نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کامبک‌های تیم ملی نتیجه نداد؛ والیبالیست‌های ایران به قعرنشین هم باختند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل بلغارستان، تن به شکست داد.

تیم ملی ایران در دهمین دیدار از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌های والیبال، صبح امروز جمعه به مصاف بلغارستان، تیم قعرنشین جدول رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

علی طلوع‌کیان که در غیاب بهروز عطایی، هدایت تیم ایران را در آمریکا بر عهده دارد، برای این دیدار از مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا موذن (لیبرو) به عنوان بازیکنان شروع‌کننده استفاده کرد. پیش بینی می‌شد که تیم ایران مقابل تیم انتهای جدولی VNL به پیروزی دست پیدا کند.

اگر تیمی در یک ست، ۳ پوئن مستقیم از سرویس و ۷ دفاع روی تور منجر به امتیاز انجام دهد، قطعا برنده آن ست خواهد شد. تیم ایران، دقیقا چنین کاری انجام داد و در حالی که از بلغارستان عقب بود،‌ موفق شد با عملکردی درخشان، ۲۵ بر ۲۱ برنده شود.

بلغارها در ست دوم، تاکتیک حمله خود را عوض کردند و به اسپک‌های پشت خط روی آوردند که موفق هم بودند. دفاع روی تور و سرویس بازیکنان ایران نیز صلابت ست نخست را نداشت. بلغارستان در این ست ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

تیم ایران در ابتدای ست سوم با اشتباهات زیادی که داشت از حریف اروپایی عقب افتاد ولی در ادامه با حملات موثر و تعویض‌هایی که انجام شد، برتری به ایران تعلق گرفت و شاگردان طلوع‌کیان، ۲۵ بر ۲۲ برنده شدند.

کامبک‌های تیم ملی نتیجه نداد؛ والیبالیست‌های ایران به قعرنشین هم باختند

عدم استفاده از توپ‌های برگشتی، ثبت نتیجه ۷ بر ۳ به سود بلغارستان را در ست چهارم به دنبال داشت و علی طلوع‌کیان را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. تیم ایران در ادامه، اختلاف امتیازات را کم کرد ولی باز هم امتیازات پایانی به حساب بلغارها واریز شد و ۲۵ بر ۲۲ برنده شدند تا تیم پیروز در ست پایانی مشخص شود.

ست پنجم با برتری بلغارستان و حملات موثر این تیم آغاز شد ولی بازیکنان ایران موفق شدند با دفاع روی خوب در امتیاز ۱۱ به حریف برسند. در نهایت این ست با امتیاز ۱۵ بر ۱۱ به سود بلغارها تمام شد تا ایران شکستی دیگر را بپذیرد.

تیم ملی ایران در ۲ بازی پایانی خود از ساعت ۳:۳۰ روز یکشنبه ۱۸ تیر به مصاف آرژانتین می‌رود و از ساعت ۲۴ همان شب با کوبا روبه‌رو می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قلی US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    نمیرفتن خیلی سنگین تر بود!
  • سعید --- کورده IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    بابا چرا اینقدر رسانه ها وتحلیل گران لغمه رادورسر میگردانید چرا شهامت ندارید نکنه ازان باندی که با اعمال نفوذش باعث روی کارامدن عطایی میترسید، والا هرمربی دیگری هم بود بعداز۳سال خودش میفهمید که بااین نتایج اسفبار، درقواره مربی تیم ملی نیست؛ معلوم نیست رئیس فدراسیون منتظر چه هست، بعداز۳سال ازمون عطایی معلوم نشده که به قهقرا رفتن والیبال فقط وفقط متوجه عدم دانش فنی عطایی است ولاغیر، اگر میخواهید والیبال ایران نابود بشه، که هیچ وگرنه هرچه سریعتر یک مربی درسطح اول جهان بیاورید تا والیبال به روزهای اوج خودش برگرده مطمئن باشید با این مربی سال دیگر از پس هندوپاکستانم بر نمیائیم
  • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    خوبه عطایی نرفت لاقل میگن مربی نبوده روی سره تیم باختن آقايان مسئول جمع این بساط خیمه شب بازی را مردم به همین دلخوش کرده بودن که الان اصلا خوش نمیاد دیدن این بازی‌ها فقط الان ملت دوست دارن زودتر کابوس تمام بشه مگر نمیشه مربی خارجی آورد اگه پول ندارین تو تلویزیون آگهی بدین به والله مردم هزینه میدن تا تیم موفق باشه تا اینکه لحظه شماری کنن برای بازیهای تیم ملی والیبال
  • Fivb IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    باید مدیون لطف fivbباشیم که تو رنکینگ جهانی پایین‌تر ازین نمیا یم.معلوم نبود شاید با ترکیب اصلی هم می باختیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی