نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس باید برای کامیابی‌نیا مراسم خداحافظی می‌گرفت/ فوتبال ایران خوش استقبال و بد بدرقه است/ ۳ خرید سرخ‌ها در نقل و انتقالات عالی بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فوتبال ایران قدر زحمتکشان خود را نمی‌داند و مراسم خداحافظی در آن تعریف نشده است.

همان طور که از قبل هم پیش بینی می‌شد، کمال کامیابی نیا پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر و کاپیتان دوم این تیم در فصل گذشته در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت. شماره ۱۱ با وجود آن که یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت بالاجبار پس از ۸ سال، از این تیم جدا شد و به ذوب آهن اصفهان پیوست.

رضا جباری‌هافبک سابق پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی می‌گوید: اینکه یک بازیکن در لیست مازاد قرار بگیرد یا نه، تصمیم سرمربی تیم است. به هر حال مسئولیت نتایج پرسپولیس در فصل آینده بر عهده یحیی گل محمدی است و او تصمیم می‌گیرد چه کسی بماند یا چه کسی برود و چه کسی خریداری شود. در این مورد نمی‌توان خیلی به سرمربی پرسپولیس ایراد گرفت. نکته‌ای که این وسط وجود دارد این است که فوتبال ایران خوش استقبال و بد بدرقه است. شما می‌بینید یک ستاره یا بازیکن تاپ فوتبال را در فصل نقل و انتقالات چگونه به یک تیم می‌آورند. کلی عکس یادگاری، فیلم و تبلیغ و خوشآمد گویی می‌شود اما وقتی دوران همین بازیکن تمام می‌شود، بدون یک خداحافظی خشک و خالی طرف را کنار می‌گذارند.

هافبک تکنیکی سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، خاطرنشان می‌کند: یکی از دلایلی که بازیکنان نسل امروز فوتبال بیشتر به فکر قرارداد بالاتر و پول بیشتر هستند نیز به همین طرز تفکر بر می‌گردد. بازیکنان امروز نحوه برخورد با بازیکنان دیروز را می‌بینند و با خود می‌گویند حداقل قرارداد بالایی ببندند که فردا از این رفتارها و بی اعتنایی‌ها خیلی ناراحت نشوند. به نظر من باشگاه پرسپولیس هم می‌توانست یک مراسم خداحافظی شیک برای کمال کامیابی نیا ترتیب داده و از زحمات او در این سال‌ها به نحو شایسته‌ای تقدیر می‌کرد اما تا بوده چنین بوده است.

پرسپولیس باید برای کامیابی نیا مراسم خداحافظی می گرفت/ فوتبال ایران خوش استقبال و بد بدرقه است/ ۳ خرید سرخ ها در نقل و انتقالات عالی بود

پیشکسوت پرسپولیس تصریح می‌کند: در سال‌های گذشته نیز همین شرایط حاکم بوده است. شما یک نگاهی به خداحافظی بی سروصدا و غم انگیز بزرگانی مثل مجتبی محرمی، محسن عاشوری، علی دایی، مهدی مهدوی کیا و خیلی‌های دیگر بیندازید تا متوجه این موضوع شوید. هرچند این موضوع صرفا متعلق به باشگاه پرسپولیس نیست و در سایر باشگاه‌ها و حتی رده ملی نیز این بی توجهی مشهود بوده است. به شخصه به عنوان یک پرسپولیسی از کمال کامیابی نیا بابت ۸ سال حضور در پرسپولیس و زحماتی که کشیده تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

رضا جباری در خصوص نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس نیز می‌گوید: محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی بازیکنان شناخته شده‌ای هستند و خریدهای خوبی به حساب می‌آیند. این تیم با توجه به جدایی احمد گوهری یک دروازه بان دوم مناسب می‌خواهد و پس از رفتن عیسی آل کثیر یک مهاجم زهردار هم لازم دارد. امیدوارم پرسپولیس با خریدهای مناسب بتواند فصل آینده را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    کاملا درسته ، کمال بازیکن قدرتمند و با اخلاق و بی حاشیه حق یه قدردانی از جانب باشگاه رو داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی