نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بیرانوند به استقلال می‌رفت، افت می‌کرد/ پرسپولیس امسال به فکر آسیا باشد/ سرخ‌ها به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی عادت کرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق سرخپوشان گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شده انتظارات از این تیم بالاتر رفته است.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط پرسپولیس و یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: فصل نقل و انتقالات برای هر تیمی که مدعی قهرمانی است بسیار مهم است. جدا از آن پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌هایی که امکانات و پول‌های هنگفتی دارند، مبارزه کند. بنابراین باید در یارگیری بهترین عملکرد را داشته باشد و بهترین‌ها را جذب کند. با ماندن علیرضا بیرانوند و آمدن حسین کنعانی زادگان پرسپولیس در خط دفاع مشکلی ندارد و در خط‌هافبک هم پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد اما در خط حمله همچنان این تیم دو مهاجم گلزن و تراز اول نیاز دارد.

انتظاری ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکلی که در یارگیری تیم پرسپولیس می‌بینم، عدم جذب مهاجم تراز اول و شش دنگ است. پرسپولیس یک تیم هجومی است و همیشه فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند اما نبودن یک مهاجم تراز اول باعث شده تا موقعیت‌ها از دست برود البته هافبک‌ها جور خط حمله را کشیدند و در گلزنی موفق بودند ولی در لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان نباید فرصت سوزی کنند.

مهاجم پیشین سرخپوشان در خصوص حواشی به وجود آمده توسط علیرضا بیرانوند نیز گفت: بعید می‌دانستم بیرانوند به استقلال برود چرا که اگر او به استقلال می‌رفت مطمئن باشید دچار چالش بسیار بزرگی می‌شد و فوتبالش افت می‌کرد. خیلی از بازیکنان بودند که از دو تیم راهی تیم رقیب شدند اما در این شرایط بازیکن فشار بسیار سنگینی را باید تحمل کند به همین دلیل فکر می‌کنم بیرانوند خوش شانس بود که استقلالی نشد.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: امسال سال بسیار سختی برای پرسپولیس است با توجه به اینکه این تیم قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شده انتظارات از این تیم بالاتر رفته و باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی را داشته باشد، بنابراین مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی باید خیلی مراقب باشند تا در تیم حاشیه ایجاد نشود و تیم با کمبود منابع مالی مواجه نشود. پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند. این تیم دو بار تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته است و این بار با جذب بازیکنان خوب می‌تواند به فکر قهرمانی آسیا نیز باشد. چراکه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دیگر عادت شده و پرسپولیسی‌ها خاطرات زیادی دارند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ابی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    یه جام تو سطح آسیا حسرت پرسپلیسا
  • هومن US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    تا اطلاع ثانوی تیم های ایرانی فقط در صورت دیدن پشت گوششان قادر به رویت جام آسیایی از نزدیک هستند، ژاپن ، کره ، عربستان ، قطر و امارات جام را بین خودشان تقسیم می کنند. مثل جام جهانی آرزوی ما باید صعود از مرحله گروهی باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی