نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پشت پرده اختلاف کهنه دو ستاره پرسپولیس/ کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی آشتی می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی محمدحسین کنعانی‌زادگان را به خدمت گرفت که مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی را در اختیار داشت.

شاید بیشتر اهالی فوتبال از اختلاف کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی خبر داشته باشند. این اختلاف مربوط به حضور در تیم ملی و رقابت‌شان برای بازی کردن در ترکیب اصلی است. در دوره ۸ ساله حضور کی‌روش روی نیمکت حتی بعد از اینکه کنعانی پیراهن ملی را پوشید پورعلی‌گنجی در مرکز دفاع فیکس بود اما وقتی اسکوچیچ آمد کنعانی‌زادگان و شجاع بازی کردند. با این حال بازگشت کی‌روش در آستانه جام جهانی رویاهای کنعانی و شجاع برای حضور در این تورنمنت بزرگ و جذاب را خراب کرد و پورعلی‌گنجی که تمام بازی‌های مراحل مقدماتی را به خاطر مصدومیت و البته سلیقه اسکوچیچ از دست داده بود در مرکز خط دفاع تیم ملی فیکس شد و کنعانی و شجاع بیرون نشستند.

این مسأله اختلاف گروه شجاع و کنعانی با پورعلی‌گنجی را بالا برد چرا که آنها حق خودشان می‌دانستند که در قطر ۲۰۲۳بازی کنند و اعتقاد داشتند کی‌روش حق‌شان را ناحق کرده است. در عوض پورعلی‌گنجی که خودش در مصاحبه‌ای می‌گفت ایمان داشته در جام جهانی بازی می‌کند همواره به کی‌روش نزدیک بود و همین مسأله باعث اخلاف کنعانی و شجاع با او شد.

حالا خبری از شجاع در پرسپولیس نیست اما کنعانی برگشته و همه منتظر تقابل او با پورعلی‌گنجی هستند. کنعانی احتمالاً دوباره شماره ۶ پرسپولیس را خواهد گرفت و باید کنار پورعلی‌گنجی که شماره ۸ را به تن می‌کند برای سربلندی تیمش از جان مایه بگذارد اما موفقیت این خط دفاع و دوری آنها از حواشی آن هم در شرایطی که بسیاری از رقبا منتظر سر باز کردن این اختلاف در رختکن تیم هستند، مستلزم کنار گذاشتن کدورت‌هاست تا ریتم ۶ و ۸ سرخ‌ها که قرار است شاد باشد و هواداران را به وجد بیاورد کاملاً کوک شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    الکی جوندین ایناهیچ مشکلی باهم ندارن
  • کوروش کبیر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اینا باهم هیچ مشکلی ندارنداین جو سازیها و اختلاف افکنیها کار انگلیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی