کلوب| ۴ مدیر در یک سال؟ مدیرعامل استقلال حتی به‌اندازه یک مستاجر وقت ندارد/ خطیر خطر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازار تغییر مدیرعامل در باشگاه استقلال داغ‌تر از هر تنوری است.

رفت و آمد مدیران در استقلال دیگر عادی شده و قبلا سالیانه مدیر عوض می‌شد اما حالا تبدیل به چند ماه یک بار شده است.

در یک سال گذشته و در یک اتفاق نادر، آبی‌ها چهار مدیر جابه‌جا کرده‌اند که تاکنون در هیچ تیمی در فوتبال ایران شاهد آن نبودیم؛ چهار مدیر در کمتر از یک سال!

باور کنید مستاجر یا صاحب یک خانه یا مغازه در خیابان هم در یک سال ۴ بار عوض نمی‌شود و این خنده‌دار است برای فوتبال ما که تیم استقلال با هواداران میلیونی خود اسیر این مسائل عجیب و غریب شده است. وقتی در این یک سال نگاه می‌کنیم، به این می‌رسیم که آجرلو ناگهان رفت و صبح فتح‌الله‌زاده آمد، اما چندانی دوام نیاورد و حجت کریمی به ناگاه آمد و چند ماه بعد جواد نکونام را سرمربی تیم کرد و با یک استعفا خودش را راحت و دیگران را ناراحت کرد و حالا مدیریت به دست علی خطیر سپرده شده است.

حالا این‌که خطیر در بدترین حالت آبی‌ها مدیریت را به دست گرفته، یعنی این مدیر نترس است و می‌خواهد کار کند و برای سر و سامان دادن به استقلال روی صندلی نشسته و باید به او فرصت دهند و او را در استقلال نگه دارند.

باید بگوییم خطیر خطر کرد و این استقلال را قبول کرد. این روزها هواداران این تیم خشمگین‌تر از همیشه هستند و می‌خواهند استقلال شرایط ایده‌آل را به دست آورد که واقعا آن‌ها حق دارند چون این همه تغییرات آن هم برای تیم بزرگی مثل استقلال قابل تحمل نیست و باعث آسیب زدن به بدنه باشگاه می‌شود.

ما کاری نداریم خطیر بهترین گزینه است یا نه؛ درحال حاضر مهم‌ترین امر این است که خطیر در استقلال بماند و کار کند تا استقلال را به روزهای خوبش برساند، نه این‌که سه ماه دیگر اسم تازه‌ای را به عنوان مدیر دراستقلال بشنویم.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمود IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    خودشون بیشترشون رو از بس شعار دادن رفتن که.فتل و کریمی که دلشون نمیخاست برن اینقد فشار اوردین بهشون انتقاد کردین رفتن
  • 6 IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    چه عكسي....
  • سامی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اول از هرچیزی ، جناب خطیر باید بر اسپانسر غیر مشترک تاکید کنه ...چون به نقل از خود قربانزاده ، استقلال از اسپانسر مشترک درآمدی نداشته ... بهترین کار اینه که تبلیغات روی پیراهن تیم رو به مزایده بذارن و چند شرکت رو انتخاب کنن و برای هر بازی تبلیغ یک اسپانسر رو بزنن ... با این روش به راحتی 1000 میلیارد میشه از طریق اسپانسر درآمد زایی کرد ... چرا که به زحمت میشه شرکتی پیدا کرد که مثلا 500 میلیارد برای اسپانسر شدن در طول فصل هزینه کنه ولی شرکت های زیادی پیدا میشن که مثلا 20 میلیارد بدن برای یک بازی که 90 دقیقه از صدا و سیما پخش میشه و بعد از اون تا چند روز عکس ها و خبرهاش در انواع رسانه ها پخش میشه ... در بازی های حساس مثل دربی میشه تا 50 میلیارد هم از اسپانسر گرفت ... چرا این طرح شدنی هست؟ صدا و سیما برای هر ثانیه تبلیغ در زمان فوتبال 350 میلیون هست ... حالا ما 90 دقیقه فوتبال و حواشی و خبرهایی که تا چند روز از رسانه های مختلف پخش میشن رو بطور خلاصه 100 ثانیه در نظر میگیریم ... یعنی 35 میلیارد برای یک بازی ... پس سرخ آبی ها باید به این روش روی بیارن و قید تک اسپانسر بودن رو بزنن
  • سامی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    حالا که برنامه لیگ هم مشخص شده ، استقلال باید از همین فردا در روزنامه های کثیرانتشار ، مزایده اسپانسر پیراهن رو برگزار کنه و برای هر بازی یک اسپانسر به بالاترین رقم بگیره ... قیمت پایه رو 20 میلیارد بذاره و هر بازی بسته به حساسیتش قیمت تبلیغاتش مشخص میشه ... دیگه نمیخواد منت بانک شهر رو هم بکشه که مثل سال گذشته به موقع پول رو واریز نکنه و از آسیا حذف بشه یا مشکل دیگه ای براش پیش بیاد ... چون لابی پرسپولیس در اسپانسر مشترک فعال هست و میتونه مانع از تزریق پول به باشگاه بشه ... خواسته هوادران در درجه اول از مدیرت باشگاه اسپانسر غیرمشترک هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی