مدیرعامل باشگاه آمار اشتباه داد/ پرسپولیس مشکلی برای مذاکره با این ستاره ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد به دلیل داشتن قرارداد، نمی‌تواند با سعید عزت‌اللهی مذاکره‌ای داشته باشد.

یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی برای فصل آینده سعید عزت‌اللهی است که سرمربی قرمزها تاکید زیادی روی جذب او دارد. یحیی از مدیران پرسپولیس خواسته هرطور شده سعید را جذب کنند تا این بازیکن ملی پوش در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک کند.

سعید ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و برای جدایی باید از این باشگاه رضایتنامه بگیرد. با توجه به مدت کم باقی مانده از قرارداد عزت‌اللهی، باشگاه دانمارکی مشکلی برای فروش ستاره ایرانی خود ندارد و مذاکره سعید با مدیران این باشگاه برای گرفتن رضایتنامه ادامه دارد. پرسپولیسی‌ها به سعید اعلام کردند به دلیل تحریم‌ها و مشکلاتی که در پرداخت پول از ایران وجود دارد، خودش پول رضایتنامه را بدهد و بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس، این باشگاه پول رضایتنامه را به قرارداد خود سعید اضافه خواهد کرد.

هرچند همه از مذاکره پرسپولیس، استقلال و سپاهان با عزت‌اللهی خبر دارند، درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده به دلیل داشتن قرارداد با باشگاه دانمارکی، نمی‌توانند مذاکره رسمی با این بازیکن انجام دهند. این درحالی‌ست که طبق قوانین فیفا یک بازیکن وقتی ۶ ماه از قراردادش باقی مانده، می‌تواند با هر باشگاه که دوست دارد مذاکره کند و حتی برای ۶ ماه بعد می‌تواند قرارداد ببندد. از همین رو مذاکره عزت‌اللهی با هر باشگاهی چه داخلی و چه خارجی، کاملا قانونی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی