نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱۵
چرا  محمد محبی از تصمیم قاطعانه باشگاه پرتغالی دفاع کرد؟/ دور زدن استقلال دلیل داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور محمد محبی در تیم روستوف روسیه قطعی شده است و او در ازای پرداخت ۸۵۰ هزار یورو از سوی باشگاه روستوف به مدت ۳ فصل در تیم روسی توپ خواهد زد.

انتقال محمد محبی از تیم سانتاکلارا به تیم روستوف قطعی است و به همین دلیل روس‌ها ۸۵۰ هزار یورو هزینه کرده اند. نکته جالب و مهم این است که باشگاه استقلال هم سخت به دنبال به خدمت گیری محمد محبی بود و اگر این بازیکن تمایل به ادامه حضور در استقلال داشت، باشگاه سانتاکلارا باید در تصمیم خود تجدید نظر می‌کرد. اما در نهایت محبی از تصمیم باشگاهش دفاع کرد و راهی روسیه شد.

بی میلی محمد محبی برای عقد قرارداد جدید با استقلال دلیل دارد. یک اینکه باشگاه استقلال بیش از نیمی از دستمزد معوقه محمد محبی را پرداخت نکرده است و باشگاه شرط پرداخت دستمزد معوقه وی را حضور دوباره در تمرینات دانست اما بازیکن بوشهری خطاب به باشگاه استقلال اعلام کرد، درصورت تسویه حساب بار دیگر دیگر در اردوی تیم آبی حاضر خواهد شد.

البته باید به این نکته مهم هم اشاره کرد که باشگاه سانتاکلارا به مذاکرات باشگاه استقلال پیرامون محمد محبی جواب نداد و زمانی که مدیر برنامه‌های این بازیکن به عنوان نماینده باشگاه استقلال راهی باشگاه سانتاکلارا شد این را پاسخ شنید که باشگاه پرتغالی علاقه مند به ادامه همکاری با استقلال در مورد محبی نیست.

باشگاه استقلال فصل گذشته باید برای محمد محبی ۲۴۰ هزار یورو پرداخت می‌کرد که ۱۱۰ هزار یورو به حساب پرتغالی‌ها نشست و پرتغالی‌ها مدعی شدند، استقلال برای ۱۳۰ هزار یورو باقی مانده، رسید جعلی به آنها داده است!  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کلنگلیس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    بیشتررفتن بازیکنان کلیدی ونیامدن بازیکن خوب به استقلال زیر سر امیرقلعه نوعیه این مربی بعدازگند زدندبه تیم ملی میخواد راهی برای ورود به استقلال داشته باشه وبقول خودش هروقت استقلال به مشکل میخوره میان دنبال من ولی امیربدونه منفور استقلالیهاست ودستش روشده که باتاج وقربانزاده لنگی دارن استقلالرو میکوبند
  • محمد قرمز پر رنگ IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    یعنی جعل یکی از نمادهای این باشگاه ست قهرمان چهارجانبه رو بعنوان قهرمان آسیا کردن تو حلق طرفدار بعد چهل سال فتل دو تا ستاره چاپ کرد رو پیراهن کیسه یه عمر چاپید
    • کلنگلیس IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      هدایتی وبابک زنجانی یادت باشه
    • تیم های حکومتی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      پس نتیجه میگیریم جعل و تخلف تو کتب دو تیم پایتخت است
  • محمدرضا IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    بازیکن پولکی بی تعصب هرجا پول بیشتر تعصب بیشتر
  • غلام رضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    بزارید برند این بازیکنان عشق غرب بجاش بازیکنانی ارزشی و انقلابی که کم هم نیستند بیارید مثل حاج ممد انصاری و شایان مصلح و ترابی استقلال عزیز فرزند انقلاب است
  • م ج بیرانوند IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    این دوستان،فقط به پوا فکر می‌کنند که تا حدی هم حق دارند. اما در بد اخلاقی باشگاه‌ پرتغالی،آقای ساپینتو هم بی تاثیر نبود.ولی آقای محبی اگر واقعآ عاشق تیم تاج بود این حق را داشتند که ممانعت کنند از رفتن به هر باشگاهی غیر از تاج ایران.تا باشگاه پرتغالی به نوعی مجبور به سازش با ما بشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی