نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شرایط استقلال خیلی بد است/ این همه آدم متحد شدند تا از استقلال حمایت نشود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهتاش فریبا مدیر فنی اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید شرایط این تیم بسیار بد است.

بهتاش فریبا مدیر فنی و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی روزهای بسیار سختی را برای این تیم و جواد نکونام پبش‌بینی می کند و از این بابت نگران است

شرایط این روزهای استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بسیار بد. همانطور که همگان شاهد هستند شرایط استقلال در روزهایی که می بایست خود را آماده رقابت‌های لیگ برتر کند اصلاً خوب نیست و جواد نکونام روزهای بسیار سختی را پیش روی خود می‌بیند. حالا باید دید با تغییر مدیریت چه اتفاقی رخ خواهد داد البته آنکه مدیریت بدون منابع مالی هیچ فایده‌ای برای استقلال ندارد. امیدوارم با آمدن آقای خطیر بسترهای لازم برای تزریق مالی مناسب برای بستن تیمی در شأن نام استقلال فراهم شود.

با این وضعیت حضور علی خطیر تا چه میزان می‌تواند با تاثیر مثبت همراه باشد؟
خطیر پیشتر در دوره حضور شفر و استراماچونی در باشگاه حضور داشته و آدمی کار بلد است که ضمن تسلط به زبان، در روابط بین الملل و فدراسیون نیز تاثیرگذار بوده است اما باید ببینیم با حضور او چه اتفاقاتی برای استقلال رخ خواهد داد. آنچه که لازم است همگان بدانند این است که وقتی شما همه چیز را در اختیار داشته باشید اما خبری از منابع مالی و پول نباشد باید گفت شما هیچی ندارید. در شرایط فعلی شما باید لااقل ۲۰ درصد از پول بازیکن جدید را به او بدهید تا او حاضر به مذاکره شود.

 شرایط نقل و انتقالات استقلال را چطور می‌بینید؟
با این میزان خروجی و تعلل بیش از اندازه در جذب بازیکن جدید طبیعی است که شرایط خوبی پیش روی باشگاه استقلال نیست. تازه شنیدم محبی هم راهی روسیه شده تا به دنبال عقد قرارداد با تیم جدیدش باشد. در چنین وضعیتی باید به او حق داد چرا که وقتی پولش را به درستی از باشگاه نگرفته است باید هم به فکر آینده خود باشد.

باعث  این اتفاقات کیست؟
من چه بگویم؟ واقعا نمی‌دانم چه باید گفت وقتی می‌بینیم همه دست به دست هم می‌دهند تا از استقلال حمایت نشود. تیم‌های دیگر از بیرون حمایت می‌شوند و وقتی بازیکنی قرار است جذب باشگاه استقلال شود. سر بزنگاه ۱۵۰ میلیارد از بیرون به باشگاه دیگر کمک می‌شود چه باید گفت.

با این روند خیلی پس نباید به موفقیت این فصل استقلال نیز امیدوار بود
تیم بستن هنر می‌خواهد و در کنار این هنرمندی البته که باید پول نیز داشته باشید در استقلال اما فعلاً این همه بازیکن از دست داده‌ایم و تنها موفق به جذب دو بازیکن شدیم و معلوم است در این شرایط نمی‌توان به آینده استقلال خوشبین بود

در چنین شرایطی احتمال موفقیت جواد نکونام را به همراه استقلال چقدر تصور می‌کنید؟
با اوضاعی که هم اکنون در باشگاه استقلال حاکم است موفقیت جواد نکونام کار بسیار سختی به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید من خیلی اهل مصاحبه نیستم اما در یک هفته گذشته تعمداً زیاد حرف زدم تا فشاری که روی نکونام است تا حدودی کم شوند. با این میزان خروجی بازیکنان جواد هم میسوزد. البته در کنار نکونام کار خطیر هم بسیار سخت است اما حتماً قول‌هایی از بالادستی‌های گرفته که حاضر به همکاری با استقلال شده است  امیدوارم او بتواند برای موفقیت آبی پوش با تجربه عمل کند.

و حرف پایانی؟
آرزو میکنم با حضور علی خطیر شرایط استقلال به بهترین شکل ممکن تغییر کند چرا که او توانایی‌های لازم برای انجام این کار را دارد البته نکونام هم توانایی جمع کردن تیم را دارد به شرط آنکه بستر لازم برای این امر از سوی بالا دستی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم شود که امیدوارم این گونه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • ناشناس IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    آقای فریبای بزرگوار حرفهای شماکاملا درسته هرمسولی درباشگاه استقلال پست گرفته ابتدا میادتاحدودی طبق سلیقه هوادار وپیشکسوت استقلال مربی میگیره جدیدا هم آقای فتح الله زاده وآقای خطیر روآوردن بعدس چوب لای چرخشون میزارن اینقدر عرصه روبهشون تنگ میکنند تاموفق نشن بعدش بکوبن توسرهوادار وبقیه که دیدی مربی استقلالی یامدیر استقلالی خودتون کاربلدنبود وموفق نشد دیگه همه این ترفندها رومیدونن امیدوارم خیلی زود کسانی که اینکارها رومیکنن ودل هوادار رومیشکنند خداوند جوابشون روبده
  • علی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    ننه من غریبم شروع شد 100 ملیارد میخواستی بدی بیرانوند
  • محمدرضا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    استقلال بیشترین ضربه رو از پیشکسوتهای خودی خورده
  • مهدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اقایون مسئول چرا با روح و روان این همه طرفدار بازی میکنید .تو کشورهای دیگه برای حذب طرفدار همه کار میکنن
  • ابوالفضل IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    توقع بیشترین دارین تا از بیت المال چندین برابر برسه اخه فوتبال کشور و تقسیم کردن به دوردونه های پایتخت
  • مجید IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    کیسه کش بیشتراز شأن نام باشگاه بهش کمک شده وقتی پشتیبانه مردمی نداشته باشد همیشه نگاه به بالادستی باشد اگر کلید خزانه هم دست کیسه کش باشد یه شبه خالی میشود مشکلات اقتصادی همچنان پابرجاست مشکل شما این است میخواهید هم تراز بزرگان لیگ باشید زیاد خود بزرگ بین هستی انتظارات را زیاد میکنید چیزی که شدنی نیست
  • النا IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    شانس نداره همش یحیی زرت بازیکن میخره‌ شانس این با کمک داور ميبره حق استقلال بود قهرمان بشه ولی خیلی بد. شانس خواهشمند بازیکن خوب بخرین برای این فصل دروازبان خوب بیارین سید توپ ساده نمیتونه بگیر
  • ف دال IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    درود؛ بهتاش فریبا هم یه «ممد نوریِ درون» داره ها!
  • علیرضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    جناب آقای فریبا من بعنوان یک پرسپولیسی برای جنابعالی فوق العاده احترام قائل هستم بزرگوار عالم و آدم در خصوص مبلغ ۱۵۰ میلیارد واریزی نظر دادند و آنرا به کل تکذیب نمودند حالا اصرار شما و دیگر استقلالی ها نسبت به این موضوع را درک نمی کنم من معتقدم لیگ بدون پرسپولیس و استقلال قوی معنی ندارد .
  • سینا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    میخواهید لیگ رو تعطیل کنیم 3تاجام به استقلال بدیم خیالتون راحت بشه.. مردحسابی این همه حمایت. دیگه چی میخواین؟ جمع کنید خودتونو مسخره عام وخاص کردین... کی هستین.. چی هستین که این همه بودجه بیت المال بهتون میدن آخرش هم طلبکارین.. خودتون به حرفا و رفتاراتون نمیخندید؟ خجالت نمیکشید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی