سینا که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، درحالی در تمرینات تیمش غایب بود که خیلی‌ها مدعی شدند این بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار دارد و به همین دلیل در تمرینات حاضر نشده است.

این شایعه وقتی جدی تر شد که پرسپولیس در پست او موفق شد مسعود ریگی را به خدمت بگیرد و همین موضوع شایعه جدایی اسدبیگی را جدی تر کرد. با این حال پیگیری‌های ما نشان می‌دهد اسدبیگی نه در لیست مازاد پرسپولیس قرار دارد و نه بدون دلیل در تمرینات غیبت داشته است. سینا به دلیل امتحانات پایان ترم دانشگاه راهی شهرستان شده و به همین دلیل نتوانست در تمرینات شرکت کند.

این موضوع با هماهنگی یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس انجام شد تا اسدبیگی بتواند به راحتی به امتحانات دانشگاهی خود برسد. طبق هماهنگی‌های انجام شده، سینا دیشب به تهران برگشت و از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد. همچنین طی تماس کوتاهی که با این بازیکن داشتیم، اسدبیگی به ما گفت که برنامه ای برای جدایی از پرسپولیس ندارد و یحیی گل محمدی هم روی این بازیکن برای فصل آینده حساب باز کرده است. به این ترتیب شایعه جدایی این بازیکن صحت ندارد و اسدبیگی فصل آینده هم در پرسپولیس حضور خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    سینای جوان و با انگیزه مهره بهتری از ریگی پا به سن گذاشته هست
  • سعید IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    اگه یحیی بهش اعتماد کنه و بیشتر بازیش بده ،به نظر میرسه بتونه تو فصل آینده بدرخشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی