عادت ویژه یحیی در نقل‌وانتقالات/ گل‌محمدی ول‌کن شاگردان سابقش نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بررسی خریدهای یحیی در پرسپولیس نشان می‌دهد او علاقه زیادی به جذب شاگردان سابقش دارد.

نقل و انتقالات امسال چهارمین فصلی است که یحیی گل‌محمدی می تواند خودش تیم ببندد و بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد. یحیی که در میانه لیگ نوزدهم به پرسپولیس برگشت، تیم کالدرون را تحویل گرفت ولی در فصل‌های بعد خودش کارهای مربوط به نقل و انتقالات را انجام داد. بررسی خریدهای جدید گل‌محمدی نشان می دهد او علاقه زیادی به جذب بازیکنانی دارد که قبلا شاگرد او بودند و با آن‌ها کار کرده است.

مسعود ریگی که به تازگی پرسپولیسی شده، جدیدترین شاگرد سابق یحیی گل‌محمدی است که دوباره فرصت همکاری با او را پیدا کرده است.ریگی که سابقه بازی برای پدیده، استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد، یازدهمین بازیکنی است که دوباره با گل‌محمدی همکاری می کند.

یحیی در فصل‌های گذشته هم نفراتی چون سرلک، پهلوان، مهدی خانی، فرجی، بیرانوند، اسماعیلی فر، رفیعی، صادقی، پورعلی گنجی و علی نعمتی را به پرسپولیس آورد که قبلا در تیم‌هایی مثل ذوب آهن، پدیده و نفت تهران با آن‌ها کار کرده بود. نکته جالب در این خصوص این است که یحیی بیشترین بازیکن را از پدیده به پرسپولیس آورد که در نوع خودش بسیار جالب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • محمدرضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    هنر بازی گرفتن از بازیکن مهمه
  • 4444 IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    هیچ ارزشی نداره! این بازیکن هایی که بنده پول هستند و غربگرا! درود بر آقای سجادی عزیز که آقای خطیر مدیری جوان انقلابی و ارزشی را به استقلال عزیز ما آورد و بازیکنان که به انقلاب و ارزش های تیم استقلال و جمهوری اسلامی است متهد است! باید بیاورد. ما سینه سوخته های استقلال که نماد انقلاب و اسلام است تا ابد استقلالی هستیم و تیم پیروزی هم باز شکست خواهیم داد.
    • علی اکبر منصوری IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      علی خطیر همون وطن فروشه ک باعث شد تیم عربستانی دو سه سال ولمون نکرد مبارک خودتونه این آقای آویزون.
    • محسن IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      کامنتت رو دوست دارم ولی درست نیست بازیکنان ما رو به این شکل قضاوت کنید. هر کدوم یه عقیده‌ای دارند و مشخص نیست که واقعا چه کسی غربگرا هست و چه کسی انقلابی؟ به نظرم ما که بیشتر بازیکن انقلابی داریم تا سایر تیم‌های لیگ. امیدوارم که هر دوتا تیم موفق و قوی باشند و باعث بشن که تیم ملی قویتری داشته باشیم.
    • حسین IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      انشاء اول راهنمایی نوشتی؟ در ضمن درستش متعهد هست نه متهد!
    • ح IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      شما در چ جایگاهی هستی ک تشخیص میدی انقلابی و ارزشی ؟!!! امیدوارم تا آخر پای حرفت بمونی و مثل همیشه اخرکار زمین و زمان رو مقصر جلوه ندین ... سردااااار آجرلو هم بدو ورودش خیلی القاب دادین اما آخرش فجایعی بار گذاشت که تا سالیان سال زیر بارش کمر خم میکنین ..... کی میخواین یاد بگیرین فقط با تیم خودتون کار داشته باشین و اول کار آقایون رو تا ابرها بالا نبرین ک آخر کار خواستین سقوط کنین کل وجودتون تیکه تیکه نشه
  • فرامرز IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    هر مربی سلیقه‌ای دارد که باید به آن احترام گذاشت اگر نتیجه گرفت که قطعاً سلیقه مربی درست بوده یحیی با جام هایی که گرفته درستی سلیقه هایش را ثابت کرده اما در همین لیستی که آوردید قطعا بیرانوند بهترین دروازه بان در حال حاضر ایران پور علی علی گنجی هم که در ترکیب ثابت تیم ملی ست سعید صادقی هم که جز بهترین وینگر های ایران ست میلاد سرلک و سروش رفیعی هم جز بهترین هافبک های ایران هستند و هر کسی جز یحیی بود این بازیکنان را به احتمال زیاد بر می گزید دنی اسماعیلی فر هم که پاس گل های زیادی در فصل پیش داد و ثابت شد ترجیحش به رامین رضاییان بیهوده نبود علی نعمتی در فصل گذشته کارآیی اش را به خصوص در امور دفاعی نشان داد فرشاد فرجی هم که اصولاً مهره همیشه ثابتی نیست ضمن این که یحیی مهدی خانی و احسان پهلوان را هم که نخواست و رد کرد یعنی یحیی گل‌محمدی به کارآیی بازیکن و موفقیت شخصی بیشتر از هر چیزی اهمیت می دهد .
  • زهرا IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • سعید IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    یحیی بهترین مربی حال حاظراین سه گانه ودودربی حساس هیچ وقت ازیادنمیبریم
  • حمید IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    بهترین مهاجم همان مغانلو است که با سیستم یحیی آشناست ومیتونه گره گشایی پرسپولیس در جام باشگاهای آسیا باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی