نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
بیماری عجیب و غریب مالک معروف یک باشگاه خبرساز
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راب مک‌الهنی که به تازگی به کمک رایان رینولدز باعث صعود و ترقی تیم رکسام شد با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

راب مک‌الهنی علناً تأیید کرده که دچار اختلالات رشد عصبی و ناتوانی‌های یادگیری شده است. این بازیگر آمریکایی در دو سال گذشته به دلیل مالکیت تیم فوتبال ولزی رکسام به همراه بازیگر کانادایی «رایان رینولدز» در سرفصل اخبار بوده است. آنها خیلی سریع تیم را به لیگ دو رساندند و اهدافی بزرگ‌تر در سر دارند.

مک‌الهنی این خبر تلخ را در توئیتر به اشتراک گذاشت و گفت که جزئیات را در پادکست «همیشه آفتابی» بررسی خواهد کرد. او نوشت: «در من تشخیص یک سری اختلالات رشد عصبی و ناتوانی‌های یادگیری داده‌اند! در ۴۶ سالگی!» و ادامه داد: «معمولا در مورد این چیزها در ملاءعام صحبت نمی‌کنم، اما فکر کردم اشخاصی هستند که با مسائل مشابهی دست و پنجه نرم می‌کنند و می‌خواستم به شما یادآوری کنم که تنها نیستید. شما احمق نیستید. شما «بد» نیستید. ممکن است بعضی وقت‌ها اینطور حس شود، اما این درست نیست.»

ناگفته نماند که پاسخ‌ها به توئیت مک‌الهنی بسیار مثبت بود و کسانی که از کار او لذت می‌برند از او حمایت زیادی کردند. یکی از طرفداران نوشت: «آفرین راب، از شما برای به اشتراک‌گذاری و کمک به هزاران نفری که ممکن است با این مشکل مواجه باشند، تشکر کنم»، و دیگری اضافه کرد: «مرسی که اینقدر صادقانه در موردش حرف زدی، بی‌صبرانه منتظر شنیدن پادکست هستیم.»

مک‌الهنی با کیتلین اولسون ازدواج کرده و احتمالا این تشخیص روی کارهایی که او انجام می‌دهد تأثیر جدی نمی‌گذارد، حداقل نه از بیرون.

این مطلب را هم بخوانید: تصاویری که تصورش را هم نمی‌کردید در فوتبال ببینید/ جام قهرمانی در انگلیس بر فراز دستان ۲ بازیگر هالیوودی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی