نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
برای فراموشی جنجال امباپه؛ پی‌اس‌جی فوق ستاره منچسترسیتی را می‌گیرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژرژ مندس می‌تواند نقشی اساسی در انتقال ستاره منچسترسیتی به پاری‌سن‌ژرمن ایفا کند.

پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد پیشنهادی را برای جذب برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، ارائه کند. این اولین بار نیست که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب سیلوا هستند. بارسلونا هم یک سال پیش تمام تلاشش را به کار گرفت اما در نهایت موفق نشد او را به خدمت بگیرد.

او در نهایت خودش هم تصمیم گرفت که به حضورش در سیتی ادامه دهد و موفق شد تحت هدایت پپ گواردیولا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در مسیر رسیدن به رویای فتح لیگ قهرمانان تبدیل شود.

حالا پاری‌سن‌ژرمن رویای جذب این بازیکن را در سر دارد. ژرژ مندس مدیربرنمه های سرشناس فوتبال اروپا پیش از این موفق شده انتقال مارکو آسنسیو به این باشگاه را در همین تابستان نهایی کند و این احتمال وجود دارد که ژوائو فلیکس هم به پاریس منتقل شود.

رابطه این مدیر برنامه پرتغالی با ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس بسیار خوب است و همین باعث شده که او از این فرصت برای انتقال موکلانش به این باشگاه استفاده کند. سیلوا پیش از این هم به جدایی از سیتی فکر کرده بود و در چند ماه اخیر بارها درباره آینده‌اش در این تیم با تردید صحبت کرد و همین موضوع ممکن است شانس پی‌اس‌جی برای جذب او را افزایش دهد. اولویت او بر این است که تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد.

قیمت احتمالی انتقال سیلوا به پاری‌سن‌ژرمن در حدود ۸۰ میلیون یورو عنوان شده، مبلغی که بارسلونا نتوانست از پس پرداخت آن بربیاید اما این باشگاه فرانسوی مشکل زیادی برای پرداخت این هزینه نخواهد داشت و البته قصد دارد با خرید این بازیکن جنجالی که در مورد امباپه ایجاد شده است را از ذهن هواداران خود دور کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی