نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
رد پیشنهاد ۲ میلیون دلاری دورتموند به خاطر پرسپولیس/ بیرانوند بداند از کجا به کجا رسیده است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته درباره علیرضا بیرانوند به این صحبت که «عشق و تعصب مربوط به دهه ۶۰ است، واکنش نشان داد.

ضیا عربشاهی در خصوص حاشیه‌های چند روز اخیر پرسپولیس درباره فسخ قرارداد بیرانوند و قرارداد جدیدی که این بازیکن با سرخپوشان امضا کرد، اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد اتفاقاتی بودیم که خوشایند هیچ کدام از هواداران پرسپولیس نبود. بیرانوند تحت تأثیر صحبت‌های اطرافیانش قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیرانوند باید بداند که از کجا به کجا رسیده و هیچ وقت گذشته‌اش را فراموش نکند. او باید بداند که با کارگری و زحمت به این موقعیت رسیده و قدردان حمایت و توجه هواداران پرسپولیس باشد. این پرسپولیس بود که بیرانوند را به این جایگاه و موقعیت رساند و او نباید به این راحتی این مسائل را فراموش کند. هیچ‌کس با پول مخالف نیست، پول خوب است و همه هم دوست دارند که پولدار شوند، اما بازیکنی مثل بیرانوند که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و فوتبال ایران است نباید تمام پل‌های پشت سرش را خراب کند. اینکه با دست‌مان قلب درست کنیم نشان از تعصب نیست، بلکه باید در عمل نشان دهد که نسبت به تیمش غیرت دارد.

عربشاهی با اشاره به صحبت‌های وکیل بیرانوند که گفته بود عشق و تعصب مربوط به دهه ۶۰ است، عنوان کرد: می‌خواستم در همان برنامه روی خط بیایم و به او بگویم نباید درباره فوتبالیست‌های دهه ۶۰ و شرایط آن زمان این‌طور صحبت کند. همه بازیکنان دهه ۶۰ باغیرت بازی می‌کردند و به تیم‌شان تعصب داشتند. او حق نداشت برای سرپوش گذاشتن روی مشاوره غلط خودش، درباره دهه شصتی‌ها این‌طور صحبت کند. زمانی که ما بازی می‌کردیم پول بود اما این‌طور نبود که باعث شود بازیکنی پا روی دل هوادار تیمش بگذارد. هواداران پرسپولیس ۳،۴ روز پرالتهاب را به دلیل مشاوره‌ او پشت سر گذاشتند. جوابگوی این شرایط و این اتفاقات چه کسی است؟

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در سال‌هایی که ما فوتبال بازی می‌کردیم، پیشنهادات مالی خوب هم مطرح می‌شد اما اکثر بازیکنان به تیم‌های‌شان تعصب داشتند. سال ۱۳۶۲ پیشنهاد ۲ میلیون دلاری از دورتموند داشتم اما قبول نکردم و در ایران ماندم. همه کارشناسان در آن زمان به من گفتند که اشتباه بزرگی مرتکب شدم، اما معتقد بودم که نباید گذشته خودم را فراموش کرده و به هواداران پرسپولیس پشت کنم و در تیمم ماندم. همین اتفاق چند سال بعد برای من و محمد پنجعلی هم افتاد و با پیشنهاد خیلی خوبی از سوی باشگاه گسترش که در باشگاه‌های تهران حضور داشت، روبه‌رو شدیم. گسترش به ما پیشنهاد ۷ میلیون تومانی داد اما من و پنجعلی قبول نکردیم، در صورتی که با همان پول در آن زمان می‌توانستیم یک آپارتمان ۲۰۰ متری در منطقه‌ای خوب در تهران بخریم، اما با عشق و علاقه به تیم‌مان در پرسپولیس ماندیم، چون ما با حمایت هواداران و با حضور در پرسپولیس توانستیم به آن جایگاه برسیم و این موضوع را فراموش نکردیم.

 عربشاهی در واکنش به جدایی کریم باقری از پرسپولیس خاطرنشان کرد: باقری بازیکن بزرگی بود و در چند سال گذشته هم نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت، اما نمی‌توانیم بگوییم که همیشه در یک موقعیت و پست باقی می‌مانیم. همان‌طور که گفتم باقری شخصیت بزرگی است اما قبل از او هم خیلی از بزرگان پرسپولیس در این تیم بودند و بعد از مدتی‌ از جمع سرخپوشان جدا شدند. این خاصیت فوتبال است؛ یک روز می‌آیی و روزی دیگر می‌روی. در حال حاضر نقش افشین پیروانی در پرسپولیس خیلی اهمیت دارد و او باید با اقتدار مسائل و اتفاقات تیم را مدیریت کند.

وی درباره شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در فصل پیش‌رو کار به شدت سختی خواهند داشت. ۲ قهرمانی لیگ و جام حذفی باعث شده هواداران انتظار بیشتری از تیم‌شان داشته باشند و آن هم موفقیت در آسیا است. همه ما شاهد هستیم که تیم‌های عربی و بویژه عربستانی‌ها چه سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دادند و رقابت با آنها خیلی سخت شده است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و باید برای لیگ قهرمانان آسیا نقاط ضعفش را تقویت کند. علاوه بر تقویت تیم، مدیریت باشگاه و کادرفنی باید بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آماده کنند. وقتی تیم آرامش و تمرکز داشته باشد می‌تواند در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد، این‌طور نیست که از الان خودمان را بازنده به حساب بیاوریم، می‌توانیم با غیرت و تعصب بالا و آماده‌سازی خوب کمبودهایی که داریم را جبران کنیم، به شرطی که از همین الان همه اعضای تیم متحد شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • مسعود IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    کی به کیه حالا عباس کارگر هم مصاحبه میکنه که من از آرسنال پیشنهاد داشتم!! آقای عربشاهی جوانان امروز بازی هایت را ندیدند ما که کاملا یادمونه اگه شما پیشنهاد دو میلیون دلاری از دوتموند داشتی پس باید سیروس قایقران رو بارسلون میخواست یا حمید فرزام نیا رو بایرمونیخ و یا ناصر محمدخانی رو منچستریونایتد و.... کم توهم بزنید شما به زور پروین وارد تیم ملی شدید!!!!
    • فرامرز IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      ضیا عربشاهی در دوران مربیگری پروین ملی پوش نشد قبلش در مقدماتی جام ملتهای آسیا وقتی محمود یاوری سر مربی بود به تیم ملی راه پیدا کرد اصولاً شما اگر به بازیکنان ملی‌پوش دوران سر مربی گری علی پروین دقت کنید اتفاقاً اکثریتش را استقلالی‌ها تشکیل می دادند کما این که در تیم ملی که به بازی های آسیایی ۱۹۹۰ پکن اعزام شد علی پروین رضا حسن زاده استقلالی را به مرتضی فنونی‌زاده پرسپولیسی ترجیح داد یا مهدی فنونی‌زاده استقلالی را به همین ضیا عربشاهی یا حمید درخشان را خط زد.علی پروین اصولاً باهوش‌تر از این حرف ها بود که به خاطررنگ پیراهن بازیکن خودش را زیر سوال ببرد
    • توهم مسعود رنگی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      نه تویادت نیست هرچندمدعی هستی که مطلعی اگه ضیاءعربشاهی ۲میلیون دلار مشتری داشت،مرحوم قایقران ومحمدخانی وامثالهم هم داشتندشایدهم بیشتر،همانطورکه بانک کشاورزی باتیم کشاورز یااستیل آذین پیشنهادات نجومی دادندوبعضی بازیکنان رفتند عربشاهی یکی ازمعدودبازیکنان پرسپولیس هست که علی رغم داشتن پیشنهاد به تیمهای دیگه نرفت،پس بااطلاعات کامل وبدورازنگاه رنگی نظربده،،وقتی مجیدی یاچندتابازیکن سرخ آبی باپیشنهاداتی نه چندان زیادرفتندتیمهای عربی امثال روشن وکریمی هم باقراردادخوب هم موفق به امارات رفتند
    • حمید نصیری FR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      رضا عرب شاهی باید بداند که بیرانوند در نفت وزیر نظر منصوریان پیش رفت کرد وفوت بالیست ودر وازه بان قابلی بود که پیروزی باهاش قرار داد بست قهرمانیهای که بیرانوند برای پیروزی آورده خیلی بزرگتر وبیشتر از انچه پیروزی برای بیرانوند آنجام داده هستند کجا پیروزی بیرانوند را از کار گری به در وازه بانی آورده هر کس با توانایی خودش پیشرفت می کند پیروزی نیاز مند بیرانوند است نه بیرانوند نیاز مند پیروزی همچنان که از رفتنش به چه دست وپا زدنی افتادید اگر قهرمانی های سالهای اخیر مدیون بیرانوند نیستید چرا پار سال بدون برانوند هیچ جامی نگرفتید طوری می گویید بیرانوند باید بداند از کجا بکجا رسیده که انگار بیرانوند محصول آکادمی پیروزی بوده بیرانوند دروازبان آماده ای بوده که پیروزی باهاش قرار داد بسته وچندین قهر مانی برای پیروزی آورده وپیروزی مدیون بیرانوند است نه بیرانوند مدیون یا بدهکار پیروزی بیرانوند برای پیروزی کارستان کرده که تا هزاران سال از عهده شکرش پیروزی بر نخواهد آمد خیلی دوست دارم با هر کدوم از امسال جناب عربشاهی در یک مناظره ای رودر روصحبت کنم
    • شمسعلی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      ضیا رو خیلی دوست دارم چون پرسپولیسی بود ولی آخه ما هواداران رو ...فرض نکنن دیگه!! ۲ میلیون دلار سال ۶۲ یعنی چهل سال پیش، یه چیزی تو مایه های دستمزد کریستیانو رونالدو در زمان فعلی میشه ها! یعنی عربشاهی دستمزدی معادل رونالدو بهش پیشنهاد دادن ، عجب!! شاید منظورش دو دلار بود😂😂
    • عادل IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      اگر بیرانوند بد بود چرا گلممد گفت فقط بیرانوند می خوام وگرنه قهر می کنم مثل خانمها چرا درویش به هرجایی متوسل شد وتا ساعت ۱۸ که بیرانوند شرط گذاشته ۶۰میلیارد پیش قرارداد آماده کنند آماده کرد کاری نداریم ولی واقع لنگ رانتخوار بوده وهست شما هم اشتباه کردی ماندی چون الان لنگپولیس تره هم براتون خرد نمی کند اما دورتموند ودیگر تیم‌های خارجی تا ۱۰۰سال بعد هم به فکرتون بودند
  • غلامعلی‌زنگویی.ضد‌لنگ IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    لی‌منطق‌لنگی‌که‌یک‌دلخوشی‌داشتیم‌فوتبال‌که‌اونم‌به‌خاطر رانتپلیس‌گرفتن‌ازمون‌خدا‌جوابتون‌بده‌‌حکومتی‌های‌بی‌عدالت
    • سید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      دلار اون موقع حدود ۸۰ تومان یا ۱۰۰ تومان بوده نه پنجاه هزار تومان
  • فرامرز IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    این پیشنهاد دو میلیون دلاری دورتموند به ضیا عربشاهی دروغ محضه چون شما اگر به سایت ترانسفر مارکت مراجعه کنید تنها برای دو بازیکن در دهه ۱۹۸۰ یا دهه شصت خودمان در مورد دورتموند رقم می بینید که هر دو از شالکه به دورتموند ترنسفر شدند اولی رودیگر آبرامچیک به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو دومی رولف روسمان به مبلغ ۴۰۰ هزار یورو که هر دو ملی پوش آلمان در زمان خودش بودند پس منطقی نیست برای یک هافبک ایرانی که تنها می توانستند بازیش را در جام ملتهای آسیا ۱۹۸۴ سنگاپور یا بازی های آسیایی ۱۹۸۶ببینند بپردازند لوتار ماتئوس که هافبک بزرگی در زمان خودش بود به مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو در فصل ۸۶-۱۹۸۵ از مونشن گلادباخ به بایرن‌مونیخ پیوست حمید علیدوستی که ستاره خط حمله تیم ایران در همین دهه بود تنها توانست در یک فصل یعنی ۸۷-۱۹۸۶ در بوندسلیگا B با تیم زالرمو قرارداد ببندد یا ناصر محمدخانی فقط توانست در تمرینات و در لرمن حضور پیدا کند .بهتر است در دوران اینتر نت که با یک سرچ می شود دل و روده هر چیزی را در آورد این قدر واضح و ناشیانه دروغ گفته نشود و شخصیت فرد زیر سوال نرود.
    • فرخ IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      دانشمند اون موقع که هنوز بورو خلق نشده بود جانم
    • فرامرز IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      در جواب فرخ شما به سایت ترنسفر مارکت نگاه کن من اون چیزی رو که دیدم رو نقل کردم تازه اون سایت برای فهم امروزی هاست که شناختی از مارک که واحد پول آلمان غربی اون زمان ندارند وگرنه می دونم اون زمان واحد پول آلمان غربی مارک بود .
    • اهورا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      منم میرم به ترانسفر مارکت سر میزنم ببینم چی گیرم میاد, لیکن یکی از دوستان درمورد کامنت تون, نوشته اون موقع که هنوز یورو نبود و راست هم میگه, ما میگیم یا شما دلار رو با یورو سهوا اشتباه نوشتید, یا اساسا سایت بر اساس نرخ تبدیل, اونو زدهع ... اما با بقیه ] موارد مشابهت , واقعا تا حد زیادی قانع شدم, که نمیشه چنین عددی واقعیت داشته باشه, من حتی دربارهء اینکه پیشنهاد رسمی نبوده و در مراحل سیگنال دادن توسط دلال و ایجنت بوده هم, باز ننتیجه شما رو طبق همون مقایسات قبول دارم و ادعای آقای عربشاهی رو درست نمیدونم ضمنا اشاره تون به کمتر دیده شدن(یا اصولا دیده نشدن) بازیکنهای آسیایی مخصوصا خاورمیانه رو با شدت بیشتری قبول داارم ... الله اعلم (حالا از ایشون هم استعلام میکنم, امیدوارم یادش باشه, آخه اونوقت که کامپیوتر نبود کهه بتونه اینا رو مرتب کنه, حتما یه جاهایی از دستش در رفته , خلاصه امشب تو نماز شب ازش محض "منبع مطلع" استعلام میکنم ... همه ما رو به راه راست (اگه باشه؟!؟) هدایت کن@
  • رضا BR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    الله بده برکت به این همه دروغ...
  • .. IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    آقا عربشاهی عزیز همه که باتعصب وجنگنده وبامرام. باغیرت مثل شما. محرمیت دایی باقری مهدوی کیا عالیشاه وسیدجلال وسیامک وکمال وپیوس ووووو خیلی دوستان بامرام که ذکر شان خیلیا آقایان نوراللهی و خلیل زاده وکنعانی. همین بیرانوند چوپان دروغگو حاج اصغری نمک نشناس یادشونه منتهی چون پول مفت وزیاددی کورشون کرد تاقچه بالا میزارن. فکر میکنن پرسپولیس بااین اراذل و اوباش کوچک یاضعیف میشه نمیدونن لینا بزنه قوی‌تر میشیم..
  • ا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    اگه‌یه‌سر‌به‌شناسنامه‌اینا‌بزنی‌متوجه میشی‌چرا‌هر‌کسی‌ظرفیت‌رشد..رو نداره
  • .3 IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    2 میلیون دلار یا 200 هزار دلار یا 20 هزار دلار شاید هم 2 هزار دلار؟
  • حمید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    اصن بگو از رئال پیشنهاد داشتی ' مگه دروغ کنتور میندازه ؟ 😅 تو بگو پسشنهاد داشتم 'مام میگیم داشته 👈 ( گفتگوی زنده یاد بهمن مفیدو بهروز وثوق تو کافه )😅😅😅
  • هاشم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    شاید یادتون رفته بازیکن استقلول آقای عنایتی از بارسلونا تو برنامه 90میگفت من مربی یا بازیکن بارسا بودم تو برنامه 90 یه سرج کن از اینترنت
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    قابل توجه دوستان جوان : حرفهای ضیا عربشاهی خالی‌بندی ناشیانه‌ای بیش نیست چون در سال ۱۹۸۸ یا همون ۱۳۶۷ یعنی ۵ سال بعد از تاریخی که ضیا خال‌بند میگه ، یورگن کولر ستاره ملی‌پوش آلمانی با مبلغ ۱ میلیون دلار از کلن به بایرن رفت که بیشترین مبلغ تاریخ برای یک مدافع بود! ضمنا فوق ستاره فوتبال جهان یعنی مارادونا در سال ۱۹۸۴ یا همون ۱۳۶۳ با مبلغ ۸ ملیون و ۳۰۰ هزار دلار از بارسا به ناپل رفت! علی دایی در سال ۱۹۹۷ یا همون ۱۳۷۶ با مبلغ ۳۵۰ هزار مارک یعنی کمتر از ۳۰۰ هزار دلار از السد قطر رفت آرمینیا بیله‌فلد! آلمانی‌ها در دهه ۱۹۸۰ قدرت برتر فوتبال جهان بودند(نایب‌قهرمان جام‌جهانی ۸۲ و ۸۶ و قهرمان جام جهانی ۹۰) و ستاره تیم‌ملی انگلستان یعنی کوین کیگان پیچ و مهره نیمکت هامبورگ قهرمان اروپا در سال ۱۹۸۳ یا همون ۱۳۶۲ رو سفت میکرد! این آقا توی پرسپولیس به زور فیکس بود و اصلا در حد تیمملی نبود محاله آلمانی‌ها دنبالش بوده باشند در اون زمان آلمان بازیکنان با کیفیت بسیاری داشت و هر تیم باشگاهی فقط ۳ بازیکن خارجی می‌تونست بگیره قبلاً هم گفتم حرفهای این آقا گل به خودیه!
  • ابراهیم از وصفنارد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    وای خدا یکی اینه.یکی رحیم یوسفیه یکی وحید بپیچ رسما تو مخیای پرسپولیسن.یعنی نزدیکترین به کیسه مش جماعت بخدا همین ۳ نفرن.اه اه چندش.بسه دیکه.ببند اون دهنتو
  • مسعود IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    در پاسخ توهم مسعود رنگی میخوام بگم فکر نکنم سنت قد بده چون دستیار اول یاوری در جام ملت های آسیا 1984 آقای ابراهیمی دوست گرمابه گلستان آقای پروین بود!! ضمن اینکه هر کس جای علی پروین در سال 1990 بود مهدی فنونی زاده را جای عربشاهی انتخاب می کرد فرق بین بنز بود و ژیان
    • شمسعلی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      خب پروین هم بنز یعنی عربشاهی رو انتخاب کرد دیگه
  • استقلالی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    آقای عربشاهی مگرمرسپولیس یه امامزاده است که ازش جداشدن گناه باشه بچه خرم آباده بازیکن تیم نفت بوده ازاول استقلالی بوده وحتی مربی استقلالی داشته من خودم اول هوادار پرسپولیس بودم ولی بخاطر اینکه شاهرخ آمد تیم شماهواداراستقلال شدم
  • عجم IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    آقای عربشاهی رفتار شمارو در دوران پختگی در پیشکسوتان پرسپولیس دیدیم اگر دوست داری باز کنم این خبر رو خوندی پیام بذار بگم کی هستم و چرا میگم(قضیه اسکنر ) یادتون نره
  • بینام IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    سیروس قایقران به گرد پای عربشاهی هم نمیرسید،فوتبال نمیدونی نظر نده
    • علی رضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      پس معلومه فوتبال اون موقع را ندیدی عربشاهی یک بازیکن متوسط رو به بالا بود یعنی از ۱۰۰ بنظر من ۶۰ تا ۶۵ بود ولی سیروس قایقران یک تاپ پلیر بود قدرت شوتزنی و فهم فوتبال و پاس های دقیق و خلاصه قطعا و قطعا قایقران به نوعی خودش یک تیم بود
  • اس اس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    والا این دومیلیون دلار عربشاهی هم مثل قهرمانی های لنگ ذلیل قلابی بوده شاید گفتند عربشاهی به دو شاهی هم نمی ارضی حالا امروز قیف میاد آخه دوستان لنگی در مکتب لنگ ذلیل بزرگ شدند جوز دروغ و کلک بازی چیزی یاد نمی گیرند. درضمن بیرانود هم مثل تو دروغ گفت که صد میلیارد بهم می‌دهند. لنگ روفریب داد کمی پول به جیب بزنه. که زد. آخه برای آسیا همان قرارداد قبلی هم واقعاً خیلی زیاد بود. اگه میگید حقشه داوری رو از لنگ بگیرید بعد تعداد گل‌های لنگ ذلیل از سوراخ‌های تور دروازه بیشتر میشه
  • محمود IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    دروغ که کنتور نداره شماره بندازه من ۶۰سالمه بازی های عربشاعی کامل یادمه .یه بازیکن متوسط که به خاطر چاپلوسی پروین توپرسپولیس بود .
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    بسیاربا منطق- روان وگویا درد دل هواداران را بیان کرد از عربشاهی ممنونیم یه روزی اگر میگفتند والیبال ایران با کره وژابن بازی داره همه میترسیدند با برنامه وعلم روز دنیا ومربی خوب خارجی اولینهای دنیا را هم شکست دادیم -باور داشتن اولین گامه در مقابل آرژانتین ومسی پرتقال با رونالدو آلمان با کلینزمن و...باهمه اینا بازی کردیم وقتی حمله کردیم دیدیم میشه اونا را هم شکست داد الان طارمی ایرانی پرسپولیسی با باورکردن خودش آفت وکابوس تمام تیمهای خوب جهانه آره میشه وباید بشه پرسپولیس هم از آسیا عبور کنه
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    تیم رقیب که البته دیگه اصلا رقیب حساب نمیشه خیلی از پرسپولیس وئحیی باشخصیت خون بدل شده راستی شما اگر اینهمه خزعبلات رو کنار میزاشتید وبجای اینا رو تیمتان تمرکز میکردید شاید هنوز میشد بعنوان ۵ تیم اول ایران روتون حساب کرد ولی این آفت شاید خدائی بوده بجونتان افتاده بخاطر اینهمه ناحق وناثوابهایی که کردید وهنوزم میکنید آیا تا انحلال تیمتون ادامه میدید دود از همه جای شما بیرون زده یه کم هم به فوتبالتون فکر کنید بعضی از هواداران فوتبال دوستتون گهاه دارند
  • حسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    سال ۶۲و پیشنهاد دومیلیون دلاری،نه دویست هزار،دومیلیون دلار،یه چی بگو شاخ در نیاریم خپ.چهل سال پیش هم قراردادهای میلیون دلاری حتی تو لیگ‌های اروپایی،کم اتفاق می‌افتاد اونوقت شما میگی به یه آسیایی همچین پیشنهادی داده شده شمام امتناع کردی!!!!!!
  • علی اصغرمحمودی اصل US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    آقای عربشاهی واقعیت راگفتندقدیم تعصب وغیرت بالاتراز پول بود ولی حالا خصوصیات نه تنها فوتبالیستهابلکه تمامی اقشار جامعه عوض شده است!
  • ناشناس IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    چه شده همه دست به قلم کارگر بوده در اون موقع شرایط زندگی و خانواده اش اینگونه بوده حالا دست گرفته به زانو خودش و با گفت یا علی و پشت کار و استعداد خودش رفته بالا حالا شده پتک و توهین به قشر کارگر مگر کارگر حق زندگی و پیشرفت ندارد ای کارگر بود کارگر بود
  • علی رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    یعنی خالی بندی هایی که این ضیا عربشاهی میکنه با شمشیر تو فیل نمیره ... آخه سیدم اینقدر خالی بند میشه... ۶ ماه گذاشتنش مربی نونهالان پرسپولیس همه خانواده ها را سرکیسه کرد بیا بابا پول های مردم را پس بده با خالی بندیات که از شون سرکیسه کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی