نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
۴ |
۱
عکس| حمایت گزینه مدیرعاملی استقلال از علی خطیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آذری گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال از علی خطیر سرپرست مدیرعاملی این باشگاه حمایت کرد.

شب گذشته علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب و جانشین حجت کریمی شد. خطیر پیش از این به عنوان مدیر ورزشی باشگاه استقلال فعالیت می کرد و آندره آ استراماچونی را به این تیم آورده بود.

پس از این انتخاب سعید آذری مدیرعامل اسبق ذوب آهن و باشگاه فولاد که یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال محسوب می شد با انتشار یک پست اینستاگرامی از خطیر حمایت کرد و نوشت: برادر عزیز جناب آقای مهندس خطیر، عرض ارادت و تبریک دارم خدمت شما و امیدوارم با درایت شما روزهای درخشانی برای هواداران محترم و مجموعه تحت مدیریت شما رقم بخورد. موفق و سربلند باشید.

عکس| حمایت گزینه مدیرعاملی استقلال از علی خطیر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    این یارو آذری خدا میدونه چقدبا تیمهاش مثل ذوب و فولاد و...جلو کیسه واداده
  • حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    درود بر سعید خان آذری حقا که استقلالی اصیل هستی ای کاش شایسته سالاری در این کشور وجود داشت وجنابعالی یکی از ارکان مهم این باشگاه می شدی به هرحال آقای خطیر هم استقلالی هست وما هواداران پشتیبان ایشان هستیم فقط درخواست کوچکی از او داریم مثل فتح الله زاده کریمی نرود در تلویزیون وپشت سر مدیران قبلی واعضای قبلی باشگاه حرف بزند اگر خودش می تواند گره از مشکلات بازنماید و برای پیشرفت استقلال کبیر از تمام ظرفیت ها استفاده نماید افراد شایسته والبته کاربلد که به نفع باشگاه کار کنند بکار گیرد نه اینکه آدمهایی که فقط بله قربانگو باشند بلکه آدمهای با نفوذ ودلسوز والبته فعال را بکار گیرد حالا الحمدلله سرمربی خوب وجوان وجسور استقلالی سکاندار تیم هست در تیمهای پایه هم آقای حاجیلو هم دلسوز ومتعصب وکار بلد هستند آقای زرندی هم فرد موفقی در باشگاه بوده پس بهتره علاوه بر حفط وحمایت از این اشخاص از ظرفیتهای افرادنخبه دیگر هم استفاده شود متاسفانه فتح الله زاده وکریمی هردو در تلویزیون حاضر شدند اولی علیه آجرلو صفحه گذاشت دومی هم علیه ساپینتو شیردل آن حرفهای بی مورد را در تلویزیون گفت باعث رنجش هواداران شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی