نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ستاره پرسپولیس چه زمانی به تمرینات اضافه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس فعلا نمی‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

بعد از کلی اتفاق و حاشیه در نهایت علیرضا بیرانوند قید حضور در استقلال را زد و دوباره قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرد. بیرانوند تا پایان لیگ بیست و چهارم با پرسپولیس قرارداد دارد و خیال هواداران این تیم هم از بابت ماندن علیرضا راحت است. با شروع تمرینات پرسپولیس از هفته گذشته، بیرانوند بعد از امضای قرارداد جدید در تمرینات شرکت می‌کند ولی علیرضا قادر نیست فعلا در تمرینات گروهی حاضر شود و کار با توپ انجام دهد.

بیرانوند که در بازی مقابل ازبکستان در فینال تورنمنت کافا و بعد از برخورد با سعید عزت اللهی از ناحیه فک دچار شکستگی شد، چندی قبل فکش را جراحی کرد و همین چند روز پیش و قبل از امضای قرارداد جدید با پرسپولیس توانست بخیه‌های فکش را بکشد. پزشکان فعلا اجازه حضور بیرانوند در تمرینات گروهی را نمی‌دهند و علیرضا باید برای حضور در تمرینات گروهی کمی‌صبر کند. فعلا بیرانوند در تمرینات نرم دویی می‌کند و کار با وزنه را انجام می‌دهد تا از نظر بدنی خیلی عقب نیفتد.

آنطور که مطلع شدیم، علیرضا از هفته آینده می‌تواند کم کم وارد کارهای گروهی شود و تمرینات جدی خودش را آغاز کند. به نظر می‌رسد بیرانوند در اردوی ترکیه بتواند به صورت جدی وارد کار شود و در تمرینات گروهی شرکت کند. در ابتدا اعلام شده بود که علیرضا نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی‌های ابتدایی فصل جدید همراهی کند و مصدومیت او طولانی می‌شود. با این حال برخلاف پیشبینی‌ها او می‌تواند به زودی در تمرینات گروهی شرکت کند و به بازی‌های اول پرسپولیس در فصل پیش رو خواهد رسید.

احمد گوهری گلر دوم پرسپولیس از این تیم جدا شده و به نظر می‌رسد برای فصل جدید گلر ذخیره بیرانوند یک دروازه بان جوان خواهد بود. یحیی گل محمدی هم بعد از بررسی شرایط بیرانوند و اینکه مطمئن شد او به شروع لیگ می‌رسد، اجازه خروج گوهری را صادر کرد و اعلام کرد این گلر می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی