نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تماس ویژه باشگاه پرتغالی با ستاره استقلال؛ یا برو روسیه یا برگرد پرتغال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی به زودی برای فصل آینده خود باید تصمیم گیری کند.

منصوره کریمی| باشگاه سانتاکلارا که محمد محبی را در اختیار دارد، پیشنهاد باشگاه روسی را به اطلاع این بازیکن رسانده است و اعلام کرده در ادامه ی مسیر برای بازی قطعی باید راهی روسیه و تیم روستوف شود. مبلغی که دو باشگاه با هم به تفاهم رسیده اند ۸۵۰ هزار یورو است که این پول آماده انتقال به باشگاه سانتاکلارا است و در صورت حضور محمد محبی در روسیه جابجا می شود. این توافق در حالی صورت گرفته است که محمد محبی تمایلی برای حضور در تیم روستوف ندارد. در صورتی که محمد محبی به روسیه نرود باید به پرتغال برگردد تا برای سانتاکلارا در لیگ یک بازی کند.

باشگاه سانتاکلارا به هیچ وجه مایل نیست با باشگاه استقلال برای سر انتقال قطعی محمد محبی به توافق برسد. بند فسخ قرارداد محمد محبی برای تیم استقلال از سوی باشگاه سانتاکلارا ۶۰۰ هزار یورو بود اما پرتغالی ها حاضر نیستند این بند از تفاهم نامه را اجرایی کنند، به این خاطر که باشگاه استقلال فصل گذشته از ۲۴۰ هزار یورویی که باید به پرتغالی ها می داد تنها ۱۱۰ هزار دلار به حساب باشگاه سانتاکلارا نشسته است و ۱۳۰ هزار یورو به خاطر تحریم بلوکه شده است. باشگاه پرتغالی به این خاطر از باشگاه استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده است.

جدایی محمد محبی از تیم استقلال نهایی شده است و این بازیکن در فصل آینده یا باید در تیم روستوف بازی کند یا اینکه به تیم سانتاکلارا برگردد و در لیگ یک پرتغال به میدان برود. سانتاکلارا فصل گذشته نمایش خوبی در بازی های لیگ برتر پرتغال نداشت و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Yahya IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    آقای محبی تو فقط ی دلیل بیار که خیرت رفتن به روستوف روسیه است من دیگه حرفی ندارم
    • عادل IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      محمد می تواند دل آن باشگاه را بدست آورد برود با سانتا کلارا بازی کند تا قرار دادش تمام شود بعد راحت بیاید استقلال
  • طوفان زرد آسیا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    جدی جدی محمد محبی زده به سرش داره میره روسییییه ؟؟؟؟؟!
  • مهدی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    سانتاکلارا نگفته وزیر گفته باید بری
    • ابراهیم از وصفنارد IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      متوهم بیدارشو...
  • ابراهیم از وصفنارد IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    یعنی حرفهای کیسه کش رو میشنوی از بس توهم دارن یا همونطوری که این چند وقته ثابت کردم دروغگویانی هستن که از راست دروغو بهتر میگن.ادم چندشش میشه. همه با هم توهم وزیرو وکیل و غیره رو دارن.بعد میگن خب چجوری پیارسال قهرمان شدین همین ادمها که بودن میگن خب نه فرناز با همشون ی تنه جنگید!!!!!!!ژبابا شما بخدا مثل احمدینژاد معجزه هزاره سوم فوتبالین.دقیقا اونم کیسه کش بود و تو اون ۸ سال تا میتونست بهتون دلار و یورو داد برای خرید چکش و اندودفرناز و غیره .بعد پرسپولیس بازکناش فشنگچی و علی عسگر و مقداد قباخلو اینا بود تازه اینا آس هاشون بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی