نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
۱ |
۰
واندا نارا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

واندا نارا روز جمعه به بیمارستان منتقل شد و خبرها حاکی از آن است که او به سرطان خون مبتلا شده است.

واندا نارا، ایجنت، مدل و مجری فوتبال، به تازگی به دلیل یک مسئله جدی در بیمارستانی در بوئنوس آیرس بستری شد و اکنون گفته می‌شود که شریک زندگی مائورو ایکاردی مبتلا به سرطان خون است. خورخه لاناتا در برنامه خود «رادیو میتر» ادعا می‌کند که چندین منبع آگاه نزدیک به واندا نارا به او اعلام کردند که واندا از سرطان خون رنج می‌برد.

چهارشنبه شب نارا پس از احساس درد شدید در معده به مرکز درمانی منتقل شد. پس از آن، پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین کار این است که او را بستری کنند تا بتواند تمام آزمایشات لازم را انجام دهد، از جمله تجزیه و تحلیلی که به گفته رسانه‌های آرژانتینی، خبر بدی به همراه نداشت. رسانه‌های محلی گزارش دادند که واندا نارا روز جمعه به بیمارستان ساناتوریو دلوس آرکوس در بوئنوس‌آیرس منتقل شده و در آنجا تحت معاینه است.

به گفته لاناتا، از زمانی که ایکاردی خبر وحشتناک تشخیص سرطان خون نارا را شنیده می‌خواهد او را برای درمان به ایتالیا ببرد. ایکاردی بیشتر دوران فوتبالی خود را در ایتالیا گذرانده و او و نارا بیشتر رابطه خود را در آنجا سپری کردند، کشوری که به آنها حس خانه می‌دهد. این مهاجم در حال حاضر در آستانه انتقال دائمی به گالاتاسرای ترکیه است، اما به نظر می‌رسد که می‌خواهد شریک زندگی خود را به ایتالیا ببرد زیرا محیط آشناتری برایشان است.

همچنین به گفته لاناتا، واندا به تازگی فیلمبرداری یک قسمت از «مسترشف» را به پایان رسانده و قرار بود برای دیدار با خواهرش زایرا و مادرش نورا کولوسیمو به ایبیزا سفر کند، اما این خبر شوکه‌کننده برنامه‌های آنها را تغییر داد.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما زنگ خطر را در دنیای رسانه و فوتبال به صدا درآورده و به ناچار کنجکاوی جمعی را در مورد شدت بیماری به همراه داشته است. سرطان خون سلول‌های خونی و مغز استخوان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حالی که در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد، افراد مبتلا می‌توانند بهبودی را تجربه کنند، یعنی زمانی که سرطان پس از انجام درمان دیگر در بدن قابل شناسایی نیست. با این حال، به دلیل باقی ماندن سلول‌ها در بدن می‌تواند برگردد.

مواردی مانند نوع سرطان خون، مرحله بیماری و سن در روند بیماری نقش دارند. میزان بقا نیز برای افراد زیر ۶۵ سال بیشتر است و کودکان کمترین درصد مرگ و میر ناشی از سرطان خون را دارند.

این مطلب را هم بخوانید: واندا نارا با اشاره به شکیرا؛ هیچکس از خیانت در امان نیست/ عاشق آهنگ‌هایت هستم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدخان IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    خوشتون میاد صبح شنبه به مردم انرژی مثبت بدهید ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی