دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
۰ |
۴
شوخی نقل و انتقالاتی پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل نقل و انتقالات همواره با شایعات و اخبار متنوعی همراه است و گاهی اوقات این سوژه‌ها به یک شوخی عجیب تبدیل می‌شوند.

کمال کامیابی‌نیا هافبک باتجربه پرسپولیس پس از ۸ سال حضور پرافتخار در این تیم و کسب عناوین متعدد قهرمانی، با نظر یحیی گل محمدی در لیست مازاد سرخ ها قرار گرفت. کاپیتان دوم پرسپولیس در حالی از این تیم کنار گذاشته شد که هنوز یک سال دیگر با قرمزها قرارداد داشت اما بالاجبار از تیم محبوبش جدا شد.

جالب آن که همزمان با جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس دوباره شایعه مذاکره رضا درویش با ایجنت بغداد بونجاح به گوش رسید! در فصل نقل و انتقالات تابستانی گمانه‌زنی درباره حضور این بازیکن در پرسپولیس وجود داشت، اما طبق اعلام باشگاه السد این بازیکن به حضورش در تیم ادامه خواهد داد. روزنامه الرای اعلام کرد که بونجاح به اردوی السد در اتریش اضافه شده است و فصل بعد هم در لیگ ستارگان قطر به میدان خواهد رفت و به این ترتیب او راهی پرسپولیس و یا تیم دیگری نخواهد شد. تیمی که محمدامین حزباوی پدیده فوتبال ایران را نیز فصل آینده در اختیار خواهد داشت.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت از خرید بغداد بونجاح ستاره الجزایری السد قطر استقبال کرده و حتی پیش بینی کردند او پیراهن شماره ۱۱ پرسپولیس را خواهد پوشید. پیراهن شماره ۱۱ در ۸ سال گذشته متعلق به کمال کامیابی‌نیا بوده که با توجه به علاقه بغداد بونجاح به این شماره، هواداران پرسپولیس تصور کرده‌اند، او در پرسپولیس شماره ۱۱ می‌پوشد! نقل و انتقالی که با توجه به قیمت ستاره الجزایری تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی