نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
هر کسی جای نکونام بود تیم را رها می‌کرد/ آقایان استقلال را با تیم‌های تازه تاسیس اشتباه گرفته‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های اصلی فوتبال ایران هستند و هواداران بیشماری در ایران دارند.

عباس سرخاب در گفتگو با خبرورزشی، در خصوص گلایه‌های جواد نکونام از شرایط فعلی استقلال، اظهار داشت: نکونام حق دارد و از ۱۲ مرداد رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود ولی هنوز تکلیف این تیم مشخص نیست و علاوه بر اینکه نتوانسته بازیکن بگیرد بازیکنان اصلی خود را از دست داده است.

وی افزود: به نظر من نکونام خیلی مردانگی کرد که تا حالا نرفته است و هر کس دیگری جای او بود، استقلال را رها می‌کرد. با اینکه وضعیت تیم اصلا  خوب نیست اما نکونام پشت تیم را خالی نکرد و نشان داد مرد با شهامتی است.

سرخاب در خصوص اینکه به جواد نکونام اعلام شده بود تیم را برای رتبه پنجمی‌آماده کند، اظهار داشت: این هم از همان موضوع‌های عجیب و غریب در باشگاه استقلال است. نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده، ولی باید گفت این حرف مسخره و مزخرف است. ظاهرا آقایان نمی‌دانند استقلال تیم بزرگی است و این تیم را با تیم‌های تازه تاسیس شده اشتباه گرفتند.

 مهاجم اسبق آبی پوشان ادامه داد: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های اصلی فوتبال ایران هستند و هواداران بیشماری در ایران دارند. هر دو تیم هم دولتی هستند و زیر نظر دولت و وزارت ورزش اداره می‌شوند ولی جای تعجب دارد که شرایط یک تیم گل و بلبل است ولی شرایط یک تیم نابسامان و بحرانی! اگر مدیران در استقلال بدهی بالا آوردند باید همان مدیران جوابگو باشند، مگر همین آقایان را وزارت ورزش انتخاب نکرده است؟ چرا تبعیض بین دو باشگاه وجود دارد؟ عجیب است مشکلات پرسپولیس یک شبه حل می‌شود ولی مشکلات استقلال قابل حل نیست.

سر خبا در پایان خاطر نشان کرد: هواداران استقلال و نکونام حق دارند تا این حد ناراحت باشند. همه تیم‌ها بازیکن گرفته‌اند اما هنوز بدنسازی آبی پوشان هم مشخص نیست. شرایط نگران کننده ای را باری استقلال در لیگ بیست و سوم متصور هستم. تا این حد استقلال را تنها و مظلوم ندیدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عیسی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اقای سرخاب مردانگی کجابه هرنامردی 27میلیاردبدن براشیطان هم کارمیکنه
  • 6 IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    منحلش كنيد برا اگه اينقدر ناراحتيد
  • محمدرضا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    یعنی نکونام رو بزور آوردن باشه ما هم باور کردیم عباس آقا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی