نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نکونام در فوتبال ایران یک برند است؛ او با علی خطیر یک ترکیب برنده را تشکیل می دهد/ مدیر جدید استقلال با زیروبم فوتبال ایران و اروپا آشنا است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امیدرضا روانخواه پیشکسوت استقلال گفت: هر موفقیتی نیاز به برنامه ریزی درست و بودجه مناسب دارد که امیدوارم هر دو در استقلال محقق شود.

در روزهایی که سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و نسبتا پرسپولیس در آرامش نقل و انتقالات تابستانی خود را پیش می برند، استقلال شرایط خاصی را از لحاظ مدیریتی پشت سرگذاشت.

امیدرضا روانخواه بازیکن سابق استقلال در این رابطه گفت: اتفاقی که ظرف یک سال گذشته در استقلال رُخ داد و این باشگاه ۳ مدیرجدید را تجربه کرد یک فاجعه بود! استقلال اگر اشتباه نکنم در یک فصل ۳ مدیرعامل را به خود دید که همین بی ثباتی می تواند یکی از دلایل جام نگرفتن تیم در فصل گذشته بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این بلبشو و تغییرات بیش از حد استاندارد استقلال، یکی از معدود اتفاقات خوب، انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال بود. جواد نکونام در فوتبال ایران یک برند است که نه تنها بازیکن بزرگی بوده بلکه سال ها در اسپانیا لژیونر بوده و به عنوان رکورددار بازی ملی در کشورمان، کاریزمای لازم برای هدایت استقلال را در اختیار دارد. از آن گذشته او همان طور که بارها عنوان کرده، از دوران کودکی یک استقلالی متعصب بوده و شک ندارم همین تعصب و عشق به استقلال کمک می کند او در این تیم موفق باشد. یکی دیگر از پشتوانه های بزرگ جواد نکونام نیز حمایت هواداران استقلال از اوست که می تواند دلگرمی بزرگی برای این مربی باشد.

هافبک تهاجمی سال های نه چندان دور استقلال ضمن اشاره به انتخاب علی خطیر، یادآور شد: حجت کریمی هم به هر حال زحمت خود را کشید که جای خسته نباشید گفتن دارد اما انتخاب علی خطیر در این مقطع به اعتقاد من انتخاب اصلح بود. با شناختی که به شخصه از علی خطیر دارم، او تحصیلکرده مدیریت است و دانش فراوانی دارد. سال ها در اروپا زندگی کرده و با زیرو بم فوتبال ایران و اروپا آشناست. آنهایی که با علی خطیر کار کرده اند می توانند گواهی دهند که او چقدر به کار خودش اشراف دارد و فکر می کنم، حلقه مفقوده فوتبال ایران مدیریت امثال علی خطیر است که تحصیلات عالیه و دانش آن را دارند.

امیدرضا روانخواه افزود: به نظر من ترکیب علی خطیر و جواد نکونام به اعتقاد من ترکیب برنده استقلال خواهد بود. فکر می کنم همکاری این دو به همراه حمایت هواداران و مسئولان می تواند استقلال را به سرمنزل مقصود برساند. البته بدیهی است هر موفقیتی نیاز به برنامه ریزی درست و بودجه مناسب دارد که امیدوارم هر دو در استقلال محقق شود.

نکونام در فوتبال ایران یک برند است؛ او با علی خطیر یک ترکیب برنده را تشکیل می دهد/ مدیر جدید استقلال با زیروبم فوتبال ایران و اروپا آشنا است

وی در خصوص شرایط استقلال در نقل و انتقالات تابستانی نیز اظهار داشت: شاید نقد بزرگی که به مسئولان گذشته استقلال وارد باشد ماجرای مذاکره وقت گیر و بیهوده با علیرضا بیرانوند باشد. متأسفانه این موضوع یک هفته نقل و انتقالات باشگاه استقلال را تحت تأثیرقرار داد و از طرف دیگر برای وجهه باشگاه استقلال هم جالب نبود و بازخورد منفی داشت. به شخصه به ترکیب جدید کادرمدیریتی و فنی باشگاه استقلال بسیار امیدوارم و مطمئن هستم آدم های درستی که در استقلال کنونی مشغول به کارند به خوبی ادامه فصل نقل و انتقالات را مدیریت خواهند کرد. باشگاهی که با بدهی های سنگین و مشکلات ریز و درشت فراوانی مواجه شده است. اولویت اصلی این استقلال خرید بازیکنان جدید برای تقویت و ایجاد توزان در تیم است که انشالله اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان، در خصوص شرایط تیم تحت هدایت خودش نیز گفت: ابتدا باید از زحمات دکتر سخاوت اسدی مدیرمنطقه آزاد عسلویه، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی و دکتر هادی افشار رئیس ورزش نفت، تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم. پارس جنوبی ۳ سال گذشته را با یک سرمربی پشت سر گذاشته که در لیگ دسته اول اتفاق نادری است و به ایمان رزاقی راد دوست خوبم نیز خسته نباشید می گویم اما امسال با تفکر جدیدی وارد بازار نقل و انتقالات شدیم. هدف من ازقبول مسئولیت پارس جنوبی جم در فصل گذشته شناخت بیشتر و بهتر تیم بود و حالا با این شناخت و کمک بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ضمن حفظ و حمایت از نفرات بومی و جوان، بازیکنان تأثیرگذار و خوبی جذب کرده ایم که انشالله بتوانیم با حمایت مردم خونگرم جم و استان بوشهر به علاوه تداوم حمایت مسئولان بار دیگر پارس جنوبی را به لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور بازگردانیم. هدف اصلی ما صعود است هرچند به نسبت برخی تیم های دسته اولی دیگر بودجه کمتری داریم اما مطمئن هستم با این بازیکنان و حمایت مسئولان و هواداران می توانیم به آن برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • فرزارت مژیدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    تو هم برندی عزیزم ... مخصوصا که رفیق گرمابه و گلستان خطیر هم هستی ... بزودی توی کادر فنی می بینمت امید جون
    • کلنگلیس IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      برندفقط افشین قالی بقیه اداشودرمیارن
  • ۴-۳-۳ بعلاوه داور IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    هرقدر هم که ترکیب این دو نفر برنده باشه بازم جای امثال خدادادافشاریان و حسن ظهیری و امثالهم واقعا خالیه چون اونا در ترکیب پرسپولیس هستن !!
    • کمک سرپرست IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      نمکدون! کیسه با داور و جعل و پودر و ال سی دی و فتوشاپ خخخخ
  • عادل IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    امیدواریم وزیری بر مسند وزارت ورزش منصوب شود که شایسته و عادل و بدون تمایلات رنگی باشد تا زمانیکه آقای سجادی در این مسند نشسته تحقق ارتقا سطح ورزش و اجرای عدالت شدنی نیست
  • ساوالان IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    نکونام برند هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اولش ما هم همین فکر را می کردیم. که لالیگا دیده هست. و در پاس بزرگ بازی کرده... بعد فهمیدیم اون یکسال اخر که در استقلال بازی کرد.. بازگشت به کارخانه شده... مثلا بزرگ و کوچک کردن عرض زمین...کوتاه بلند کردن چمن.ووووووووووووو نکونام دانش فنی ندارد و مثل منصوریان سیستم کیروش را اجرا می کند. اون هم بدرد استقلال نمی خورد..
  • گروهبان قندلی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    یه گروهبان قندلی براتون برند یه کوکونام
    • منصف IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      خدا را شکر یه خداداد افشاریان و ...بودند تا شما یه جام حلبی بگیرید و برای تیم قهرمان اسیا کری بخوانید
  • کیسه حقیره IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    برند ۶ و ۴ که برا ماس وقهرمانیهای که حسابش از دستمون خارج شده
  • آتیش پاره IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    کیسه بسوز قهرمانیهامون چند ساله شده آتیش بگیر
  • چه کیفی میده IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    آخ جون این قهرمانیهای آخر خیلی حال داد ۲برد ۳قهرمانی جام برد قهرمانی ۲ برد ۳ جام مبارکا باشه
  • کیسه برند IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    ارسال کیسه برند به تمام ایران و جهان با قیمت مناسب
  • کیسه رنگ پریده IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    کیسه کش چطوری
  • منفورترین تیم جهان کیسه IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اصل برند حاج گروهبان قندلی و رفقا و دیگر هیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی