نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چگونه یک لیدر اردوی خارجی پرسپولیس را خراب کرد؟/ خشم یحیی پس از شنیدن این خبر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل شرایط نامناسب پرواز، هتل محل اقامت و ... یحیی گل محمدی قید اردوی خارجی در کشور ترکیه را زد!

باشگاه پرسپولیس در همکاری‌اش با اسپانسر خارجی دچار تردیدهایی می‌شود و این مساله مشکلاتی را برای زمان و محل برگزاری اردوی سرخپوشان در ترکیه ایجاد می‌کند.

در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی دیر تصمیم به همکاری با اسپانسر خارجی خود می‌گیرند اما برای گرفتن پرواز چارتر به مشکل می‌خوردند. بعد از اینکه برای سومین بار زمان سفر سرخپوشان به ترکیه به تعویق می‌افتد یحیی گل‌محمدی از کوره در رفته و دستور لغو اردو را می‌دهد. این در حالی بود که او خیلی مشتاق بود تیمش را به اردوی خارجی ببرد. قطعا لغو چندباره اردوی سرخپوشان به‌زودی واکنش تند سرمربی این تیم را در پی خواهد داشت.

اصل ماجرا اما چه بود؟ شنیدیم یکی از لیدرهای شناخته شده و پرسروصدای پرسپولیس، اسپانسری برای اردوی خارجی این تیم پیدا و به باشگاه معرفی می‌کند. طرف برای آن که این اردو ارزان‌تر برگزار شود، پرواز غیرچارتر، هتل معمولی و ... برای پرسپولیس در نظر می‌گیرد که همین مسئله وقتی به گوش یحیی گل‌محمدی می‌رسد، خشم او را در پی داشته و از سفر خارجی انصراف می‌دهد!

حال پرسش اینجاست؛ چگونه یک لیدر می‌تواند به خودش اجازه دهد، اسپانسر پیدا کند یا برای اردوی خارجی پرسپولیس تصمیم‌گیری کند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضا یاک اصلی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    اخم کرد 200 میلیارد رو میزی گرفت و ... زیر میزی!!! حالا که خشم! گرفته خدا به داد برسه!!!!!!!!!!!
    • اسلم بلوچ IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      چقدر سخیف و بی منطق هستید تیم پر افتخاری تاجی ها که به دو ستاره خود می‌بالید و چه پزها که نمی دهید اگر پرسپولیس ۲۰۰ میلیارد گرفته بر اساس شایستگی بوده ولاغیر که اگرم گرفته باشه مطمئنآ شما دوبرابرش را از حلقوم وزارت میکشید تیم شما اگه این اوضاع نا به سامان را دارد دلیل اصلی آن خود شما ها با قراردادهای ننگین و ترکمنچای حال حاضر هستید جهالت تاریخ انقضا نداره برادر من
  • مدیر نالایق دولتی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    یک لیدر ها ؟! خودتون خنده تون نمیگیره ؟! یعنی تا این حد هواداران باشرف پرسپولیس رو پخمه فرض کردید ؟! دفعه قبل چی اونم لیدر مقصر بود آقای درویش ؟! شرم و حیا هم خوب چیزیه ؟! چرا نمیخوان و نمیگذارن پرسپولیس قهرمان آسیا بشه ؟!
  • خجالت زده شدم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    مردم نون خوردن ندارند تیم‌های فوتبال چه خرجهایی که نمیکنند حالا اگه توی ایران اردو برگزار کنید نمیشه حتما باید ارز از کشور خارج یشود تازه حاضر نیستنند توی هتلی ارزان‌تر بروند حتما باید هتل 5ستاره باشه بروید خجالت بکشید از خودتون بازیکن قرارداد می‌بندند بهترین بازی را بکنند آپشن هم جدا می‌خواهد این دگه چه قانون من در آوردیه اگه می‌بینید توی کشورهای اروپایی چنین قرارداد می‌بندند هر باشگاه خودش پول در می‌آورد نه اینکه دستش توی حبیب بیت‌المال باشه و حق مردم را بخورند و یک لیوان آب یخ هم روش خجالت هم خوب چیزه این بازیکنان را تبم سپاهان لوس کرده به چندین برابر قیمت بازیکن می‌خرد. نمونه اش همین ال کثیر چرا رفت توی تیم شله زرد بخاطر پول بیشتری بهش دادند آنهم نه یکی دو میلیارد بلکه چندین میلیارد این حق خوردن مردم این سرزمین است این پولها حق خانواده ا هاییست که شب با شکم گرسنه میخوابد اگه حق خوردن نیست پس چیه آقایان مسئول اگه به آن دنیا ایمان دارید باید جوابگو باشید اینکارها عاقبت خوشی ندارد آقای مدیر عامل سپاهان
  • هرکی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    تولدت مبارک آقای درویش
  • حسین IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    وقتی باشگاه بی در و پیکر باشه و سرمربی و مدیرعامل پول هنگفت از ونکوور به جیب بزنند آخرش میشه همین😀😀😀😀
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      نه اون کیسه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی