نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش خداداد عزیزی به مذاکره بیرانوند با استقلال/ حسن روشن انسان‌ترین فوتبالیستی است که دیده‌ام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بیرانوند با پرسپولیس قرار داشته و با تیم دیگری صحبت کرده این رفتار غیرحرفه‌ای بوده است.

خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی ایران درباره ماجرای جنجالی مذاکره بیرانوند با استقلال اظهار کرد: در کل رفتن بازیکن از پرسپولیس به استقلال و بالعکس جامعه فوتبالی ما و طرفداران نمی‌پذیرند به این دلیل که هواداران دو تیم علاقه بسیاری به تیم محبوبشان دارند و دوست ندارند که بازیکن تیمشان به تیم رقیب برود.

پیشکسوت فوتبال درخصوص عملکرد ضعیف استقلال و مشکلات این تیم در نقل و انتقالات گفت:‌ بنظر من حجت کریمی گزینه‌های استقلال را تو بوغ و کرنا کرد و برعکس درویش کاملا در آرامش خریدهای مدنظر پرسپولیس را انجام می‌دهد.

خداداد با اشاره به مصاحبه حسن روشن درباره ماجرای بیرانوند توضیح داد: آقای حسن روشن یکی از انسان‌ترین فوتبالیست‌هایی است که دیده‌ام. زمانیکه بحث انتقال بیرانوند به استقلال مطرح بود آقای روشن جمله بسیار قشنگی گفت و درخواست کرد که بیرانوند را به استقلال نیاورند و شخصیتش را زیر سوال نبرند و این انسانیت آقای روشن را نشان می‌دهد چون ایشان می‌داند که با حضور بیرانوند در استقلال این بازیکن با فحاشی از سوی تیم رقیب زیر سوال می‌رود و چهره بازیکن تیم ملی ضایع می‌شود.

در ادامه همین مطلب بخوانید: طعنه سنگین خداداد عزیزی به قلعه‌نویی؛ سردار آزمون را برای والیبال دعوت کردی؟/ این اتفاق‌ واقعا خنده‌دار است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • سلام نظامی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    حسن اقا گله ، مرد بی تکرار سن شما جونا قد نمیده ولی ما چه کیفی کردیم با بازی زیباش
  • بهرام IT ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    آفرین به خداداد،واقعا هم حسن روشن بچه اصیل تهران یه کلاس دیگه دارد و همان روز اول هم گفت بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست(البته شبشکی)ولی به درد استقلال نمیخورد و باید در همان پرسپولیس بماند...
    • امانی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      اگر حتی یک درصد آقای بیرانوند به تیم استقلال منتقل میشد هم از جانب مثل تو بی ادب که استقلالی هستی ناسزا و فحش می شنید هم‌از جانب پرسپولیسی هایی مثل تو بعد اینکه شما همان لیاقت حسینی را دارید که ۶تا گل از انگلستان خورد و الان هم سر آمدن ونیامدنش بین کادر فنی وهییت مدیره و مدیر اختلاف شدید هست
  • کیثه ی کثیف IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    جناب روشن تنها عصطق لالی است که بشود نام او را بعنوان پیشکسوت برد. مطمئنا ایشون اشتباهی سر از این تیم ..... در اورده!پیشکسوت واقعی عصطق لال کسانی مثل چینی!نوری!میتی ....!و اینجور اشخاص هستند که واقعا صددرصد خلوص کیثه کشی دارند.😂😂😂
    • مصطفی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      اصیل بودن و ریشه داشتن برچسب نیست که به هر کسی یاچیزی بزنند
    • چرتپولیس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      بااین نحوه نگارش بی شخصیتی مطلق خودت رو نشون دادی،مکتب لنگیسم جز بی ادبی خروجی ندارد،این یعنی بی اصالتی
  • پرسپولیس IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    حسن روشن یادگار دوران صداقت
  • علم US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    حسن آقای روشن که من زمان بازیکنی اش را دیده ام یک مرد اصیل ایرانی یک ورزشکار و فوتبالیست جوانمرد آزاده بامرام پهلوانی است . یک پرسپولیسی.
  • محمود IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    دوستان .عزیزان این فحاشی‌های زشت وزننده وتوهین به بزرگان ورزش کشور زیبنده یک ایرانی متشخص نیست.
  • بابک IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    حسن روشن اسطوره فوتبال ایران است.درست گفتند دوستمان جوان ها بازی زیبایش را ندیدند.گل ایشان به پرو با مصدومیت یکی از شاهکارهای ایشان بود.
  • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    الکی ...اصیل تهران خخخخخ یه جوری میگه اصیل تهران ..انگار میگه ....
  • ارش IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    موضوع بیرانوند تمام شد و سرش سلامت ما که نمیدونیم‌چی بودو چی شد پشت پرده ولی با خوشی این‌مسیله حل شد خدت رو شکر به امید پیروزی در جام‌ملتهای اسیا برای سنگربان تیم‌ملی اقا بیرو زنده باد تیم‌ملی چه استقلالی چه پرسمولبسی زنده باد روشن و عزیزی ❤🙏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی