نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
رقابت استقلال و پرسپولیس برای یک بازیکن بالا گرفت/ پول کدام تیم نقد است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای جذب یک بازیکن لیگ برتری رقابت می‌کنند.

محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان تیم هوادار مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. از آنجا که هر دو باشگاه به دنبال این هستند تا یک دروازه‌بان دوم باکیفیت و با شرایطی سنی زیر ۲۳ سال در لیست خود داشته باشند، با ارسال نامه‌ای به باشگاه تهرانی خواستار جذب محدرضا خالدآبادی شدند.

باشگاه هوادار رقم رضایتنامه خالدآبادی را به دو باشگاه پرطرفدار اعلام کرده و به نظر می‌آید هر باشگاهی که زودتر بتواند رقم درخواستی باشگاه هوادار را پرداخت کند، خالدآبادی راهی آن تیم خواهد شد.

در این مورد علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفت: «ما شرایط‌مان را به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کردیم و در روزهای اخیر استقلالی‌ها موافقت خودشان را برای پرداخت این مبلغ اعلام کردند. در ادامه باشگاه پرسپولیس هم به ما نامه زد و قرار است روز چهارشنبه(امروز) نماینده‌اش در باشگاه حاضر شود. آنچه مشخص است امروز تکلیف نهایی خالدآبادی مشخص می‌شود و تیم جدید او پرسپولیس یا استقلال خواهد بود.»

وی در پاسخ به این سوال که خود این دروازه‌بان تمایل دارد راهی کدام تیم شود؟ عنوان کرد: «قدر مسلم خالدآبادی به هر تیمی که شرایطش برای پیشرفت بهتر باشد خواهد رفت و هر دو باشگاه این شرایط را دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساوالان IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    معلومه که پول لنگ بیشتره
    • کیسه بد بخت IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      پولما بیشتره یا پول تیم حکومتی شما که بدهی یاتونو اون وزیر ورزش کیسه کش داره بهتون میده
  • رضایی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    استقلال پول نداره ۱۱ میلیاردی جیرینگی بریز بحساب هوادار
    • ایران زمین IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      شما خو راست میگید نمی‌دونم چرا فقط استقلال و هوادارانش اینقدر بی سواد و رو مخ هستن خرید های آجرلو یادتون رفت اونقدر پول دادید ک فایدی از اعراب دل کند و اومد بدهیتون کمر فدراسیون فوتبال رو شکست استراماچونی یادتون رفت بابا بقران میتونید یکم مطالعه کنید نیازی به خرج کردن نیست فقط مطالعه حالمون از بی ادبی و بی فرهنگی شما بهم خورده دیگه اون از آرش که تمام داوران گفتن هند نیست اون می‌گفت بگن ما میگیم هند هست بابا با خودتون چند چند هستید
  • یاور IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    مشخصه چه تیمی حکومتی بیزارند اومد حتی با استقلال به توافق رسید ا ز وزیر تا ریسی جمهور تا تا همه مخالفت کردن تا بیدار کند برگردوندن نگین ما حکومتی نیستیم خنده دار هس تید منی که نه قرمز هستم نه ابی ولی خوب میدونم کدوم تیم حکومتیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی