نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اتهام سنگین به باشگاه استقلال؛ دادگاه بین المللی ورزش رای می‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد  محبی رسما از استقلال جدا شد و فصل آینده در تیم روستوف روسیه بازی خواهد کرد.

باشگاه روستوف روسیه در ازای پرداخت ۸۵۰ هزار یورو به محمد محبی، این بازیکن را به مدت سه فصل در اختیار گرفت.

محمد محبی بعد از جدایی رسمی از جمع آبی‌ها ادعای باشگاه سانتاکلارا را تکرار کرد و گفت: فیشی که از سوی باشگاه استقلال در اختیار باشگاه پرتغالی قرار گرفته جعلی است.

باشگاه استقلال فصل گذشته باید بابت در اختیار گرفتن محمد محبی ۲۴۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز می‌کرده که در یک قسط ۱۱۰ هزار یورو به حساب باشگاه پرتغالی واریز کرد و در قسط بعدی ۱۳۰ هزار یوریی که به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کرد به حساب ننشست و پرتغالی‌ها مدعی هستند، فیش ارایه شده از سوی باشگاه ایرانی جعلی است و به همین خاطر به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده‌اند. اما استقلالی‌ها می‌گویند این فیش جعلی نیست بلکه پول واریزی از سوی یکی از صرافی‌ها به دلیل تحریم‌های بین المللی مسدود شده است.

در نهایت دادگاه بین المللی ورزش در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. ارسال فیش جعلی برای باشگاه سانتاکلارا، پرتغالی‌ها را چنان عصبانی کرد که از ماه‌ها پیش اعلام کردند، به هیچ وجه درباره محمد محبی با باشگاه استقلال همکاری نخواهند کرد و در نهایت هم رضایتنامه محمد محبی برای تیم روستوف روسیه صادر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بعید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    بعیده ادعای سانتاکلارا و محبی درست باشه. پیش اومده که صرافها پولو هاپولی کنن
  • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    استقلال مظلوم
    • سینا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      اینجا کی رو مقصر میدونید؟ پرسپولیس؟ فدراسیون؟ وزیر؟ داوران؟ و... و....
    • ناشناس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      طرف فیش جعلی فرستاده بعد میگی استقلال مظلوم
  • غلام رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    باز جریان غرب گرا تا دیدن مدیری ارزشی و انقلابی به استقلال عزیز ما آمد نمیخوان تیم شکل بگیره آقایان استقلال فرزند انقلاب است و بیش از پنج ملیون طرفدار دارد نکنید!حاج خطیر عزیز جلوی اینها ایستاده
    • سینا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      پس خدا به دادتون برسه.. هرکس دم از انقلابی بودن زد.. الان کانادا..امریکا..اروپا هستش...
  • سیاووش IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    این هم کار وزارت ورزش و فدراسیون بود!! بابا فتح الله زاده که استقلالی ست، چرا این کارها کرد؟ رقاص نمی تونه به رقصد، میگه زمین کجه!!!! بروید تفکرات و رفتار و عمل خودتان را اصلاح کنید، چرا پیشکسوتان استقلال پراکنده هستند و ساز خودشان را می زنند؟؟ این هم تقصیر وزارت ورزش است. بازیکن به این خوبی را به راحتی از دست دادید و خودش هم در روسیه تحریم شده خواهد سوخت!! حیف محبی.
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    اینجا که سوگلی وزارت و فدراسیون است ، امیدوارم دادگاه بین المللی ورزش یکبار برای همیشه بساط این مافیای جعل و کلاهبرداری را جمع کنه .
    • طارمی - ریزه - طاهری IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      ای کاش یکبار و برای همیشه میشد بساط جعل و کلاهبرداری و مافیا در فوتبال را برداشت ، بی گمان نفر اول همان پرسپولیس باشد
  • سینا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    اینجا دادستانی کجاست؟ اگه واقعا فیش جعلی باشه باید بجرم بردن ابروی ایران و ایرانی مسببان آن به اشد مجازات برسند.. این نمونه و آیینه جامعه ایران هستش.. وقتی بعضی از مسولان مدرک تحصیلی جعل کردند.. وقتی هزارسند و مدرک جعلی برای محکوم کردن اینو آن درست میکنند.. وقتی هیچ برخوردی نمیشه.. اخرش میشه این که یه باشکاه هم بخودش اجازه میده جعل سند کنه.. آبرویی توی دنیا برامون نمونده.. سرمونو کردیم توی برف خبر نداریم.. برید ببینید دنیا در موردمون چی فکرمیکنه.. خوار عالم و ادم شدیم.... مملکت شده بهشت کلاهبرداران.. رانت و فساد.. بعدش بزرگترین مشکل مسولان شده موی خانوما.. یا واردات خودروی دست دوم..
    • محمد رضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش هستند وزارت ورزش هم مالک استقلال و پرسپولیس است دلیل این که هیچ موقع به تخلفات پرسپولیس و استقلال رسیدگی نمیشه همینه چند سال پیش هم فساد اداری و مالی پرسپولیس و استقلال ثابت شد قرار بود تا شش ماه حکم بدن اما بعد چند سال اون شش ماه نرسید
  • Gaber IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    بهتر بود گرشاسبی مدیر فولاد را به استقلال می آوردند و دهان همه را میبست و کارش را درست و قانونمند انجام میداد . چیه هی میگن مدیر استقلالی . مدیر استقلالی بیش تر از این دشمنی می‌کنه . اینها منجمله فتح اله زاده را کنار می‌گذاشتند و طاهری که در پرسپولیس خوب بود می‌آوردند . بد شانسی استقلال مدیرانش همه ضعیف و نادان . ببینیم این یکی چکاره هست که قبلاً هم خیلی منم منم میکرد. خدا به هوادار استقلال شانس دهد . اینها همه متوهم و مدیر کشکی هستند چه اشکال داره درویش بره استقلال سرو سامانی بده البته هوادار هم کم مقصر نیست و عجله داره و خودش را در ابرها میبینه
  • کلنگلیس IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    آقای ....که به من تهمت مافیای فشارمیزنی حتما محبی روهم من تحت فشارقراردادم تااین حرفهاروبزنه نه عزیزمن این حرفهانیست چون واقعیت فوتبالرو ومافیای لنگ رومیگم شماناراحت میشی وگرنه هوادارای پیروزی تیمشون خوبه نوش جانشون من میگم این مدیرارو کی میاره یکی مثل درویشزبرای لنگ یکی مثل حجت وقربانزاده لنگی برای استقلال بخدانه ازمافیاسردرمیارم نه عضوگروهی هستم واینو فهمیدنش برای بقول شماپلیس فتا کاری نداره یک کارگر ساده هستم باروزی ۱۶ الی ۱۷ساعت کار زندگیمو میچرخونم وخداروشکرمیکنم نون حلال سرسفرم میبرم اما چشمم روروی حقیقت نمیتونم مثل شماببندم لنگی جان اگر وضعیت تیم لنگ نصف ماخراب بود شما زمین وزمانروخراب میکردین
    • فرداد GB ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      داداش مگه آجرلو پرسپولیسی نبود؟ تنها قهرمانیتون تو ده سال اخیر با مدیر پرسپولیسی بوده.
  • احمدرضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    ابروی فوتبال ایران را بردند،لطفا با مدیران فاسد این باشگاه برخورد کنید،حاجی فتل روزی تصاویر داوری را جعل کرد معلوم بود که روزی در سطح بین الملل کلاهبرداری کند،مدیری که دو بار چک پاس کند،چه توقعی دارید؟؟؟
    • کلنگلیس IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      نه عزیزم باید باوزیربی لیاقتی که این مدیرارومیزارن تواین پستهابرخوردبشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی