نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تحقیر کی‌روش و قطر در کونکاکاف/ پاناما قهرمان آسیا را به چهارمیخ کشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، رقابت‌های فوتبال جام کشورهای آمریکای شمالی و مرکزی را با شکستی سنگین ترک کرد.

بامداد امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات گلدکاپ، تیم ملی قطر تیم مهمان این دوره به مصاف پاناما رفت و با نتیجه ۴-۰ شکست خورد.

ادگار بارسناس در دقیقه ۱۹ و اسماعیل دیاس در دقایق ۵۶، ۶۳ و ۶۵ موفق به گلزنی شدند تا قطر از صعود به جمع چهار تیم نهایی بازبماند.

عنابی‌ها با شکست ۱-۰ مکزیک در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شدند و به مرحله حذفی هم راه پیدا کردند، اما این شگفتی ادامه پیدا نکرد و با نتیجه ضعیفی از مسابقات کنار رفتند.

قطر با سرمربیگری کارلوس کیروش، میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ خواهد بود و در این مسابقات با تیم‌های ملی چین، تاجیکستان و لبنان همگروه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    آه اسکوچیچ هیچ جا ولت نمی کنه افرادی که با بی رحمی اسکوچیچ رو از نشستن رو نیمکت جام جهانی مانع شدن
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    عجب تیتر محشری زدی، چقدر عقده داری سر اون بنده خدا، منتظر باختش بودین همه، اره الان بخندین بهش، فردا که یقه همه رو گرفت تیمش یاد این روز بیافتید. قهرمان اسیا چرا جام جهانی افتضاح کرد؟ بعدش کیروش قهرمان اسیا رو گرفته کلا متحول کرده، یسری بازیکنان جوان ناشناخته رو برده و تغییر نسل داده تیمشو دقیقا مثل تیم ملی ما سال 2015 که نسسل تیم ملی مارو عوض کرد و تا الان داریم نونشو میخورییم، چرا اینو نمیگید؟ تیم متحول شده قطر با یسری بازیکن جوان رفته اونجا و قطعا تحت هدایت کیروش یقه همه مارو میگیره، وقتی مکزیک رو زززدن پس خیلی ها عصبی و ناراحت شدن. بعدش شما فکر کن قطر انداززه یه شهر ماست، ببین چقدر جمعیت داره که بخواد استعداد فوتبالی داشته باشن، مثل ایران نیست که اینهمه وسعت و استعداد فوبتالی، دست کیروش کاملا بسته هست ولی با اینحال داره ازز همون موجودی خودش نسل تیم قطر رو عوض میکنه. کیروش میدونه داره چکار میکنه، شما نمیدونید.
    • جمشید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      کی روش همین بوده اون ۱۰ سال هدایت تیم ملی ایران را در دست داشته ایا تو این مدت قهرمان اسیا شده تنها بخاطر برد و پاداش خودش با تیم های درجه ۳ افریقایی و اسیایی بازی کرده تا رنکینگ خودش را بالا ببره چند نفر هم تو ایران همدستش بودند دوست عزیز اینقد سنگ کی روش را به سینه نزن فقط تنها کسی که نتیجه گرفت اسکوچیچ بود که ون را هم همین جیره خوارهای کی روش نزاشتند تا کارش را ادامه بده و در جام جهانی حاضر بشه
  • اشکان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    عجیبه که این مربی هر جا می‌ره تیمشو نابود می‌کنه و باز بهش پیشنهاد کاری میدن!!!! حتم بدونین بعد از قطر هم هیچ جا نخوانش باز یه جای خالی تو تیم ملی ایران داره!
  • کیومرث IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    فوتبال دنیا پیشرفت کرده فاصله فوتبال آسیا با آمریکای مرکزی
  • سالار IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    چرا باید همیشه در ورزش ما حتما باید یک نفر بی لیاقت سرمربی داشته باشیم .کی روش بی کفایت از تیم فوتبال رفت و اقایان فدراسیون والیبال زود یک نفر مثل کیروش بنام عطایی رو سریع در والیبال آوردن مبادا روزهای تلخ برای مردم و ورزش رقم نخوره
  • تاج کبیر IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    قطر تو آسیا هم هیچ کاری نمیتونه بکنه.
  • احد احمدی مقدم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    کاملا درست میفرماید...سالار...ما همیشه باید ینفر اینجوری تو ورزش کشورمون داشته باشیم
  • حمید IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    ورزش ما از ریشه خرابه وهیچ ماریس نمیشه کرد!خیلی غصه ورزش ایران نخورید!فقط اروپا
  • نخود هراش IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    این مربی علم فوتبال رو داره ولی چون فاصله فوتبال اسیا با دنیا زیاده تقصیری نداره اونم تیم تنبل قطر
  • علیرضا US ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    حس میکنم اینو از قطر میدازن بیرون ۲ ماه قبل جام ملت ها دوباره سرمربی میشه
  • علیرضا US ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    حس میکنم اینو از قطر میدازن بیرون ۲ ماه قبل جام ملت ها دوباره سرمربی میشه
  • انتی دستمال IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    عجیبه یه عده حتی کیروش هم میمالن !!! حالا بهونه کنین قطر تنبله یعنی مصر هم تنبل بودن کلمبیا هم تنبل بودن ؟ کلا کیروش تر میزنه هرجا میره فقط اتوبوس میذاره جلو دروازه . حیف اون تیم قطر که شد این ...
  • احسان US ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    واقعا متاسفم در ایران زندگی می‌کنم بخاطر اینکه ایرانی‌ها انسان‌های قدرنشناسی هستند و در طول تاریخ این مسئله ثابت شده ، ما حتی نمی‌توانیم بزرگی کسی را ببینیم یا از کسانی که برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند قدردانی کنیم ما از بزرگان فوتبال خودمون مثل علی دایی ، حجازی ، عابدزاده ، مهدوی کیا ، باقری و غیره هم درست و حسابی قدردانی نکردیم و قدر سرمایه ها خودمون رو نمی‌دونیم. آقای کارلوس کیروش کسی بود که وقتی به ایران آمد سنت دعوت بازیکن تیم ملی از استقلال و پرسپولیس را شکست. بازیکنان ناشناخته را به تیم ملی دعوت کرد و آنها را به سطح دنیا معرفی کرد. فوتبال ایران را در سطح اول آسیا قرار داد. حال شما شاهد باشید که چه اتفاقی در جام ملت‌های آسیا برای ایران با مربی غیر از او اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه سطح فوتبال قطر با آن جمعیتش بسیار پایین است و طبعاً انتظاری از قطر برای قهرمانی آسیا وجود ندارد.
  • مصطفی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    با ورود ایویچ به ایران یه نسل بی نظیر تو فوتبال ایران به وجود اومد که بیش از یک دهه بعد از رفتن ایویچ فوتبال ایران سرآمد آسیا بود. و با تمام شدن نسل ایویچ چندین سال زجر بی برنامگی رو کشیدیم و با آمدن کی‌روش به ایران دوباره خاطره ایویچ زنده شد دوران پست کی‌روش تون رو میبینیم مطمئن باشید بلایی که سر والیبال امروز ما اومده سر فوتبال هم داره میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی