نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شکست تلخ تیم ملی مقابل کوبا/ ثبت بدترین عملکرد والیبال ایران در لیگ ملت‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خورد تا با تنها ۲ پیروزی به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌های والیبال، به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم ایران بازی را با محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، بردیا سعادت، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایون‌فرمنش و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) آغاز کرد تا شاید با ترکیبی متفاوت در آخرین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به پیروزی برسد. کوبا در ست نخست اما با حملات موثرتر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید. 

بازیکنان کوبا در ست دوم نیز از توان بدنی و پرش‌های بلند خود استفاده کردند و در حالی که دفاع روی تور ایران، تاثیرگذاری بازی‌های قبل را نداشت از ایران پیش افتادند. در شرایطی که تمرکز سرویس‌های کوبا روی ساعدعای امیرحسین اسفندیار بود، توپگیری‌های محمدرضا موذن و حملات بردیا سعادت، برتری ۲۴ بر ۲۲ ایران را به دنبال داشت. دو دفاع متوالی بی نقص از بازیکنان ایران، پیروزی ۲۸ بر ۲۶ را برای شاگردان علی طلوع‌کیان در ست دوم به  ثبت رساند. 

کوبایی‌ها در ست سوم از اشتباهات بازیکنان ایران، حداکثر استفاده را بردند و در حالی که امتیازات دو تیم خیلی نزدیک بود در نهایت ۲۵ بر ۲۳ برنده شدند.

شکست تلخ تیم ملی مقابل کوبا/ ثبت بدترین عملکرد والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

ست چهارم نیز، دو تیم بازی نزئیکی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن، تساوی در امتیاز ۲۳ و سپس ۲۸ بود. اشتباهات بازیکنان کوبا در سرویس و استمرار حمله و دفاع‌ از سوی بازیکنان ایران، پیروزی ۳۰ بر ۲۸ برای ایران را در ست چهارم به دنبال داشت.

ست پایانی با برتری کوبا آغاز شد و بازدهی حملات ایران، قابل قبول نبود. علی طلوع‌کیان در حالی که تیمش ۵ بر یک عقب بود، تقاضای وقت استراحت کرد تا شاید وقفه‌ای در روند امتیازگیری حریف ایجاد شود ولی این تاکتیک تا حد کمی جواب داد. ایران در پایان ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کرد تا بدترین نتایج تیم ملی والیبال در تاریخ لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ به ثبت برسد.

با ثبت این نتیجه، تیم ملی والیبال ایران با ۱۰ شکست و ۲ پیروزی به کار خود در VNL ۲۰۲۳ پایان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حبیب IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    خدا را شکر بلخره این کابوس لیگ جهانی تمام شد واقعا تنها دلخوشی مردم والیبال بود که ان هم اینطور تلخ شد بازیکنانی که درحدتیم ملی نبودند فقط سیاهی لشگر بودند دوتا مربی بی دانش که نه پرستیژ داشتند ونه سواد که لااقل این بچه ها از انها حساب ببرند فقط دلم میسوزه برای این همه بودجه وامکانات که از بین میره وبرای مردم دستاوردی جز ناراحتی نداره بازیکنی مثل سعادت که فقط با موهاش ور میره یا اسفندیاری که حتی نمیتونه یک ابشار ساده بزنه یا ان یکی که یک کیلو گردنبند گردنشه ،گاهی باید به یک تیم فقط غیرت تزریق کرد کاش کمی غیرت بود تا بازیکن میفهمید یک ملت با نداری واین همه مشکل اقتصادی داره ساپورتش میکنه ان وقت ان بازیکن فقط داره سکوها را تماشا میکنه وبه تنها چیزی که فکر نمیکنه بازیه حالا بهشون حواله ورود ماشین خارجی بدین چون واقعا از جان ودل جنگیدند کاش واژه ای به اسم ادب وجود نداشت تا با فحش کمی دلمان خنک میشد اما حیف که باید ادب داشت وصبور بود مردم موش ازمایشگاهی نیستند واقعا اینقدریکباره والیبال سقوط کرد شانس اوردن چین والمان را بردند والا باید ازخجالت وشرم دیگه برنم گشتند ایران اقایان شرم کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی