یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
۰ |
۱
ژاوی به پاری‌سن‌ژرمن می‌رود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌ای که در مقطعی در پی‌اس‌جی ناکام بود حالا دوباره به این تیم بازگشته است.

ژاوی سیمونز ستاره هلندی، در آستانه بازگشت به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.  سیمونز یکی از ستاره‌های آکادمی بارسلونا بود که در سال ۲۰۱۹ و پس از ۹ سال حضور در این باشگاه تصمیم گرفت که لاماسیا را ترک کند.  او به پاری سن ژرمن پیوست و امیدوار بود که در کنار ستاره‌های این تیم درس فوتبالی بسیاری بگیرد و بتواند راهش را به ترکیب اصلی پی‌اس‌جی باز کند اما این اتفاق رخ نداد.  شرایط مطابق خواسته این بازیکن پیش نرفت و او در نهایت تصمیم گرفت پس از یک فصل حضور در تیم بزرگسالان پاری‌سن‌ژرمن، در پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ از این باشگاه جدا شود.

سیمونز فصل گذشته را در پی‌اس‌وی آیندهوون به میدان رفت و موفق شد در ۳۴ بازی که با پیراهن این تیم انجام داد، ۱۹ گل به ثمر برساند و توانایی‌هایش را به نمایش دربیاورد. درخشش او بار دیگر توجه مدیران پی‌اس‌جی و همچنین لوئیس انریکه را جلب کرد و آنها پیشنهادی رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کردند تا بار دیگر او را به خدمت بگیرند.

صفحه رسمی توییتر باشگاه آیندهوون با انتشار توییتی اعلام کرد که سیمونز کمپ تمرینی این تیم برای اردوی پیش فصل در اتریش را ترک کرده تا انتقالش به پاری‌سن‌ژرمن را نهایی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی