هری کین
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین برای جدایی از تاتنهام با انواع مقاومتها از سوی این باشگاه مواجه شده است.

تاتنهام در آخرین تلاشها برای حفظ هری کین به او وعده داده که در صورت ماندگار شدن علاوه بر افزایش دستمزد، بعد از بازنشستگی به تیم مدیریت باشگاه اضافه خواهد شد. تاتنهام برای حفظ کاپیتان و ستاره بزرگ خود هری کین دست به هر کاری می‌زند. علاوه بر سرسختی در مذاکره با بایرن مونیخ و پاسخ رد دادن به پیشنهادهای پاری‌سن‌ژرمن، این باشگاه انگلیسی حالا برای راضی کردن هری کین دست به اقدامی عجیب زده است.

روزنامه دیلی‌میل می‌گوید مدیران تاتنهام به هری کین گفته‌اند در صورت ماندگار شدن علاوه بر اینکه دستمزدش به ۴۰۰ هزار پوند در هفته افزایش پیدا می‌کند او می‌تواند مطمئن باشد که بعد از بازنشستگی بلافاصله به کادر مدیریت باشگاه خواهد پیوست.

قرارداد فعلی هری کین با تاتنهام در تابستان آینده به پایان می‌رسد. بایرن مونیخ مدتی است تلاش‌های زیادی برای به خدمت گرفتن این مهاجم انگلیسی انجام می‌دهد ولی همه تلاش‌ها تا کنون به در بسته خورده است. بایرن دو پیشنهاد برای خرید هری کین به تاتنهام ارائه داده و پاری‌سن‌ژرمن هم برای شروع مذاکرات اولیه با این باشگاه تلاش می‌کند.

اما به گفته دیلی‌میل، رئیس باشگاه تاتنهام، دنیل لوی، در مذاکره با بایرن سرسختی نشان داده و می‌گوید با پیشنهادی که کمتر از ۱۳۰ میلیون یورو باشد هری کین را به هیچ وجه واگذار نخواهد کرد. در کنار این سرسختی در مذاکرات حالا دنیل لوی به صورت موازی تلاش برای وسوسه کردن هری را هم آغاز کرده است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی