نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چرا شانس پرسپولیس برای هایجک کردن گزینه استقلال اندک است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای تقویت خط دروازه‌اش به دنبال مرد شماره یک تیم ملی امید است؛ یعنی محمدرضا خالدآبادی.

محمدرضا خالد آبادی فصل گذشته مرد شماره یک تیم هوادار و دروازه‌بان اصلی تیم ملی امید است و مورد توجه تیم استقلال قرار گرفته است.

ظاهرا این دروازه‌بان جوان مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته است و دیگر باشگاه پرطرفدار تهرانی تلاش‌های خود را برای جذب این دروازه‌بان آغاز کرده است. اما بعید است سرخ‌ها موفق به جذب این دروازه‌بان شوند. به این خاطر که باشگاه استقلال و هوادار بر سر جذب این دروازه‌بان با هم توافق کرده‌اند و بعد از مشخص شدن مدیر عامل باشگاه استقلال کارهای مربوط به نقل و انتقال این دروازه‌بان به جمع آبی‌ها انجام می‌شود.

استقلال هنوز نتوانسته دروازه‌بان خارجی جذب کند و این موضوع در صورت تداوم منجر به بازگشت سیدحسین حسینی به اردوی تیم آبی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آریا US ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    مال خودتون😅 خالدآبادی و نصرالهی و عین الله باقرزاده و آقا صمد؛ مبارک شما دوستان استقلالی😂😂 پرسپولیس باید ۱ گلر در حد بیرانوند جذب کنه که بتونه واقعا در تیم بزرگ پرسپولیس بدرخشه ❤ این گلر هم قابل احترامه؛ اما ببینید تیم هوادار آخرفصل جایگاهش چندم جدول بود! یحیی ۲ تا خرید خوب میکنه؛ یکدفعه میره سراغ مثلا گلر نفت مسجدسلیمان و هوادار و مس کرمان! ۱ درصد احتمال بیرانوند مصدوم یا محروم بشه؛ واقعا میتونی با چنین گلرهایی جلوی سپاهان و تراکتور بازی کنی؟؟؟ حالا آسیا که جای خود داره!
  • اصغر US ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    جناب آقای امیر قلعه نوعی که زحمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را قبول کرده روزی صد و نه میلیون تومان دستمزد می گیرد.بله درست خواندید صدو نه میلیون تومان امید وارم او بتواند همچنان که به خاطر این پولها دلش شاد است دل.قلوه وتمامی احشاء داخلی ایرانیان را با قهرمانی در جام ملتهای آسیا شاد نماید.روزی ۱۰۹۰۰۰۰۰۰ تومان.روزی صدو نه میلیون تومان.روزی ۱۰۹۰۰۰۰۰۰ تومان!!!!!!!!!
  • استقلالته IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    درود بر آقای سجادی و درود بر آقای خطیر جوان انقلابی! این هست کار درست! جوان با انگیزه و به معنای واقعی بمب! تیم حکومتی پیروزی هم با یک مشت غربگرا و پیر به اسم بمب میبنده! آقای خطیر عزیز با قدرت ادامه بده ما هوادارن و عاشقان استقلال پشت شما هستیم.
    • فس فس US ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      همین پیرمردها داغدارتون کردن خخخ
  • شین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    ربطی به شانس نداره! هرکس باشه میدونه تو پرسپولیس هیچ بازی نمیکنه حتی حذفی جلو تیم لیگ یکی اما تو استقلال ممکنه بازی کنه.رضایی، سعیدی بازی کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی