نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پرسپولیس بیخیال لوکادیا نشد/ پیام فیفا در خصوص مهاجم فراری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون جهانی فوتبال پایان مرحله تبادل لوایح در پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را اعلام کرد.

فیفا با دریافت لایحه دوم بازیکن پیشین پرسپولیس، پایان این مرحله و ارسال مدارک و مستندات در پرونده شکایت باشگاه از این بازیکن را اعلام کرد.

امیرعلی حسینی درباره روند حقوقی شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا اظهار کرد: در شرایطی که در تمام این مدت، مربیان و بازیکنان خارجی بسیاری بدون مشکل به فعالیت خود در فوتبال ایران ادامه داده‌اند و برای فصل جدید هم مشتاقانه، به دنبال تمدید همکاری و حضور در ایران بوده‌اند ما درگیر این پرونده هستیم. تا کنون چهار لایحه رد و بدل شده است. شکایت از سوی باشگاه بود و در ادامه در پاسخ به لایحه دفاعیه بازیکن، لایحه دیگری را فرستادیم که متعاقبا فیفا توضیحات متقابل را از وی طلب کرد.

وی ادامه داد: لایحه دوم لوکادیا چند روز قبل برای فیفا ارسال شد که باشگاه نیز در جریان قرار گرفت. فیفا همچنین با اعلام پایان این مرحله از سِیر پرونده، اعلام کرد؛ زمان تشکیل جلسه و معرفی پنل داوری را به اطلاع طرفین خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش جالب لوکادیا به شایعه بازگشت به پرسپولیس؛ او دیوانه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    ۹۰ درصد از پرونده های ایرانی به سود خارجی ها به پایان رسیده! چون هیچ وکیل یا هیچ کرسی مناسب در afc هم نداریم؛ چه برسه به فیفا!!!
  • Gaber IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    بهتره پیگیری بشه که ماجرا از چه قرار بوده همینکه معلوم شود برای باشگاه پیروز شدنه. دلیلی نداشت روز قبل از دربی فرار کنه و می‌توانست بازی نکنه و بهانه بیاره. بازیکن اینجوری را ندیده بودیم که هیچ توضیحی ندهد و فقط فرار. باید پیگیری شود تا نهایت هزینه اش هم در واضح شدن دلایل می ارزه.
  • ناشناس؟؟؟ IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    میشد محترمانه از او خواست دلایل فرارش چه بود گرچه کسی نیست که بیان کنه بهر حال گذشته ولی دلیل او چه بود را باشگاه پیگیری و به همه رسانه ها و مردم اعلام کنه .بهر حال در این بین فردی نقش داشته و نمیشه کاری را بدون دلیل انجام داد. خدا کنه به سرویسهای خارجی وصل نکنند یا نشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی