نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
استقلال با یک تیم کاملاً ناشناخته لیگ را استارت می‌زند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به بازیکنان خروجی و ورودی تیم صنعت نفت آبادان مشخص می‌کند حریف اول استقلال تیمی کاملا ناشناخته است.

طبق قرعه کشی انجام شده در سازمان لیگ مشخص شد استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر باید خارج از خانه و در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.

تیم صنعت نفت آبادان با هدایت عبدالله ویسی در شرایطی به لیگ جدید می‌آید که ۶ تن از بازیکن ان این تیم به نام‌های امید خالدی، حسن بیت سعید، فرزین گروسیان، محمد طیبی، فردین یوسفی و مهدی ممی زاده قطعاً از این تیم جدا شده و قراردادشان را فسخ یا به پایان رسانده‌اند. ضمن اینکه گفته می‌شود امیرحسین فرهادی نیز در آستانه جدایی از این تیم است.

در نقطه مقابل عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت، حسین شنانی را از ذوب آهن گرفته و مهدی داغر همچنین رضا بهمئی را نیز از تیم خلیج فارس ماهشهر به صنعت نفت آورده است. یوسف کی شمس هم دیگر بازیکن تازه وارد تیم صنعت نفت آبادان است. همچنین گفته می‌شود یونس دلفی از باشگاه شاروا نیز در آستانه پیوستن به صنعت نفت است. علاوه بر آن مدیران باشگاه صنعت نفت در حال مذاکره با فهد طالب بازیکن عراقی هستند تا این بازیکن هم به جمع شاگردان عبدالله ویسی بپیوندد.

با مجموع بازیکنان جدا شده و تازه وارد این تیم، فارغ از نفراتی که احتمالاً از صنعت نفت می‌روند یا به این تیم اضافه می‌شوند ۱۰ تغییر در جمع بازیکنان صنعت نفت آبادان نسبت به فصل قبل به چشم می‌خورد که تقریباً به اندازه یک تیم کامل است. ضمن اینکه اگر دو بازیکن جدید (دلفی و طالب) نیز به این تیم اضافه شوند و یک بازیکن فصل گذشته یعنی امیرحسین فرهادی هم از صنعت نفت برود تعداد این تغییزات به عدد ۱۳ می‌رسد که با این شرایط می‌توان گفت استقلال با وضعیتی کاملاً ناشناخته روبرو خواهد شد و در هفته اول تیمی را ملاقات می‌کند که تقریباً برایش ناآشناست. از این رو کار سخت و خطرناکی پیش روی جواد نکونام خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی