نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نکونام: باز هم پای یک بچه به باشگاه باز شده/ قراردادم نیست باید بشینیم و گریه کنیم!/ مجیدی اگر قهرمان شد به این دلیل بود/ ۴ بازیکن خواستم اما...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه از اتفاقی خبر داد که در فوتبال ایران کم سابقه است.

جواد نکونام پس از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پیکان در دیدار دوستانه، اظهار کرد: بازی دوستانه پیش‌فصل است. به جز زبیر نیک‌نفس و امید حامدی‌فر زنگ زدیم چند بازیکن جوان به جز ۷_۶ بازیکنی که کنار ما بودند امروز بیایند تا ۲ تیم داشته باشیم و همه بازی کنند. سعی داریم به دلیل اینکه بازیکنان در حال بدنسازی هستند، در این بازی‌های دوستانه شرایط‌شان را بهتر کنیم تا بتوانند وضعیت خوبی داشته باشند.

وی در مورد اینکه همچنان خبری از جذب بازیکن جدید و بهتر شدن شرایط استقلال نیست، گفت: می‌خواهم خیلی باز و شفاف صحبت کنم. تمام صحبت من نیز برای هواداران است زیرا هرچه داریم از آنهاست. الان به خاطر این عزیزان اینجا حضور دارم. به عنوان سرمربی استقلال ولی در کنار هواداران صحبت می‌کنم تا فقط بدانند در این باشگاه چه خبر است. از اولین روزی که شروع کردیم، سعی داشتیم کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم اما هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: چه اتفاق مثبتی برای من رقم زده و از روز اول تا الان چه کاری برای من انجام داده‌اند؟ درست است علی خطیر تازه تشریف آورده اما قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما اینکه یک نفر می‌تواند اسناد یک باشگاه را راحت ببرد، خنده‌دار است.

نکونام تاکید کرد: من و هواداران باید بنشینیم و به حال تیم استقلال گریه کنیم که چنین اتفاقاتی می‌افتد. می‌گویید جذب بازیکن و من اسم می‌آورم تا مشخص شود. فردا نگویند نکونام بازیکن نخواست. اوایل حضورم لیست اولیه دادیم که هیچ کدام از آنها جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که جذب شد، خود من با ۲ برادر صحبت کردم و او را آوردم. حجت کریمی هم زحمت کشید و قرارداد بست. واقعا هم این کار بزرگ بود.  در شرایطی که دفاع وسط نداشتیم، آرمین سهرابیان و عارف غلامی قرارداد نداشتند، سیلوا هم رفته بود و دفاع وسطی وجود نداشت با آرمین سهرابیان صحبت کردیم.

وی ادامه داد: ۳ دفاع وسط می‌خواستیم اما در شرایطی که باید دست‌کم ۲ مدافع می‌گرفتیم، فقط یک دفاع وسط گرفتیم. سایر نفرات به تیم‌های دیگر رفتند. سعید عزت‌اللهی و رضا اسدی را خواستیم. هر بازیکنی خواستیم، هیچکس در استقلال آنها را نگرفت. حتی بازیکن ما قرارداد دارد و سر تمرین نمی‌آید. آن وقت می‌گویند اجازه بده ۳_۲ روز بگذرد، بازیکن می‌گیریم. کجا بازیکن می‌گیرید؟ تمام شد. ۳ هفته دیگر تیم باید بازی کند و این هوادار از من نتیجه می‌خواهد. نتیجه چیست؟ نتیجه بازیکن است. گفتیم ۲ وینگر خوب ما جدا شدند. در ابتدا گفتیم نباید بروند اما مدام گفتند درست می‌شود و در نهایت رفتند. الان جای آنها باید بازیکن بگیریم. برخی نفرات باید از استقلال خارج شوند تا بازیکنان جدید بیایند.

سرمربی استقلال افزود: برای بازیکن جدید می‌گوییم امیرحسین حسین‌زاده ولی می‌گویند گران است. می‌گوییم خالدآبادی و فلان بازیکن و بازهم می‌گویند گران هستند. با آن بازیکنی هم که در جلسه صحبت می‌کنند، می‌گوید مثلا ۲۰ میلیارد اما مسئولان ما می‌گویند می‌شود ۸ میلیارد بگیری؟ جوری حرف می‌زنند که طرف می‌رود و دیگر پشتش هم نگاه نمی‌کند. الان به من چهار بازیکن بگویید تا بروم و بگیرم. تمام شدند. چه کسی باید جواب بدهد؟

نکونام عنوان کرد: مربی بدنساز من که ۱۶ سال در لالیگا کار کرده، نیامده است. قرارداد من نیست. کادرفنی‌ام قرارداد ندارند. پزشک، تدارکات، ماساژور و... و. قرارداد ندارند. حسین مرادمند بدون قرارداد سر تمرین آمد. به او گفتم تمرین نکن زیرا فردا اگر مصدوم شود، هیچکس در این باشگاه نگاهش نمی‌کند. مثل من فوتبالی نیستند که سر کسی دست نوازش بکشند. فردا به این بچه نگاه نمی‌کنند. چرا باید در دوران بدنسازی، بهترین بدنساز آسیا را کنار خود نداشته باشیم؟

وی خاطرنشان کرد: بعد می‌گویند گران است. تیم‌های دیگر چگونه هزینه می‌کنند؟ برای آنها ارزان است و برای ما گران است. به من می‌گویند قهرمانی نمی‌خواهیم. گفتم من هم آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. تیم قوی می‌خواهم و باید برای قهرمانی بجنگم. تازه برای قهرمانی می‌جنگم‌ نه اینکه قول قهرمانی بدهم. سعی می‌کنم در سال اول برای  قهرمانی بجنگم. نشد در سال دوم برای این کار قول می‌دهم ولی می‌گویند تیم پنجم شود. چرا؟ مگر هوادار تحمل این چیزها را دارد؟

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا خطیر گفته باید تیم پنجم شود، گفت: اسم نمی‌آورم. خطیر ۵_۴ روز است آمده و برای حل کردن خیلی از مسائل زمان می‌خواهد اما مشکل ما این است که زمان نداریم. مثلا با بازیکن صحبت می‌کنیم. امروز به او قیمت ۵ میلیاردی می‌دهند اما فردا می‌گویند اجازه بده ۳_۲ روز بگذرد و بعد درست می‌کنیم. تمام شد. ۲۱ روز دیگر لیگ شروع می‌شود.

نکونام ادامه داد: چگونه در ۲۱ روز بدن یک بازیکن را آماده کنم؟ به من بگویید. بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در استقلال و برای من می‌افتد. این اتفاقات داستان‌هایی دارد. از بیرون پای یک بچه بار دیگر در این باشگاه باز شده است. خیلی ساده و شفاف بگویم. این بچه هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود. باعث و بانی‌اش هم من مدیرعامل و مربی هستم زیرا تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر استقلال است.

وی اضافه کرد:  از بیرون پای یک بچه در این باشگاه باز شده است و هیچ وقت نمی گذارد آب خوش از گلوی این باشگاه پایین برود. هر زمان اینها در این باشگاه نبودند، استقلال نتیجه گرفته. بروید و ببینید چرا فرهاد مجیدی قهرمان شد؟ زیرا پا و دست اینها از استقلال کوتاه بود. انگار این تیم برای خودشان است. سریع هم مثل اختاپوس در باشگاه می‌ریزند و هرکاری دلشان بخواهد می‌کنند. می‌خواهند نفرات خودشان و هرکسی است بگذارند در باشگاه کار کند و کنار تیم باشد. اصلا از این خبرها نیست. تا زمانی که من هستم طبق چارچوب خودم، من افراد را می‌چینم تا چه کسی کار کند. هرکسی نمی‌تواند به خودم بگوید و اصلا سر تمرین نیاید. من چارچوب تیم را می‌چینم. من نفرات را می‌گویم و باید باشگاه بگیرد. می‌گویند پول نداریم. پس برای چه این همه هوادار را نگه داشتید؟ بروید و به هوادار بگویید قهرمان نمی‌شویم و پنجم می‌شویم. مگر کسی می‌تواند بگوید پرسپولیس پنجم می‌شود؟

سرمربی استقلال درخصوص جلسه پس از بازی امروز با علی خطیر، گفت: جلسات زیادی داشتیم و با هم صحبت کردیم اما هیچ اتفاق مثبتی که به من، تیم، کادرفنی‌ام و بازیکنان کمک شود، نشده است. پرسپولیس ۲ سال دنبال مربی اسپانیایی من بود. او نیامد و فقط در ایران با خودم کار کرد. از خونه به خونه بابل که سختی کشیدیم، پله به پله بالا آمدیم و خدا به ما لطف داشت و هر سال موفق بودیم، این مربی کنار من بود اما الان می‌گویند پول نداریم؟ آیا برای من پول ندارید و می‌خواهید نکونام زمین بخورد؟ فقط دل من و تمام فکر و ذکرم به هوادار است. اینها را نیز به خاطر هواداران می‌گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۴
  • کامران IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    من خودم طرفدار پرسپولیس کبیر هستم اما نیکونام را خیلی قبولش دارم .خداییش حیله که با این وضعیت استقلال جواد و آینده اش خراب بشه بنظرم بهترین تصمیم جواد اینه که هر چی زودتر از این خراب شده قرار کنه و آینده ی خویش خراب نکنه .فقط تو این وضعیت آوردنش که خرابش کنن و زار زار بهش بخندن
    • هوادار ۵۰ساله IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      با عرض سلام خدمت هواداران فهیم ودلسوز استقلال کبیر از روزی که پای این قربانزاده لنگی به استقلال باز شده دائم چوب لای چرخ استقلال می گذارد ومی خواهد استقلال را نابود کند از کسانی که سهام گذاشته اند تقاضا داریم هر چه زودتر سهام خودشون را پس بگیرند تا استقلال از دست این قربانزاده خلاص شود مردکه انگار نمی داند این تیم مال هواداران استقلال هست از وزیر ورزش تقاضا داریم هر چه زودتر رسیدگی کنند واینکه اگر نمی توانند هواداران استقلال بروند جلوی مجلس شورای اسلامی وتحصن نمایند یعنی چه که این تیم را به تبم معمولی تبدیل کرده اند هواداران دلسوخته استقلال بپا خیزید که دیگر وقت نشستن در خونه نیست باید حق استقلال را بگیریم حق گرفتنی هست بنده خیلی خوشحالم که پول خودم را به عنوان سهام در خصوصی سازی نگذاشتم در ضمن یک سئوال از سهامداران عزیز دارم که مدعی باشند برای چه استقلال کبیر به یک تیم معمولی تبدیل شود و برند وسهام آنها افت نماید باید همه جمع شوند جلوی خصوصی سازی تا تکلیف این تیم روشن شود آقای حسن روشن بفرما حالا بیا جلو وبگو غلط می کنند به استقلال کبیر ظلم کنند
    • ابراهیم IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      موافقم‌، منم‌پرسپولیسی هستم ولی دوس ندارم رقیبم ضعیف باشد ما رقیب قدرتمند می طلبیم ، نکونام اشتباه نکن پشت پرده آنان که ضربه خوردند حالا دارن برات توطئه میکنن ، اگر استقلال پنجم بشه تو برای همیشه از تاریخ حذف میشی ، ما دوس داریم استقلال نایب قهرمان بشه😁🤣🌷
    • کامیارفرزام IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      شما یک کیسه کش در لباس پرسپولیس هستید.چکش تو فولاد با اون همه هزینه و ریخت و پاش داشت برای برای بقا میجنگید منصوریان درست کرد تیم رو.نکونام فقط بلده قهر کنه.خیانت نکونام به فولاد تو بازیهای آسیای و فرار شبانه اش از بازی با الهلال حتی هیچ مربی خارجی تو عمر فوتبال ایران نکرده بود اینکه خودش ایرانی بود و بحث آبرو ایران بود حالا هم داره هوچیگری میکنه برای نتایج فاجعه بارش مثل فولاد یه کم فقط شهامت داشته باش چکش دروغ نگو میدونم باز موقع شروع بازیها شبانه از کیسه در میری
    • شاهین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      نکونام نامش نکونام هست. خودش بار فنی ندلرد و از اون هوچی گر هاست...یکی به این بشر بگه اگه راحت نیستی. برو!!!!!! فولاد با ان عظمت رها به خاک سیاه نشاندی و اخر الفرار... استقلال را ان شالله بدتر از اون خواهی کرد. استقلال بخاطر عدالت فوتبال ایران پاک خواهد شد./
    • فرهاد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      پیروزچی ها بولینگی ها اینو بدانند امثال جواد نکونام💙با همین تیم نصف نیمه نفستون میگیره تبعیض از وقتی شروع شد که نام پیروزچی ها به اسم سابق برگشت اما نام باشگاه عزیزم تاج به اسم سابق برنگشت
    • ملابرادر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      از توصیه ناصادقانه شما بابت فرار سپاسگزاریم!
    • ملابرادر IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      به ابراهیم ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ آره میدونم عروسی گرفتین بابت وضع استقلال
    • ملابرادر IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      اینقدر که هواداران تیم پیروزی تهران در خبرهای استقلال نظر می نویسند، برای خبرهای تیم خودشان نمی نویسند. سوال! چرا یک پیروزیچی هستید؟ خب بیایید یک استقلالی شوید. شما که بیست چهاری اینجا پلاسید!
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      خطاب به هوادار پنجاه ساله: ای که پنجاه رفت و در خوابی...مگر این پنج روزه دریابی شما قبل از این که هوادار فوتبال یا عشق سینما یا هر چیز دیگه ای باشی، یه انسان ۵۰ ساله‌ای، احتمالا یه پدر هم هستی!!! اگه این ادبیات و طرز فکر هوادار ۵۰ ساله فوتبالمون باشه، شرایط از این بهتر حق فوتبالمون نیست! این ادبیات شما باشه، ادبیات فرزند گرامی‌تون چیه؟!!!
    • حرف حق IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      جواد خان به احترام هواداران آمد وما هواداران باید کاری بکنیم اگر یک درصد این مشکلات را تیم لنگ داشت همه هواداران پرسپولیس حمله می کردند مگر ندیدی یکیشون زد زیر گوش سجادی همه چیز را درست کردند
  • فرهاد حقگو IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    احسنت نکوی شفاف و با شهامت
    • 0 IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      شفاف و با شهامت؟! خب اون بچه یا بچه ها یا افراد مخل آسایش تیم کیان؟! بازم به قدیما که کاف قاف و میم نون و طا ظایی داشت اسامی!
    • حدیث IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      به یزدان پاک گر ما خرد داشتیم چنین سرانجام بد داشتیم #تاج 🔥 #پرسپولیس 🔥 هردو تمام عشق و داریی است که برای ما به یادگار مانده
    • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      اینکه شفاف بگه خوبه ولی دردی از ما دوا نمیشه اگه نصف اینکارها برای پرسپولیس میکردند هوادارهاشون باشگاه آتیش میزدند ولی ما فقط میرم دم باشگاه ۴ تا شعار میدیم همه هم متوجه شدن کاری نمیتونیم کنیم
  • عروس العین IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    خب اینکه پای یک بچه باز به عثطقلال باز شده بدلیل اینه که بچه ی خوب دیده!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • از بهانه هایمان قویتر باشیم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    ای بابا باز زمین کجه
    • A.اس اسی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      منطق داشته باش..ما حتی بازیکن هامون به حد نصاب نمی‌رسه.بعد تو میگی زمین کجه؟؟ الحق که لنگی
    • علی US ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      ما با همین به حدنصاب نرسیدن که هیچ نیمکت ذخیره هم بازیکن نداشتیم به فینال آسیا رفتیم.🤛🤜و جنگیدیم
  • محمت ا وغلو IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    نکو نکو برادر برو اگر ماند طوری زمین میخوری که بلند شدنش غیر ممکن دوستدار تو.
    • تاجی TR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      برای چی بده!!!!؟
  • سارینا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    تاج نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد!!! به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی 🔥
    • م IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      فقط استقلال و نه نام دیگری!
    • استقلال تاج سر فوتبال ایران IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      استقلالیهای عزیز و محترم زیاد خودتون رو بخاطر نام تاج یا نام استقلال ناراحت و نگران نکنین نام تیم ما «استقلال تاج سر فوتبال ایران» هست
  • جلیل IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    خوشم میاد مثل علی دایی همه رو میریز رو دایره الانم با این شرایط نمونه بهتر واقعن چه خبر تو این فوتبال مملکت یک تیم دولتی مردمی یک نظارتی چیزی واقعن پرسپولیس چطور ساپورت میشه که استقلال نمیشه خنده دارواقعن بعد انتظار قهرمانی آسیا رو داریم به هیچ جا نمیرسیم
    • حسین آبی دل IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      مگه نخواندی گفتن بذارین تیم پنجم بشه آخه ای کاش اسما اینارا به هوادار میگفت تا هوادارا جوابشو میدادن. اینا که این حرفا را میزنن نه فوتبال میدونن نه هوادارن ونه دلسوز،فقط میخوان با نام استقلال کیسه بدوزن واسه خودشان خدا ذلیل کنه که دل هوادارا را میسوزانین این خطیر .ازموقعی که آمده کارا ترمز که نه عقب گرد کرده،بازم هم کریمی را شکر حالا به لنگیا هم ثابت شد توهم نیست واقعا میخوان یک تیم داشته باشن بنام لنگ چون میترسن آبی قرمز باهم دربیفتن ودشمن فرضی هم رخنه کنه بینشون دیگه نمیتونن مردم رام کنن میخوان استقلال ازبین ببرن ورشکست کردن منحل میکنن مگر پیشکسوتان با هوادارامتحد وهمراه شونبریزن وزارت تکلیف تیم مشخص کنن اگه بدهی آوردن مدیرای نالایق خودشون کردن به هوادار چه ربطی داره چوبش میخوره
    • حامد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      اگه هم نظارت کنن و گیر بدن که صداتون در میاد میخوان تیممونو زمین بزنن
  • ناشناس IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    هوادار واقعی استقلال به هوش باشید،پای این بچه.....را از باشگاه استقلال ازریشه قطع کنید،نکونام دلسوزی به مانند فرهاد است.هوادار الان وقت اقدام است.
    • امیر علی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      وقتی مدیریت تیم میگه ما به پنجم شدن راضی هستیم دیگه ته داستان رو بخونید آقای خطیر قبول مسئولیت نمیکردی برادر این فصل رو خدا فقط به خیر بگذرونه
  • سارا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    دست و پای اینها کوتاه بود نه خودش کوتاه کرد!
  • ایران IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    از یه طرف حق داره از یه طرف نه ولی واقعا از جونش برای استقلال مایه میذاره با شرایط فعلی واقعا بعیده نتیجه بگیره ولی امیدوارم هوادارای استقلال ارزش حمایت کنند
    • مهدی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      مگه کیسه تو لیگ قهرمانان هست که یه طرفداری مثل شما ازش انتظار قهرمانی تو آسیا ازش دارین؟
  • چکش کارکشته IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    بهانه از اول جوره.نمیتونستی نمیومدی.دلمونو بیش از این خون نکن.به پنجم هم راضی بشیم فکر کنم خوبه.با این تعاریف
    • علی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      نظرات یک لنگی دلسوز استقلال
    • امیر IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      چرا حرف بیخود میزنید آخه ؟؟؟؟ کدام حرف نکونام ناحسابه ؟؟؟ بهونه چیه؟؟ این حرفای صد من یه غاز چیه ؟؟ چرا خدا ندارید ؟؟؟ نکو نام از همون اولین روز که اومد آیا لیست نداد به مدیریت؟؟؟ کو اعضا و بازیکنایی که نکونام تو لیستش درخواست جذب صددرصدشونو کرده بود با تاکید؟؟؟؟؟؟؟ اگه یه مربی توی این ۱۰ سال براز استقلال اومده و با شجاعت و صداقت و شفافیت کامل رک و راست همه چیو به هوادارا گفته فقط نکونام بوده و بسسس. دست بردارین از حرف بیخود زدن
  • واقعیت IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    همه بریم پیج فرهاد مجیدی و بپرسیم ببینیم کیا هستن اینایی که دور و بر باشگاه هستن و نمیزارن پا بگیره!!!مجیدی الان راحت میتونه ادرس بده!!
  • حنیف DE ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    راست میگه نکونام بنده خدا تو برزخ گیر کرده اوضاع باشگاه داغون تر از این حرفاست روز اول هم مشخص بود علی خطیر نمیتونه باشگاه رو اداره کنه آقای آجرلو این مصیبت شما سر استقلال آوردید یعنی یه مسئولی پیدا نمیشه این افراد رو جمع کنه ازشون بخواد این پولها چی شد!؟ جناب فتح‌الله‌زاده اون رسید جعلی به باشگاه سانتاکلارا داده شد از سمت چه کسی بود اون صد خورده ای هزار دلار الان کجاست!؟ چطور این پول گم شد؟ وقتی نگاه می‌کنیم همین حجت کریمی از این افراد بیشتر کارایی داشت
  • Sherv US ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    محمودرضا بابایی
  • فایتر IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    خب اسم این بچه رو بیارید تا خود هوادارا پاشو قلم کنن تا دیگه نتونه نزدیک استقلال بشه،بترسید از خشم هوادارا
    • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      محمد رضا بابایی
  • سجاد IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    نمیتونستی نمیومدی خب اسم بیاربینم کی داره خراب می کنه.ازهمین الان بهانه تاکی
  • حمید IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    از حرفای اقا جواد دلم سوخت،سیستم حکومتی توی زدن ریشه استقلال دست داره،اگر یه ادم 20ساله به پایین اینو متوجه نشه ،از 21 ساله به بالا کاملا متوجه میشن،چرا توی باشگاه پر پول یس ینی پر از پول و دلار این اتفاق اتفاد؟خب این تیم که دست بخش خصوصی نیست ؟چرا حراست فدراسیون و وزیر ورزش و تاج و… .. دخالت نمیکنن؟چرا واسه تار موی یه خانم از چهار جهت شمال و ..بسیج میشن اما اخلاقیات یک تیم بزرگ کاری 🍛 بهش ندارن؟ اقایون بالا نشین ،طرفدارای استقلال کودن نیستن که متوجه نشن،چرا همه ی اتفاقات منفی واسه استقلال هست اما واسه سپاهان و پر پول هس، اتفاقی نیست؟چرا جواب نمیدید؟
    • Raz IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      عقده سرورت نابودت کرد‌
  • با افتخار استقلالیم .. IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    چند سال پیش پرسپولیس روزایه خوبی نداشت ..هوادار اسم علی دایی رو صدا میزد همه دایی رو میخواستن ..اومد پرسپولیس و نذاشتن نتیجه بگیره که اسطوره خراب بشه یه جور شد برا علی دایی اعتبار فوتبال حیا کن رهاکن شد...الانم میخوان همین کارو با نکونام بکنن ..ولی هوادارا دیگه بازیو میدونن..به امید روزای خوب
  • هادی IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    مسئولین کجا هستند،چرا باید این وضع یه تیم بزرگ باشه، تا حالا ساپینتو بیچاره بود الان چی اون بدبخت از زندگبش برا استقلال مایه گذاشت ونه بازیکن اینجا بود نه ایرانی ولی موند وجنگید نتیجه هم نگرفت تقصیر اون نبود ،باید به این تیم عشق داشت وگرنه من هم میتونم سرمربی باشم باید جنگید وپیروز شد تیم سوگلی جای خود رو داره ما این تیم باید با همه ارکان فوتبال کنار بیاد داور و...آدم بعضی حرفها رو میشنوه تو این فوتبال تا حد مرگ میره
    • حامی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      کدام مسئول دوست گرامی! مسئول! مثل این که شما ساکن ایران نیستید اگر دردم یکی بودی...
  • سعید IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    اونی که میگه بهانه. تیم پیروزی 2تا باخت آورد.کل دنیا و دین به هم دوختین که نمیخان قهرمان بشین. گل محمدی که گفت تا من در پیروزی هستم قهرمان نمیشم چون نمیخان. حالا شما دم از بهانه میزنید. چه بهانه ای وقتی همه شاهد هستن اوضاع استقلال رو می‌بینند.
  • ابکنار IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    از دایی مربی در نیومد از ایشون خبری نیست ، تنها بازیکن تاپ فوتبال ایران که دوران مربی گری شاخصی داشته آقا علی پروین بوده، باقیشون شاید بازیکن خوبی بودن مربی خوبی نشدن یا بلعکس مثل مرحوم پورحیدری
  • فداکار IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    هوادار میخان تیم رو منحل کنند روزهای حساس و خطرناکی هست آروم نباش
  • هومن US ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    به نظر من آماده ۹ ، ۱۰ شدن استقلال باشید. ۱۲ ، ۱۳ هم دور ازدسترس نیست. یعنی تیمی که ۲۰ روز مانده به مسابقات هنوز دروازه بان نداره ، چطور قرار است به هماهنگی برسه؟ آنهم با سرمربی جدید ، خط دفاعی کاملا متفاوت ؟ چطورگل بزنه وقتی گلزن اول و دومش را با هم از دست داده ؟ خوب دوستان به هدفشان رسیدند. استقلال هم رفت لای خاطرات طلایی از دورانی قشنگ ، زمانی که لیگ اسمش تخت جمشید بود ، استادیوم ازادی نو و زیبا بود .تیم ها اسمشان ایران جوان ، هما ، پاس و پرسپولیس بود
  • حسن IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    آقا جواد لیست درخواست تهیه کن بده به مسئولین باشگاه،تهیه کردند که هیچ اگه نشد استعفاء بده بیا بیرون،رزومه کاری خودتو خراب نکن با این اعجوبه‌ها .دستهایی در تلاشند که پرسپولیس بدون رقیب جدی بیاد بالا و بعد بگن جامها رو درو کردیم(با زدوبند)
  • علی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    عشق است استقلال
  • علی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    عشق است استقلال
  • فرهنگی خوزستان IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    جناب نکونام دنبال بهانه نباش اگه مشکل هست همین حالا برو برا هوادار قابل قبول نیست .تو هم دنبال منافع خودت هستی اومدی باید جوابگو باشی خودت میدونی که با یک باخت هو میشی‌تا دیر نشده برو
  • حسین IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    بچه خودتی آقای لالیگایی که شروع کردی ب بهونه گرفتن وگریه وزاری...توهم مث آقایحیی بهونه نیار...یامث فرهادبچسب به خوبان عالم،،یامثل آقای برانکوتیمتوجمع کن وادامه بده،درضمن آقای برانکو توبیشتربازیهایارتعویضی نداشت...باهمون ۱۱تافینال آسیاهم رفت....آقای برانکو باید درس عبرتی برای مربیان لیگ باشه،،البته بهتربگیم## الگوی مناسب##
  • سید DE ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    آقای مربی ! از همین الان بهانه جویی شر وع شد مجیدی عمرا دیگر بتونه قهرمان کنه پنج تا بازی آخر و بازی با پیکان و هوادار ..چها که نشد اینطور که داری هی دم از پول می زنی نیست و هوادار رخ می کشی ...توکل به خدا کار کن...ببینیم چه نتایج می گیری و... خوب مرد حسابی نمی تونی برا .... بهترین بازیکنان در استقلال هستند یحیی میخواد که هر سال قهرمان کند
  • عیسی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    بنظر شما اینا بهانه هست خجالت بکشید همه که متوجه شدید چه بسر استقلال اوردن آبی وقرمز نداره همه باید اینجور مواقع از استقلال حمایت کنن چون فردا نوبت قرمز هم میرسه اینو شک نکنید به امید روزهای خوب
  • مهران US ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    جواد خالی بند. وقتی له له میزدی برای سرمربیگری استقلال کبیر باید مشکلات راهم می‌دیدی الان بهانه نیاور
  • مهران US ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    بازهم پای یک بچه باز در میان است
  • علی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    همه اینها از بی عرضگی هوادارهاست . بیرانوند میخواست بره هوادار پرسپولیس میخواست باشگاه رو آتیش بزنن ولی هوادارهای استقلال فقط ۲ ساعت میرن شعار میدن هیچ اتفاقی نمیافته . چرا ؟ چون مسئولین از هوادارهای پرسپولیس میترسن
  • سیقه ای الهلال IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    تا این سیستم هیتلری هست قهرمان لیگ هم مثل چندین سال قبل انتخاب شده و جشنشون رو هم گرفتن این هوادار چقدر ساده لوح هستش که پیگیره
  • کیسه حقیر IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    فرنازم قهرمان شد اول از بالا گفتن همش نمیشه پرسپولیس قهرمان بشه ،دوم امتیازمعیشتی دادن ،سوم ۱۷پنالتی پاک ،چهارم تمام مربیهای عثتقلال از جمله خودت ،قلعه نوعی ،ساکت ،رحمتی و،،،،
  • ضیا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    آقای نکونام شما که استقلالی نیستی پس دلیل اصرار برماندن دراستقلال برای چیست؟
  • امیر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    آقا جواد نکونام شما مردونگیتو ثابت کردی اما توی یک زدوبند افتادی که هیچکس پاسخگو نیست!!! توکل بر خدااااا درست میشه انشالله
  • مصطفی CA ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    اسم «محمدرضا بابایی» رو هوادرها بدونن؛ همین بچه اینه!
  • محمدرضا 6 IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    عشق است کیسه
  • سینا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    استقلال به دسته یک خوش آمدی
  • تاج کبیر💙 IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    نکونام عشق است و عشق میماند 💙😪💪
  • omid IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    اخ اخ چطور روش میشه اینا رو بگه با اون همه خرج تو فولاد دیدیم چه کردی.همین امروز دارن میگن 800 میلیارد بدهی دارید چرا همش دادو بیداد میکنید.به چاه نفت هم وصل بشید یک روز تموم میشه.اینم عاقبت بریزو بپاش
  • قلب پرسپولیس US ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    جواد داره بزرگنمایی می‌کنه ..جهت نتیجه نگرفتنش در فصل پیش رو ....دربی 3 تا واسش گذاشتیم کنار ..
  • امیر IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید " میمردم و حال و احوال نابود این روزایه عشقم ، انگیزه م ، دلخوشیم، تیم عزیزتر از جونم استقلال رو نمیدیدم . چی به روزت آوردن تاج کبیرم😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔💔💙💔💙💔💙💔💙💔💙💔💙💔💙 خدایا داغ عزیزتریناشون ، داغ جگر گوشه هاشون ، داااغ بچه هاشونو به دلشون بزار تک به تک اونایی که به هر شکل و روشی تو هر پست و مقامی و هر چهره ای تیشه به ریشه استقلال میزنن و کاری میکنن که این تیم قدرت همیشگیو نداشته باشه و ضعیف بشه و چوب لای چرخ این تیم میزارن. خدایا جلو چشاشون بچه هاشونو تیکه تیکه کن همه اونایی که به هر شکل و شیوه ای به هر اندازه ای به استقلال ضربه میزنن و باعث تضعییف این تیم و خون شدن دل میلیونها هوادار تاجی میشن. خدایا ما هواداری تاج تو این سیستم هیچ حامی پشتیبان و تکیه گاهی نداریم که بهش امید داشته باشیم امید ما فقققط تویی. حقمونو بگیر که با چشامون ببینیم داغ بچه به دل دشپنای تیممون نشسته و عدالتتو یه بار دیگه با چشامون ببینیم. آمین💙💔🙏
  • علیرضا IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    پسر خوب حول شدی پریدی رو تیم،حالا میگی خبری نیست.خوب استعفا بده خودت را هم خراب نکن،این کار عقلانی نیست که تلاش میکنی سر مربی تیم باشی.لطفا کمی فکر کن.شما هنوز خام هستید و مبتدی.زنده باد پرسپولیس❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی