نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ترس و نگرانی یک استقلالی برای نکونام؛ امیدوارم اشتباه نکرده باشد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، با توجه به مشکلات و کمبودهایی که آبی‌پوشان پیش از شروع فصل با آنها مواجه بودند، باید براساس داشته‌های این تیم از شاگردان نکونام توقع داشت.

صادق ورمرزیار درباره شرایط بد استقلال در نقل‌وانتقالات و نگرانی هواداران این تیم اظهار داشت: مسلم است که استقلال شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند و عملکرد ضعیف باشگاه در نقل‌وانتقالات تابستانی باعث شده است که آبی‌پوشان از دیگر مدعیان عقب بمانند. خطیر در بدترین زمان ممکن به استقلال آمده است و تا بخواهد جا بیفتد و مشکلات را حل کند، زمان از دست می‌رود. به عقیده من مشکلات استقلال از سمت کسانی است که برای این تیم تصمیم‌گیرنده هستند و انتخاب‌های اشتباهی که برای استقلال صورت گرفته دلیل اصلی شرایط بد این تیم است.

وی ادامه داد: استقلال زمانی زیادی را برای انتخاب سرمربی از دست داد و بعد از اینکه نکونام هم انتخاب شد، باشگاه مدیرعامل نداشت و کاری صورت نمی‌گرفت و خیلی از فرصت‌ها در همین بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه از بین رفت و یکسری از بازیکنان که مدنظر کادر فنی جدید بود جذب تیم‌های دیگر شدند. الان هم که پنجره باشگاه بسته است و مدیریت باشگاه عملاً هیچ اتفاق مثبتی را نمی‌تواند رقم بزند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به جدایی محبی و قایدی بازیکنانی که نکونام تأکید بر حفظ آنها داشت، گفت: جدایی این دو بازیکن که جزو تأثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بودند قطعاً به ضرر تیم تمام می‌شود. علاوه بر این بازیکنان استقلال در خط دفاع هم شرایط خوبی ندارد. سیلوا جدا شده است و عارف غلامی هم شرایط مشخصی ندارد. با این اوصاف باید گفت که تا اینجای فصل عملکرد استقلال در نقل‌وانتقالات بسیار ضعیف بوده است و امیدوارم که در فرصت باقیمانده مدیران باشگاه یک حرکتی انجام دهند و چند بازیکن بزرگ و تأثیرگذار به تیم اضافه شوند.

ورمزیار راجع به اینکه نکونام هم نسبت به بلاتکلیفی استقلال در روزهای گذشته انتقادات بسیاری از عملکرد مدیران باشگاه داشته است، خاطر نشان کرد: نکونام یک استقلالی است و قطعاً برای به موفقیت رساندن تیمش سرمربی استقلال شده است و من امیدوارم که او اشتباه نکرده باشد و آمدنش به تیم در این شرایط تصمیم درستی باشد. شرایط نکونام در استقلال بسیار سخت است. او در ابتدای کارش با یک تیم ناقص کار می‌کند، یکسری از بازیکنان مهم استقلال جدا شدند و در طرف مقابل بازیکنان جدیدی هم جایگزین آنها نشدند. اکثر تیم‌ها با تیمی کامل تمرینات‌شان را شروع کردند و اردوهای خارجی هم برگزار می‌کنند، اما وضعیت استقلال به شدت بد است و هیچ امیدی به آینده نیست.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «در لیگ بیست‌وسوم چه انتظاری باید از استقلال و نکونام داشت؟»، تصریح کرد: در اینکه استقلال همیشه باید دنبال قهرمانی باشد شکی نیست، اما باید منطقی هم بود و انتظارات بی‌جهت از تیم نداشته باشیم. با توجه به مشکلات و کمبودهایی که استقلال پیش از شروع فصل با آنها مواجه بوده است، براساس داشته‌های آبی‌پوشان از این تیم توقع داشت. به عقیده من که در حال حاضر استقلال بالی برای پرواز ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    سلام و عرض ادب خدمت شما خوبان؛دوباره من اومدم چونکه خیلی دلم برای این سایت و کامنت گذاشتن تنگ شده بود البته هر روز اینجا بودم فقط کامنت نمیذاشتم..با اجازه از ادمین میخوام یه کامنت بذارم و اینو بگم که تو این چند سال فکر نمیکنم سرمربی داشتیم که اینقدر از لحاظ مالی و فنی دستش بسته باشه نکونام واقعا داره خیلی غیرت به خرج میده که حاضر شده همچنان پای کار بمونه و تمرین تیمو تعطیل نکنه؛این فصل بدترین نقل و انتقالات باشگاه استقلال رو داریم تجربه می کنیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی