پیشنهاد عجیب یک هنرپیشه به استقلال؛ از لیگ کنار بکشید/ پرسپولیس نترسیده بود ۱۰ گل به استقلال می‌زد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتراض استقلالی‌ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و پای برخی چهره‌ها نیز به ماجرا باز شده است.

در جمع حاضر در مقابل باشگاه برخی چهره‌های شناخته شده  فوتبالی و غیرفوتبالی هم دیده می‌شدند. در این جمع پلاکاردهای اعتراضی با عکس برخی از چهره‌ها از وزرای راه و شهرسازی و ورزش گرفته تا رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مهدی تاج و محمود بابایی که این روزها زیاد صحبتش می‌شود در دست برخی از هواداران دیده می‌شد، حتی یکی از هواداران که بیماری قلبی داشت براساس فیلم‌های منتشره به خاطر شرایط استقلال دچار مشکلاتی شد.  

در این بین برخی از چهره‌ها از جمله امیرحسین صادقی، مهدی فنونی‌زاده و امیرغفارمنش تلاش‌هایی هم برای رساندن صدای هواداران استقلال به گوش مسئولان باشگاه داشتند. امیرغفارمنش در بین تماشاگران معترض صحبت کرد.

غفارمنش همانطور که خودش گفت یک هوادار استقلال است و اعتقاد دارد که این اعتراض‌ها به جایی نمی‌رسد: "این یک تحقیر چندساله است و درست نمی‌شود. هرسال همین است مدیر عوض می‌شود پول نمی‌دهند، با ضعیف‌ترین بازیکنان قرارداد می‌بندند. پارسال اگر پرسپولیس ده گل به استقلال نزد به خاطر اینکه از نام بزرگ استقلال ترسید. " 

او می‌گوید استقلال باید از لیگ کنار بکشد چرا که معتقد است دشمنی‌ها علیه تیم علنی است:" من دوستی دارم پرسپولیسی است که از او پرسیدم ما توهم داریم یا نه؟ گفت نه واقعا از ما حمایت شده... من واقعا برای چنین طرفدار پرسپولیس احترام قائلم. آرزو دارم استقلال از لیگ کنار بکشد. " او مثل خیلی دیگر از هواداران معتقد است تکلیف فصل آینده هم مشخص است و نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود: "می‌خواهید بگویم. استقلال را تحت فشار قرار می‌دهند، نکونام از بی‌عدالتی خسته و عصبی می‌شود اما هوادار می‌خواهد بماند و او با سختی تیم را در کورس نگه می‌دارد. اما بین سپاهان، پرسپولیس و تراکتور یکی را قهرمان می‌کنند. من نمی‌خواهم قهرمان را زیر سوال ببرم اما مهندسی خواهند کرد. به استقلال و چند تیم دیگر نامهربانی می‌شود مثل استقلال یا صنعت نفت. همیشه در آخر فصل می‌بینیم استقلال و نفت آبادان از داوری ضرر کرده‌اند! "

این اعتراض‌ها در حالی انجام می‌شود که مشخصا استقلال شرایط خوبی ندارد. باشگاه پول لازم را برای بستن تیم و پرداخت مطالبات و امکانات ندارد(آنطور که می گویند) و از طرفی زمان کاملا علیه آماده‌سازی تیم در حال گذر است. به نظر می‌رسد آنچه استقلال را از این بحران نجات می‌دهد راهکارهای تخصصی و جدی باشد. البته که پیشنهاداتی مانند کنار کشیدن از لیگ راهکار نیست و یک اعتراض از روی عصبانیت است.  

مدیران استقلال برای حل بحران چاره‌ای ندارند که اعتراض را بشنوند اما بهترین تصمیمات را بگیرند. آنها باید با راه  حل‌های حتی الامکان اصولی و ثمربخش تیم را از  این مقطع عبور داده و در مسیر حرکت قرار بدهند. باید دید نقشه راه خطیر و نکونام برای رسیدن به این هدف چیست؟

در ادامه همین مطلب بخوانید: اشتباه عجیب درباره حضور یک استقلالی سرشناس در تجمع هواداران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    بهترین پیشنهاد ،بنده خودم هم سال گذشته در هفته های پایانی در اوج ناداوری ها به باشگاه سپاهان ایمیل زدم که تنها راهش اینه از لیگ کنار بکشید یک فصل این اتفاق بیفته تیم خاص و مافیا فوتبال این مملکت حساب کار میاد دستش
    • سینا IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      مرد نیستند کنار نکشند... هوچیگر.... طبق امار استقلال و سپاهان بیشترین برد رو از ناحیه داوری داشتند.. جمع کنید توهماتتونو... با کیا شدیم 80میلیون..
    • سینا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      به ای اف سی... فیفا... ایمیل نزدی؟ اشتباه کردی..
    • Asman IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      دارن از پرسپولیس می‌ترسند که امسال ده تا گل بخورن ❤️❤️❤️❤️
  • یاسر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    من یک دوست کیسه کش دارم باهاش صحبت می کنم خودش میگه ما توهم زیاد می‌زنیم
    • سینا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      دمت گرم.. خخخخ
    • امیر IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      فعلا تویی ک توهم زدی دوست عزیز
  • ساوالان IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    نه دوست عزیز هرگز نخواهند گذاشت تراکتور قهرمان شود کما اینکه قبلها نیز اینکار را کرده اند
    • سینا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      تیمی که توی یه بازی 7تا بخوره.. باید بره لیگ 3..توقع قهرمانی دارید؟؟؟
  • محمد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    به نظرم این بهترین تصمیم وقتی یه سناریو رو دارن علنی جلو میبرن و فقط بود استقلال رو برای اعتبار قهرمانی فلان تیم میخواند میگن شما پنجم شو راه دیگری میمانه
  • sahand IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    در جواب سینا : کاش برا همیشه خوابت بگیره...‌ لالا کن لالا
    • سینا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      واقعیت تلخه... من که بیدارم.. ولی شما یا خودتونو زدید بخواب.. یا نفهمیدن.. درد بزرگیه... خدا شفاتون بده.. دیگه از دست ما کاری برنمیاد..
  • سیامک IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    چقدر حال بهم زن و چندش حرف می‌زنن، هر سال بیشترین هزینه رو میکنند ولی چون نتیجه نمی‌گیرند دنبال دشمن فرضی هستند ، آقا شما بیا کارشناسی کل فصل تحلیل کنن اگر بیشترین ضرر پرسپولیس نکرده بود ما همه استقلالی میشیم .
  • ایرانی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    آقا اینا دیگه واقعا اوضاعشون داره خطرناک میشه روز به روز حالشون بدتر میشه ، تا حالا میگفتیم یه کل کل فوتبالیه ولی واقعا توهمات هوادارای کیسه داره خطرناک میشه ، هرچه سریعتر باید درمان بشن ، دیگه از کل کل و حرفای فوتبالی گذشته اینا فردا یه بلایی سر خودشون درمیارن، امین آباد باید راه حل مناسبی باشه!!!؟
  • Javid IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    آقایون جام اسنپی.. شما ها یدونه بازی پیروزی رو بامس نگا کنید اون پنالتی که گرقته شد برا پیروزی دیگه تابلو هستش همه چی؟؟ اگه استقلال میخاد نتیجه بگیر باید امثال فرهاد باشن تو استقلال همین چون بلدن چجوری جلوی اینا وایستن.. همونطوری که سیرک فوتبال برتر رو کوبید که هنوزم میثاقی سوزش داره که فرهاد نرفت برنامش چون حق استقلال رو میخواست
    • Asman IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      بگو فرناز خانوم بیاد شاید یه جام گرفتید🤣🤣😆😭

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی