نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بدترین نقل و انتقالات تمام دوران‌ها/ ۴ ستاره شیاطین در بین ۱۰ نفر اول لیست!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وبسایت CopyBet نظرسنجی به‌خصوصی انجام داد و با رای ۲۰۰۰ هوادار فوتبالی بدترین و بهترین انتقالات تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

باشگاه‌ها با اوج گرفتن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتقالات هنگفتی انجام داده‌اند. رئال مادرید ۱۱۵ میلیون پوند برای آوردن جود بلینگام، هافبک بوروسیا دورتموند و انگلیس، به برنابئو پرداخت کرده است. کای هاورتس با انتقالی ۶۵ میلیون پوندی چلسی را به مقصد آرسنال ترک کرد. لیورپول ۶۰ میلیون پوند برای آوردن دومینیک سوبوسلای، هافبک لایپزیش، به آنفیلد سرمایه‌گذاری کرده، در حالی که نیوکاسل ۵۵ میلیون پوند برای ساندرو تونالی بازیکن میلان هزینه کرده است.

اما آیا این انتقال‌ها در نهایت با شکست مواجه می‌شوند؟ فقط زمان این موضوع را ثابت می‌کند، و در همین راستا CopyBet با نظرسنجی خاصی که طراحی کرد و با رای ۲۰۰۰ هوادار فوتبال، بدترین نقل و انتقالات تاریخ را مشخص کرد.

انتقال هری مگوایر از لستر به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹ با ۸۰ میلیون پوند، رتبه نخست بدترین انتقالات تاریخ را به خود اختصاص داد. بازگشت پل پوگبا به منچستریونایتد از یوونتوس با مبلغ ۸۹.۳ میلیون پوند در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم قرار گرفت و قرارداد لیورپول با اندی کارول از نیوکاسل در سال ۲۰۱۱ با مبلغ ۳۵ میلیون پوند سوم شد.

از دیگر اقدامات فاجعه‌آمیز قابل توجه می‌توان به علی دیا اشاره کرد که در سال ۱۹۹۶ به ساوتهمپتون ملحق شد. انتقال ۱۵۰ میلیون پوندی ادن آزار به رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ و خرید ۱۵ میلیون پوندی آدریان موتو توسط چلسی در سال ۲۰۰۳، که بعداً به دلیل تست دوپینگ اخراج شد، نیز در این لیست قرار گرفتند. انتقال فرناندو تورس به چلسی، انتقال آنخل دی‌ماریا به منچستریونایتد، و انتقال جوی بارتون به رنجرز ۱۰ نفر اول را تکمیل می‌کند.

بدترین نقل و انتقالات تمام دوران‌ها/ چهار ستاره شیاطین در بین ده نفر اول لیست

هواداران فوتبال همچنین به موفق‌ترین نقل و انتقالات رای دادند، و انتقال ۵۱.۲ میلیون پوندی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی بهترین انتقال نام گرفت. از دیگر موارد می‌توان به انتقال تیری آنری (یوونتوس به آرسنال به مبلغ ۱۴.۵ میلیون پوند در سال ۱۹۹۹)، محمد صلاح (رم به لیورپول با مبلغ ۳۴ میلیون پوند در سال ۲۰۱۷) و دیگو مارادونا (از بارسلونا به ناپولی برای ۷ میلیون پوند در سال ۱۹۸۴) اشاره کرد.

کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند معتقدند که از بین ۲۰ باشگاه لیگ برتری، چلسی بدترین خریدها را انجام می‌دهد، در حالی که منچسترسیتی درست پیش می‌رود. در مرز شمالی، سلتیک بهترین خریدها را در لیگ اسکاتلند انجام می‌دهد، در حالی که رنجرز بدترین‌ها را انجام می‌دهد.

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مطالعه‌ای که از طریق OnePoll انجام شد نشان داد که «هری کین» بازیکنی است که هواداران بیش از هر بازیکن دیگری می‌خواهند که در این تابستان به جای دیگری منتقل شود. ۳۲ درصد معتقدند که او باید تاتنهام را ترک کند، در حالی که ۲۸ درصد معتقدند مگوایر باید اولدترافورد را ترک کند.

از بین کسانی که از یک تیم لیگ برتری حمایت می‌کنند، ۷۱ درصد معتقدند که تیم آنها باید روی بازیکنان بیشتری در پنجره تابستانی سرمایه‌گذاری کند؛ به طور متوسط ۹۱ میلیون پوند. و آنها معتقدند که یک مهاجم مرکزی (۳۷ درصد) باید در اولویت باشد، پس از آن هافبک تهاجمی (۳۳ درصد) و مدافع میانی (۲۹ درصد).

همچنین مشخص شد که ۸۳ درصد از همه شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند که میزان پولی که برای بازیکنان فوتبال خرج می‌شود از کنترل خارج شده است. در حالی که ۷۶ درصد فکر می‌کنند اتحادیه فوتبال انگلیس باید اقدامات بیشتری برای تنظیم هزینه‌ها در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    برد بزرگ رو منچسترسیتی با خرید هالند کرد و البته رئال بهشون باخت که همچین بازیکن حرفه‌ای و زحمتکشی رو رها کرد تا خودشو برای خرید بازیکن هالیوودی پی اس جی آماده کنه، نابغه اینستاگرامی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی