نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سرمربی شیاطین‌سرخ به هدفش نزدیک‌تر شد/ دروازه‌بان آبی‌ها در نزدیکی تئاتر رویاها
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یونایتد در نظر دارد تا آندره اونانا را به جای داوید دخئا تبدیل به دروازه‌بان شماره ۱ کند.

جدایی داوید دخئا در روز شنبه تایید شد و منچستریونایتد این هفته تلاش زیادی برای جذب آندره اونانا به عنوان دروازه‌بان جدید خود انجام خواهد داد.

اولین بازی تدارکاتی یونایتد در روز چهارشنبه برابر لیدز در اسلو برگزار می‌شود و اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، شماره ۱ برتر ندارد. علاقه او به اونانای ۲۷ ساله، دروازه‌بان کامرونی اینتر، هفته‌هاست که مشخص است. یونایتد می‌گوید در حالی که مذاکرات اولیه مثبت بوده، غول‌های ایتالیایی باید قیمت درخواستی ۴۳ میلیون پوندی خود را کاهش دهند. با این حال اینتر به دنبال یک دروازه‌بان جدید است، و آناتولی تروبین از شاختار دونتسک و یان زومر از بایرن مونیخ در تیررس نگاهش هستند.

تن‌هاخ هلندی بار دیگر قدرت بی‌رحمانه خود را نشان داد. در اواخر نوامبر او در خروج را به یکی از اسطوره‌های تیم، کریستیانو رونالدو، نشان داد و حالا دوباره این کار را انجام داده و دخئا را بعد از ۱۲ سال مجبور به رفتن کرد. دخئا در این فصل اشتباهات زیادی مرتکب شد و بازی ضعیف با پایش باعث خروج از لیگ اروپا و باخت به سویا شد. دستمزد هفتگی هنگفت ۳۷۵۰۰۰ پوندی او نیز مشکل‌ساز بود.

تن‌هاخ به وضوح دروازه‌بانی می‌خواهد که بازی با پایش خوب باشد و بار دیگر سراغ بازیکنی در هلند رفت. او و اونانا ۵ سال را با هم در آمستردام گذرانده بودند. با این حال، او طرفداران دیگری دارد و پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، از هواداران اوست.

ریو فردیناند بر این باور است که اونانا برای راهی که تن‌هاخ می‌خواهد یونایتد بازی کند، مناسب خواهد بود. او گفت: «فکر می‌کنم در حالت ایده‌آل او می‌خواهد تیمی داشته باشد که از عقب بازی کند و مالکیت توپ را کنترل کند. برای انجام این کار به دروازه‌بانی کاملاً شایسته، واقعا خوب، آرام و مقتدر و با اعتماد به نفس نیاز دارد. اونانا کاملاً مناسب است. او دارای استعداد بزرگی است.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی