نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دله الی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دله الی هافبک پیشین تیم ملی انگلیس و تاتنهام و فعلی اورتون در گفت‌وگویی صمیمانه با گری نویل از آسیب‌های وحشتناک دوران کودکی خود صحبت کرد و اشک ریخت.

«دله الی» فاش کرد که در کودکی توسط یکی از دوستان مادرش مورد آزار جنسی قرار می‌گرفت. این ملی‌پوش انگلیسی پس از بازگشت به اورتون در ماه آوریل، در جریان مصاحبه با گری نویل این موضوع را فاش کرد.

او همچنین عنوان کرد که به تازگی به دلیل اعتیاد به داروی خواب‌آور مدتی را در بازپروری گذراند. دله گفت: «هنگامی که شش ساله بودم از سوی دوست مادرم مورد آزار و اذیت قرار گرفتم... زیرا مادرم الکلی بود.» ستاره اورتون هنگام صحبت در مورد تمام اتفاقات بد دوران کودکی‌اش احساساتی شد و اشک می‌ریخت.

او ادامه داد: «سپس من را به آفریقا فرستادند تا دیسیپلین بیاموزم و بعد من را برگرداندند. ۷ ساله بودم که سیگار کشیدن را شروع کردم و در ۸ سالگی فروش مواد را آغاز کردم. یک مرد وقتی ۱۱ ساله بودم من را از پل آویزان کرد... در ۱۲ سالگی به عنوان فرزندخوانده پذیرفته شدم و واقعاً خانواده شگفت‌انگیزی بودند. کارهای بی‌نظیری برایم کردند. خدا آنها را سر راه من قرار داده بود، شگفت‌انگیز بودند و خیلی به من کمک کردند. زمانی که با آنها زندگی می‌کردم برایم سخت بود که راحت حرف‌هایم را به آنها بزنم چون فکر می‌کردم به آسانی می‌توانند از شر من خلاص شوند.»

گری نویل و دله الی

دله الی

دله الی

الی ۲۷ ساله پس از بازگشت از ترکیه به انگلیس، به دلیل نوشیدن بیش از حد و مصرف قرص‌های خواب‌آور، در مسیر بدی قرار داشت و برای بازگرداندن خود به مسیر درست، خود را به یک مرکز توانبخشی معرفی کرد. او توضیح داد: «وقتی از ترکیه برگشتم متوجه شدم که از نظر روحی در وضعیت بدی هستم و تصمیم گرفتم برای سلامت روان به یک مرکز توانبخشی مدرن بروم. احساس کردم وقتش رسیده است. کسی نمی‌تواند شما را مجبور به رفتن به این سازمان‌ها کند، این تصمیم را خودتان باید بگیرید وگرنه مفید نخواهد بود. من در یک چرخه بد و چیزهایی که به من آسیب می‌زدند گرفتار شده بودم.»

او اعتراف می‌کند که سه سال پیش در ۲۴ سالگی به فکر آویزان کردن کفش‌هایش بود. بازیکن سابق تاتنهام گفت: «یک روز صبح از خواب بیدار شدم و باید به تمرین می‌رفتم. به یاد دارم که به آینه خیره شده بودم و از خودم می‌پرسیدم که آیا می‌توانم اکنون بازنشسته شوم؟ در ۲۴ سالگی. از کاری که دوستش دارم. برایم دلخراش بود. همیشه و در همه چیز من بر علیه خودم بودم. در مبارزه پیروز می‌شدم، نشان می‌دادم که خوشحالم. اما در درون در حال شکست از نبرد بودم.»

سیندی کیمبرلی، نامزد دله الی، پس از شنیدن حرف‌های او حمایتش را نشان داد و در توییتر نوشت: «به تو افتخار می‌کنم.» و شاهزاده ویلیام به دله به خاطر «شجاع و الهام‌بخش» بودنش تبریک گفت. او گفت: «صحبت در مورد سلامت روان نشانه ضعف نیست. بیایید حرف بزنیم. ما همه با تو هستیم و برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.»

این مطلب را هم بخوانید: دله الی؛ هافبکی که خیلی زود از عرش به فرش رسید/ سقوط او هشداری برای جوانان است

دله الی

جیمز مدیسون که اخیراً با اسپرز قرارداد امضا کرده نیز حمایت خود را از الی نشان داد. او عکسی از این مصاحبه را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «دوستت دارم برادر». رایان سسینون که در دوران حضورش در تاتنهام در کنار الی بازی می‌کرد، گفت: «دوستت دارم برادر. به تو افتخار می‌کنم.» در حالی که کایل واکر-پیترز نوشت: «خیلی به تو افتخار می‌کنم برادر، دوستت دارم.»

نویل، مجری برنامه و ستاره پیشین تیم ملی انگلیس در طول مصاحبه به سختی جلوی اشک‌هایش را می‌گرفت و بغض کرده بود، توییتی را به اشتراک گذاشت. او این مصاحبه را «احساسی‌ترین، دشوارترین و در عین حال الهام‌بخش‌ترین مکالمه‌ای که در زندگی‌ام داشته‌ام» توصیف کرد.

گری نویل

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    دریغ از دله آلی های ایرانی، که راه بازگشت ندارن😔
  • احمد..ش(مغزهای یخ زده) IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    انسان!!؟ خیلی از ما ها،فقط ظاهری شبیح به انسان داریم!! دله الی،نماد ظلمهای بی شرمانه انسان نماهاست. دوستت داریم برادر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی