نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
پشت پرده منتفی شدن اردوی پرسپولیس در ترکیه/ از اسپانسری که یک بوقچی آورده انتظاری نداشته باشید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به دلیل مشکلات پیش آمده بین اسپانسر و باشگاه پرسپولیس سفر این تیم به ترکیه لغو شد.

یکی از مهم ترین درخواست‌های یحیی گل محمدی برای پیش فصل، اردوی خارجی بود. یحیی خودش شخصا هماهنگی‌های لازم را برای برپایی اردوی خارجی پرسپولیس انجام داده بود و یک کمپ را در نزدیکی استانبول پسندید تا کاروان پرسپولیس راهی این شهر شوند. قرار بود ابتدا پرسپولیس چهارشنبه راهی ترکیه شود، سپس گفتند پنجشنبه و در نهایت هم اعلام شد این تیم جمعه راهی ترکیه خواهد شد.

اتفاقی که در نهایت هم نیفتاد و سفر پرسپولیس به ترکیه به طور کامل منتفی شد. موضوعی که عصبانیت شدید یحیی گل محمدی را هم در بر داشت و او علاوه بر تاخیر چند روزه در شروع تمرینات پیش فصل، حالا با لغو مهم ترین اردوی تیمش مواجه شده و دومین ضربه را قبل از شروع فصل خورد. اما پشت پرده لغو اردوی ترکیه پرسپولیس چه بود؟

ماجرا از این قرار است که با تصویب شورای برون مرزی تیم‌های دولتی نمی‌توانند با هزینه خودشان راهی اردوی خارجی شوند و حتما برای این کار باید اسپانسر داشته باشند. از همین رو یکی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس که جزو لیدرهای این تیم به حساب می‌آید و ارتباط نزدیکی با باشگاه دارد، اعلام کرد که می‌تواند برای این اردو اسپانسر بیاورد و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص هماهنگی‌های لازم را انجام داد و صحبت‌هایی هم با اسپانسر مربوطه انجام شد تا پرسپولیس راهی اردوی خارجی شود. حتی بعضی از بازیکنان پرسپولیس که مشکل پاسپورت داشتند و تاریخ انقضای پاسپورتشان فرا رسیده بود، پاسپورتشان را عوض کردند تا مشکلی برای همراهی تیم در اردوی ترکیه نداشته باشند. یحیی در این زمینه تاکید کرده بود که همه نفرات باید در این اردو حضور داشته باشند.

در فاصله یکی دو روز مانده تا پرواز سرخ‌پوشان به ترکیه، پرسپولیسی‌ها متوجه شدند که پروازشان چارتر نیست و باید با پرواز اکونومی راهی ترکیه شوند. اتفاقی که صدای بازیکنان را در آورد و آن‌ها نسبت به این قضیه معترض شدند. اسپانسر مربوطه که توسط بوقچی جنجالی به باشگاه معرفی شد، حاضر نبود هزینه بیشتری انجام دهد و تیم را به صورت چارتر به ترکیه ببرد.بعد از این اتفاق اسپانسر مربوطه از کار کنار کشید و یکی از مهم ترین اردوهای پرسپولیس به دلیل نداشتن اسپانسر لغو شد.

قهرمان فصل قبل فوتبال ایران که باید چند ماه بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، مهم ترین اردوی پیش فصل خودش را از دست داد. البته نمی‌شود از اسپانسری که توسط یک بوقچی معرفی شده انتظار بیشتری داشت. درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس که انصافا عملکرد خوبی در طول مدت زمان حضورشان در پرسپولیس داشتند، نتوانستند یکی از مهم ترین خواسته‌های یحیی گل محمدی را برآورده کنند. حال باید دید واکنش یحیی به این اتفاقات چه خواهد بود و گل محمدی چگونه این موضوع را مدیریت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تو اتاق فکرشون تصمیم گرفتن،میخوان بگن ماهم شرایطمون مثل استقلاله برابریم
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      بی منطق
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    وقتی باشگاهها این همه مشکل مالی دارن ،چه اصراری که اردوی خارجی برن ،بهتر این پولها را خرج زیر ساختها کنن و یا بدهیهای بازیکنان را پرداخت کنن.
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    واکنشش گریه هست
  • پدرام CA ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تا دیروز سر زمین بیل میزده حالا زورش میاد غیر چارتر سوار شه! اگه سفر طولانی بود قابل فهم بود ولی مسیر گوتاه این اطفارها رو نداره. اینهمه تیمهای شرق اروپا برای مسابقه توی چمپیونز لیگ با پرواز عادی میرن بعد اینها برای اردو هم چارتر میخوان! یاد اون موقع به خیر عصرها دم داودیه اولی با وانت میومد دومی با تاگسی خودش وحید قلیچ ترگ موتور رفیقش.....
  • محمدرضا 6 IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تیم رو ببرید شمال اردو بزنید بی درد سر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی